منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

چگونه دستشویی و توالت زیبا داشته باشیم

زیباسازی توالت و دستشویی یکی از خلاقیت های شما است. برای اینکه دستشویی زیبا داشته باشید صرف نظر از کاشی ها ، نورپردازی باید از یک روشویی و کابینت روشویی زیبا ، شیک ، مرغوب و  مناسب استفاده کنید که علاوه بر آنکه متناسب با فضای محیطتان است بتواند حس زیبایی را در محیط کامل به وجود بیاورد. همچنین راهکارهای بسیار دیگری هم وجود دارد از جمله استفاده از تابلوهای زیبا و  گلهای تزیینی و ... 

در ادامه برای شما چند راهکار خلاقانه در زیبا سازی دستشویی و توالت شما ارائه میدهیم باماهمراه باشید !

 

استفاده از تابلوهای زیبا ، راهکاری ساده و شیک

میتوانید برای زیباسازی از یک تابلوی مورد علاقتان استفاده کنید وهمچنین اگرکاشی طرح دارن داشته باشید،می‌توانیدبه تابلوهای ریز و درشت هم فکرکنید. اگرکاشی‌هایتان شلوغ وطرح دار است ، به یک تابلوی بزرگ با یک تصویر ملایم (مثلادریا) نیاز دارید تا فضا را متعادل کند.

 

 

گلدان ها

ازگلدانهایی با گلهای طبیعی استفاده کنید. یک گلدان با گلهای طبیعی فضا را بسیار متفاوت خواهد کرد. کاری بسیار ساده ،ارزان است و به راحتی با فضا هماهنگ میشود. درصورت نداشتن نور کافی میتوانید از گیاهان مقاوم در برابر نور کم یا گلها و گیاهان کوچک مصنوعی استفاده کنید. هرچند گیاهان طبیعی به مراتب فضای بهتر و زیباتری را فراهم میسازند

 

 

خالی نگه داشتن کف زمین

اگر میخواهید سرویس تان بزرگتر به نظر بیاید ، از روشویی های بدون پایه استفاده کنید.این روشویی ها یا کابینت روشویی( روشویی کابینتی)هم فضای کمتری اشغال میکند هم جلوه ی بیشتری را به محیط دستشویی ، توالت یا سرویس بهداشتی شما میبخشند.

 

یک ردیف کاشی های نقش دار

نصب یک ردیف کاشی با طرح و نقشی متفاوت ، در پشت سینک روشویی علاوه بر ظاهری زیبا و متنوع مانع از به چشم آمدن طرههای پاشیده شده آب روی دیوار میشود.

 

از فضای خالی دیوار ها استفاده کنید

برای آویزان کردن حوله هاخلاقیت بخرج دهید. میتوانیداز شلفهایی استفاده کنیدکه پایین آن قلابهایی برای نگه داشتن حوله دارد. دراین صورت ازفضای رویش کف نیز میتوانید برای قراردادن اشیا تزیینی وکاربردی خوداستفاده کنید.

 

میتوانید با اضافه کردن قفسه ها و کمدهای دیواری ، فضای کف زمین را دلبازتر نشان دهید. در این تصویر کاشی های پشت قفسه ها ، رنگ و بافت ویژه ای به این دکور داده است.

رعایت این نکات  نیز میتواند بسیار حایز اهمیت در زیباسازی محیط حمامدستشوییروشوییتوالت فرنگی و حتی دور دوشی باشد. همچنین استفاده از محصولات بلومیس در این راستا از جمله کابینت‌های ضد آب یا کابینت‌های pvc  و کابینت‌های روشویی مقاوم در مقابل رطوبت و دوردوشی  میتواند شما را در زیباسازی محیط حمامدستشوییروشوییتوالت فرنگی و حتی دور دوشی و طراحی این قسمت‌ها کمک کند.

 

در ادامه بد نیست نگاهی به مقالات زیر داشته باشید.

پارامترهای انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دور دوشی

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

پارامترهای مهم که میتوانند در انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی به شما کمک کنند!

دلایل استفاده از کابینت‌ روشویی ( کابینت دستشویی )  ؟

نظافت توالت فرنگی

نظافت و تمیز کردن سرویس بهداشتی با نوشابه

 

پارامترهای انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دور دوشی

راهکارهایی برای نظافت حمام دستشویی توالت فرنگی

 

در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com