منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

پارامترهای موثر بر قیمت کابینت روشویی

پنجشنبه, 23 فروردین 1397
بازدید : 4469
نظرات : 0

 با پیشرفت روز افزون علم طراحی و معماری داخلی دکوراسیون، اسباب و اثاثیه های بسیار زیبایی برای تمامی مکان های  منزل ساخته و تولید می شوند. سرویس بهداشتی فضای اصلی و مورد نیاز هر ساختمان می باشد . اگر چه این فضا بسیار ساده است ، ولی میتوان این فضای کوچک و ساده را با ترکیب متریال و قفسه های زیبا و دکور جالب بسیار جذاب و خوشایند کرد. انتخاب یک کابینت روشویی مناسب، کابین دوردوشی، کاسه روشویی زیبا، توالت فرنگی ، یک آینه ی ساده یا یک چراغ سقفی زیبا ، دستگیره ها و شیرآلات مناسب ، می توان فضا را متفاوت ساخت. ‌‌‌‌‌بدون شک کابینت روشویی زیبایی سرویس بهداشتی را دوچندان می کند.

کابینت روشویی چیست؟

کابینت های روشویی به علت تغییر سبک زندگی و معماری متفاوت سرویس های بهداشتی  به داخل محیط خانه آمدند و این موضوع حدودا به کمتر از پنجاه سال پیش برمی گردد. کابینت روشویی نسل جدید روشویی است که امروزه به صورت فراگیر و با سرعت خیلی بالا در حال استفاده و به روز شدن می باشد. کابینت های روشویی نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کرده اند و در بین آنها بسیار محبوب هستند.کابینت های روشویی قدیمی بیشتر از جنس چینی بود ولی امروزه کابینت های روشویی بیشتر از متریال هایی مانند چوب، پی وی سی، سنگ های کورین و کوارتز در طرح و رنگ های متنوع ساخته می شوند. با توجه به زیبایی و هزینه ی بالا در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن، کابینت روشویی به عنوان کالای لوکس ساختمانی استفاده می شوند.

کابینت روشویی دیواری

کابینت های روشویی دیواری از انواع مدرن هستند و برای فضاهای کوچک و طراحی مدرن سرویس بهداشتی و حمام های مستر مناسب هستند. کابینت های روشویی دیواری در طرح و انواع مختلف در بازار وجود دارند.

کابینت روشویی پایه دار

کابینت روشویی پایه دار برای طراحی کلاسیک و سنتی انتخاب بهتری می باشد. اگر در سرویس بهداشتی فضای کافی وجود دارد ، بهتر است از نوع پایه دار استفاده شود . زیرا ، به دلیل اینکه این نوع کابینت روی زمین قرار می گیرد ، قادر به تحمل وزن بیشتری است. در نتیجه برای انتخاب جنس سینک و صفحه ی یونیت محدودیت خاصی وجود ندارد.

چگونه قیمت کابینت روشویی محاسبه می شود؟

بودجه یک فاکتور مهم در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام است. وسایلی مانند کابین دوردوشی، کاسه روشویی و کابینت روشویی تزئینی مقدار زیادی از بودجه را به خود اختصاص می دهند. مسلما اکسسوری هایی چون کاسه روشویی، صفحات رویه کابینت روشویی، سخت افزار، یراق ها و شیرآلات بر روی قیمت کابینت روشویی موثر می باشد. معمولا معیار فروش کابینت ها متر طول است به این معنا که 60 درصد قیمت مربوط به کابینت زمینی و 40 درصد بقیه مربوط به کابینت هوایی می باشد. البته که این روش شامل کابینت هایی است که فقط درب بازشو و طبقه دارند. امروزه رایج ترین روش محاسبه قیمت کابینت ها در دنیا محاسبه مجزای هر یونیت از کابینت است یعنی هر یونیت با اکسسوری یا یراق های خود قیمت جداگانه ای دارد و مجموع قیمت یونیت ها به علاوه هزینه حمل و نصب و صفحه رویه کابینت روشویی قیمت کل کابینت را تشکیل می دهند. بهتر است که متریال و یراق و اکسسوری های مورد نیاز خود را تعیین کنید سپس از تولید کنندگان یا فروشندگان مختلف کابینت بخواهید که قیمت نهایی و تمام شده کابینت را به شما بدهند و بعداز مقایسه قیمت نهایی آنها مناسب ترین را انتخاب کنید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com