منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

راهنمای خرید بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

ﺳﻪشنبه, 11 خرداد 1400
بازدید : 2368
نظرات : 0

بهترین شیر توالت چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید بهترین شیر دستشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر برای خرید بهترین شیر توالت به سایت ها و فروشگاه ها سری بزنید مسلما گستردگی تنوع زیاد طرح و رنگ شیر توالت در برندهای مختلف شما را شگفت زده و انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. شیر توالت از انواع شیرآلات روشویی در دو نوع اهرمی و کلاسیک تولید می شود که مزایا و معایب مختص به خود را دارند. کروم متداول ترین و محبوب ترین اتفاقی است که در بهترین شیرآلات ایرانی دیده می شود. شیر توالت کروم جدا از اینکه به خوبی با همه سبک های سرویس بهداشتی اعم از مدرن یا کلاسیک کار می کند، قیمتی مناسب دارد و نگهداری آن نیز آسان است. در این مطلب از بلومیس با راهنمای خرید شیر توالت، به معرفی، مقایسه و بررسی شیرآلات دستشویی می پردازیم تا یک انتخاب مناسب و رضایتمندانه داشته باشید.

 

راهنمای خرید بهترین شیر توالت

 

بهترین شیر توالت چه ویژگی هایی دارد؟

شیر توالت یکی از انواع شیرآلات بهداشتی است که امروزه تنوع بسیار بالایی در بازار دارد. انتخاب بهترین شیر توالت از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ چراکه این محصول در گروه کالاهای مصرفی قرار نمی گیرد و پس از خرید شیر دستشویی، در صورت داشتن کیفیت بالا می توان تا سال های سال از آن استفاده کرد.

1-جنس بدنه بهترین شیر توالت فرنگی با کیفیت عالی از آلیاژ برنج کم سرب (سرب زیر 2.5 درصد) می باشد که استحکام و مقاومت بالایی در برابر سختی آب دارد.

2-ضد زنگ بودن بدنه از دیگر ویژگی های مهم بهترین شیر دستشویی، باعث می‌شود تا بعد از سالها تماس مستقیم با آب، همچنان کیفیت و رنگ اولیه خود را خوبی حفظ کند.

3-دیگر ویژگی بهترین شیر توالت این است که در ظاهر آن قطعات پلاستیکی کمی مشاهده می کنیم که نتیجه آن دوام و استحکام بیشتر و نظافت آسان است.

4- کیفیت بالای آبکاری از ویژگی های برتر بهترین شیرآلات توالت فرنگی می باشد که مانع خط خوردگی ظاهر محصول می شود.

 

 

 

برای خرید بهترین شیر دستشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1-اولین و مهمترین نکته ای که در خرید بهترین شیر توالت باید به آن توجه کنید گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

2- قیمت مناسب دومین نکته ای است باید به آن توجه کرد. لزوما هیچ شیر توالت گرانقیمتی دلیل بر بهترین بودن آن محصول نیست. پس قبل از هر انتخابی برندهای مختلف را بررسی کرده و با توجه به خواسته و نیاز خود یک انتخاب آگاهانه و رضایتمندانه داشته باشید.

3-ظاهر شیر توالت را در نور مناسب بررسی کنید. در سطح بهترین شیر توالت کوچکترین موجی ندارد.

 

بهترین شیر دستشویی

 

شیراهرمی یا کلاسیک، کدام بهتر است؟

در اولین مرحله انتخاب بهترین شیر توالت باید در مورد نوع شیر، کلاسیک یا اهرمی تصمیم بگیرید.  شیرآلات اهرمی به دلیل طراحی مدرن و شیک از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شیرالات دستشویی محسوب می شوند. دوام و کیفیت بالا از ویژگی های برتر شیر آلات اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک می باشد. اگرچه شیرهای کلاسیک به دلیل قیمت پایین از جایگاه بهتری برخوردارند ولی در برابر گستردگی تنوع شیرآلات اهرمی هیچ دفاعی از خود ندارند. کیفیت بالای کارتریج شیر اهرمی نسبت به مغزی شیرآلات کلاسیک باعث می شود تا این محصول کمتر دچار چکه و سایر مشکلات می شود و نیازی نیست که در کوتاه مدت تعویض شود. کار با شیرآلات اهرمی بسیار آسان است و یک انتخاب عالی برای راحتی افراد سالمند و کودکان می باشد.

 

 

 

بررسی بهترین شیرآلات توالت توکار با بهترین شیرالات توالت روکار

در شیر توالت توکار تنها بخش از این محصول مانند کاور و دسته‌های تنظیم آب بر روی دیوار قابل مشاهده است و مابقی قسمت ها مانند کارتریج و مغزی توکار درون دیوار قرار می‌گیرد در صورتیکه در شیرآلات روکار همه ی قسمت های شیر بر روی دیوار نصب می شود. شیر دستشویی توکار، ظاهری زیبا، شیک و مدرن دارد، به آسانی تمیز می شود ولی طریقه نصب و راه اندازی آنها خیلی دشوار است و در صورت نیاز به تعمیر دسترسی به بخش های داخلی آن پیچیده تر می باشد.

 

بهترین شیر رنگی

 

بهترین شیر توالت رنگی

انتخاب رنگ شیر توالت در دکوراسیون و طراحی فضای سرویس بهداشتی بسیار تاثیر گذار است و بعد از انتخاب نوع شیر در اولویت قرار می گیرد. امروزه گستردگی تنوع رنگ بهترین شیر توالت نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و تصمیم گیری در مورد آن می تواند سخت و گیج کننده باشد. انتخاب نوع رنگ بهترین شیرتوالت به سلیقه و سبک فضای سرویس بهداشتی بستگی دارد. امروزه انواع آبکاری شیرآلات مانند کروم، استیل، سفید و مشکی پر کابرد و پر مصرف هستند زیرا با رنگ های دیگر براحتی هماهنگ می شوند و برای استفاده در سبک های مختلف سرویس بهداشتی می باشند. البته طراحان شیرآلات با آبکاری های آنتیک مانند مسی و زیتونی را برای استفاده در سرویس های بهداشتی مدرن پیشنهاد می دهند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com