منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

طراحی خاص برای حمام با نوپردازی و دکوراسیون

چهارشنبه, 15 شهریور 1396
بازدید : 4550
نظرات : 0

هیچ‌چیز رؤیایی یا لوکسی در مورد نورپردازی سقف به‌طور استاندارد در حمام وجود ندارد. ازاین‌رو باید ایده‌های خاصی را در زیباسازی این مکان به کار برد. اینکه چگونه طراحان حمام اجرا با استفاده از نورافشان، آینه دیوار تزئینی، محیط داخلی و روشنایی محصور کرده و نمایی دل‌نشین به وجود میاورند یک هنر نوین به شمار می‌رود.شما با چند ایده زیبا دکوراسیون توأم با نور پردازی می‌توانید به‌سادگی حمام خود را به یک مکان راحت برای ریلکسیشن تبدیل کنید. ایده های حمام معاصر ، حمام را نه تنها به مکانی برای شستشو بلکه به مکانی برای گرفتن آرامش تبدیل نموده است. یک ایده زیبا می‌تواند دیواره حصیری و خاکستری مجزایی باشد که با چراغ‌های آویز Houzz در ارتفاع‌های مختلف از وان کارگذاری شده باشد و یک دید عالی و زیبا به حمام ببخشد.نمایی از این ایده را در عکس زیر می‌بینید.

 

به نزدیک‌تر نگاه کنید: در عکس بعدی یک حمام متفاوت با طراحی خاص را می‌بینید، که به‌راستی انسان  را تحت تأثیر قرار می‌دهد: خطوط واضح، بافت‌های نازک، الگوی کافی روی کف و آرایش نور همچنین به‌کارگیری کابینت‌های زیبا و فضای زمین همه و همه یک طراحی ویژه را به تصویر کشیده است. کابینت‌های چوبی تیره و کابینت‌های چوبی زیبایی که گاه می‌توانند حتی سفارشی ساخته شوند و نمایی زیبا به حمام بدهند.سعی کنید از کابینت‌های ضد آب یا کابینت‌های pvc  و کابینت‌های روشویی مقاوم در مقابل رطوبت و دوردوشی برای طراحی این قسمت‌ها بهره ببرید.

 

تصویر بعدی نیز برای زیباسازی حمام معاصر از طرح درخت نارنج با کاشی بژ الهام گرفته است . در نوع خود طراحی متفاوتی را در کنار وان در حمام رقم‌زده است.

 

 

بد نیست ببینید:

پارامترهای انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دور دوشی 

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com