منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

نمونه هایی از کابینت روشویی مناسب حمام

ﺳﻪشنبه, 08 اسفند 1396
بازدید : 6604
نظرات : 0

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید ظاهر و سبک حمام خود را به روز کنید؟

روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، کافیست که تصمیم بگیرید. شما باید به طراحی و دکوراسیون حمام بیشتر توجه کنید تا فضایی آرامبخش و مدرن داشته باشید. بهتر است برای شروع، وسایلی مانند کابینت روشویی، کابین دوردوشی، سینک روشویی و ....را انتخاب کنید البته قبل از آن حتما فضای حمام را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که هرگز نباید فضا ی حمام را خیلی شلوغ نکنید زیرا مانع آرامش و راحتی شما می شود.

کابینت روشویی و کابین دوردوشی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشند. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزایند. ما در اینجا بیشتر بر روی کابینت روشویی تاکید داریم.

انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنوز افرادی هستندکه طرح های سنتی را ترجیح می دهند ولی امروزه بیشتر مردم به سبک های مدرن و خاص علاقه دارند.

در ادامه به نمونه هایی از دکوراسیون حمام با کابینت روشویی توجه کنید.

-این حمام دارای فضایی بزرگ با نور طبیعی فوق العاده است. کابینت روشویی بزرگ با سینک روشویی دوبل از ویژگی های موثر و کاربردی حمام می باشد. آینه با قاب های چوبی زیبا بر جذابیت حمام افزوده است.

-طراح از کابینت روشویی چوبی با کانتر تاپ کوارتز در حمام استفاده کرده است. سینک های روشویی روسنگی و آینه هایی با قاب های چوبی کاملا با فضای حمام مطابقت دارد.

-کابینت روشویی چوبی با رنگ قهوه ای تیره و سینک های دوبل زیرسنگی با فضای حمام مناسب است. آینه بزرگ بالای کابینت روشویی حمام را روشن تر کرده و فضا بزرگ تر به نظر می رسد.

از دیگر ویژگی های مهم این حمام، نصب کابین دوردوشی می باشد.

-کابینت روشویی با کانتر سنگ مرم، نقطه ی کانونی حمام می باشد. رنگ سبز نعنایی کابینت روشویی جذابیت حمام را دو چندان کرده است.

-کابینت روشویی چوبی با کانتر تاپ سنگی سفید و سینک های دوبل زیر سنگی بسیار چشم نواز و دلنشین است. طراح برای روشن تر شدن فضا از آینه و مهتابی های عمودی استفاده کرده و لوستر طلایی، فضای حمام را پر زرق و برق نشان می دهد.

-طراح با انتخاب کابینت روشویی دیواری با کانتر تاپ سنگ مرمر بهترین استفاده را از فضای حمام کرده است. تن سفید خالص وسایل آرامبخش است.

-کابینت روشویی مرمرکاملا با کانتر تاپ سنگی مطابقت دارد. سینک های روشویی دوبل بر روی کابینت قرار می گیرد. طراح بدلیل فضای باز روی کانتر توانسته دو قفسه ی بلند و شیک بر روی کانتر نصب کند. قفسه ها جنبه ی کاربردی و دکوری دارند.

-حمام با کابینت روشویی چوبی قهوه ای تیره، کانتر تاپ سنگی و کف و دیوار سفید به نظر جذاب و خیره کننده است. طراحی و دکوراسیون تا حدودی به روز و خاص می باشد.

-لامپ های کوچک و پر نور سقفی با کابینت روشویی چوبی تیره و آینه بزرگ بالای کابینت فضایی کاملا آرامبخش و منحصر به فرد ایجاد کرده است.

-از ویژگیهای مهم این حمام استفاده از کابینت روشویی سفید با کانتر تاپ سنگی، شیرآلات برنجی، آینه های قدی و لامپ های دیواری که نمونه ای از حمام کلاسیک است.

-کابینت روشویی و کانتر تاپ چوبی با سینک روشویی شیشه ای و شیر آلات دیواری با فضای بزرگ حمام مطابقت دارد. این یک طراحی مدرن و یونیک می باشد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com