منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه فضای حمام را به مکانی برای آرامش تبدیل کنیم

دوشنبه, 09 مرداد 1396
بازدید : 7730
نظرات : 1

امروزه با کم شدن متراژ خانه ها و آپارتمانها ، اندازه و متراژ و مساحت حمام ها بسیار کوچک شده است از طرف دیگر هم کوچ کردن توالت فرنگی به فضای حمام های ایرانی، این مساله را تشدید میکند. وجود وان در حمام در کشورهای پیشرفته دنیا  اهمیت زیادی دارد هرجند در ایران هنوز هم این مساله کاملا جا نیافتاده و از الزامات حمام به شمار نمیآید اما در کشورهای غربی به حمام تنها به مکانی برای شستشو خود نگاه نمیکنند . بلکه به حمام و وان حمام به چشم جایگاهی برای گرفتن استراحت ، حس خوب یا ریلکسیشن و مدیتیشن نگاه می کنند.  زمان استحمام، برای دقایقی در وان می نشینند و بدن خود را در آب وان فرو می برند و هر بار آب وان را با اسانس یک گیاه معطر می کنند و خستگی را از تن بیرون می کنند. در این راستا طراحان و متخصاصان واردکننده وان و تجهیزات بهداشتی دیگر به راهکاری می اندیشند که با ارایه یک طرح جدید بتوانند مشکلات کمبود جا یا ذهنیت افراد جامعه را نسبت به این پدیده بعنی استفاده از وان تغییر بدهند و افراد را تشویق به خرید کنند چراکه اگر حتی یکبار تجربه استفاده از وان بهداشتی و راحت و مرغوب را اشته باشند دیگر تا آخر عمر آنرا حتی با کمبود فضای حمام از الزامات خواهند دانست. در این راستا محصولات بهداشتی و وان های مرغوب بسیاری وجود دارد از جمله آن میتوان به وان های بلومیس اشاره نمود.

همچنین به تازگی وان هایی تولید و به بازار عرضه میشوند که اندازه ای حدودا نصف وان های بزرگ قدیمی دارد و مخصوص حمام های کوچکبا فضای کم هستند. مسلما این مینی وان ها راحتی وان های بزرگ را ندارند اما در هر حال بهتر از نداشتن وان است. این اتاقک های کوچک مناسب کسانی هستند که حمام را بدون وان نمی خواهند و حوصله دوش گرفتن سر پا را ندارند و دوست دارند لحظاتی را به ارامش و مدیتیشن برای کسب انرزی در حمام بپردازند،  هنگام نشستن در مینی وان ها مخصوصا افرادی که قد بلندی دارند باید با زانوی کاملا تا شده در وان بنشینند آب تنی کنند و دوش بگیرند. البته بعضی از وان ها که دارای سیستم جکوزی و ماساژور هستند ارزش این امتحان عالی را دارند.

قضاوت اینکه این مینی وان ها می توانند جای خالی وان های قدیمی را پر کنند یا خیر را به شما واگذار می کنیم و از شما دعوت می کنیم در ادامه نمونه مدل هایی از مینی وان های زیبا را ببینید. وان هایی که تنها با یک بار استفاده عاشق آنها خواهید شد.


فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com