منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه یک سینک دستشویی انتخاب کنیم؟

ﺳﻪشنبه, 28 آذر 1396
بازدید : 5234
نظرات : 0

سینک دستشویی برای سرویس بهداشتی ضروری است. بنابراین پیشنهاد می شود که قبل از انجام دادن هر کاری، یک سینک مناسب انتخاب کنید. در ابتدا، نوع زندگی خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که چه نوع سینکی مناسب زندگی شماست و در هنگام استفاده از آن با مشکل رو به رو نمی شوید.

 

سینک دستشویی

 

 

بهتر است برای سرویس بهداشتی که کل خانواده از آن استفاده می کنند، از کابینت روشویی استفاده کنید تا فضای کافی برای قرار دادن وسایل ضروری بهداشتی افراد خانواده داشته باشید.

برای سرویس بهداشتی مهمان، چه نوع سینک دسشویی مناسب است؟ شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم  تا در هنگام انتخاب سینک به شما کمک کند.

 

شما چه نوع سینگ دستشویی دوست دارید؟

 

 

سینک دسشویی کابینت دار

 

 

سینک دستشویی کابینت دار

سینک روشویی کابینت‌دار، مدل دیگری از سینک توالت است که برای فضاهای کم بسیار مناسب است. در این مدل، سینک روی کابینت قرار می‌گیرد و فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی وسایل آرایشی و بهداشتی مانند شویده ها و دستمال کاغذی و حتی حوله ایجاد می کند. این مدل سینک به دلیل زیبایی و کارایی بالا محبوبیت زیادی دارد و امروزه بسیاری از افراد آن را در حمام و سرویس بهداشتی خانه خود که متراژ بالایی دارد، نصب می‌کنند تا از فضای کابینتی که سینک روی آن قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرند. 

 

سینگ دستشویی دیواری

 

 

سینک دستشویی دیواری 

در سینک دیواری , کاسه ی سینک به دیوار وصل شده شما می توانید ارتفاع  آن را تعیین کنید . اخیرا، این نوع سینک محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند . زیرا نه تنها طرح های جذاب و نوآورانه ای از این نوع سبک در دسترس است بلکه برای برنامه های کاربردی نیز مناسب تر هستند. 

 

سینک توالت

 

 

سینک با کاسه روشویی زیرسنگی 

این نوع سینک تمیز  , مدرن و متفاوت است از جمله ویژگی های خاص روشویی زیرسنگی را می توان فضای قابل استفاده و آزاد آن نام برد و هم چنین برای تمیزی و براق کردن جزو ساده ترین نوع سینک هاست .

 

سينك دستشويي

 

 

سینک با کاسه روشویی روسنگی

علاوه بر اینکه سینک های روسنگی چند منظوره و شیک هستند , کنسول و کابینت سینک نیز یک فضای کاملا دراماتیک و متمایز ایجاد می کند. آن ها برای سرویس بهداشتی اصلی خانه های امروزی و توالت بسیار مناسب هستند.

به یاد داشته باشید ار آنجا که این نوع سینک ها روی سنگ قرار می گیرند، کانتر باید از حد نرمال کوچکتر باشد تا امکان دسترسی به سینک آسان تر شود.

سعی کنید مناسب ترین شیرآلات را برای این نوع سینک انتخاب کنید . شیرآلات بلند نصب شده روی دیوار بهترین گزینه هستند.

 

 

سینک دستشویی توالت

 

 

سينك دستشويي گوشه ای 

برای حمام های کوچک با یک گوشه ی خالی،  سینک های گوشه ای یک انتخاب عالی هستند. سینک های گوشه ای در دو نوع دیواری و پایه ای هستند که فضای کوچکی را در گوشه های حمام اشغال می کنند.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com