منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

پارامترهای انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی

حمام و سرویس دستشویی، بدون در نظر گرفتن اندازه، شکل و طراحی داخلی آن، باید به خوبی سازمان یافته و یک سیستم کاربردی و ساده داشته باشد. برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی میتوان از گزینه های بسیار و مختلفی استفاده کرد ؛ ولی انتخاب هر یک از این گزینه ها بستگی به سایز و اندازه و شکل حمام شما دارد و این یک  پارامتر اصلی در انتخاب مدل کابینت و دکوراسیون حمام و دستشویی است .

به عنوان مثال در حمام های خیلی کوچک و نقلی ، بهترین انتخاب برای شما استفاده از کمد کابینت یا روشویی کابینتی کوچک است ، چون فقط یک قفسه بندی در دار و محفظه بندی شده است که می تواند در حمام های کوچک از خیس شدن حوله  و بهم ریختگی وسایل جلوگیری کند و نمایی زیبا به حمام شما ببخشد. در سرویسهای بهداشتی و دستشویی نیزهمین مساله صدق میکند . انتخاب روشویی و روشویی های کابینت دار  مناسب با فضای شما میتواند نقش مهمی را درطراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما به بهترین وجه ممکن داشته باشد. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید با توجه به دکوراسیون و ساختار معماری حمام و سرویس بهداشتی یک  قفسه بندی دور دوشی ، وان ، توالت فرنگی، روشویی، روشویی کابینت دار ایده آل را در نظر بگیرید.

  تولیدات فروشگاه صدف و برند bloomis میتوانند ایده های مناسبی می تواند به شما بدهد تا بهترین گزینش را برای دکوراسیون حمام و دستشویی ، توالت فرنگی و دور دوشی خود داشته باشید.

 

بد نیست ببینید :  دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

دور دوشی

توالت فرنگی

 

در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com