منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

نکاتی برای زیباسازی و دکوراسیون حمام و دستشویی
امروزه زیباسازی و دکوراسیون دستشویی - حمام  در خانه‌ها به عنوان فضایی که شایسته توجه و وقت گذاشتن است. چراکه زیباسازی ،دکوراسیون و بهسازی مکانی که هر روز چندین دفعه مورد استفاده تمام اعضاء خانواده قرار می‌گیرد، می‌تواند بسیار حایز اهمیت باشد.   شاید شما از تزیین دستشویی و حمام بدتان نیاید اما نمی‌دانید چگونه سادگی آن را حفظ کرده و یا نمی‌توانید در مورد چگونگی این تزیین تصمیم بگیرید.
 شاید روش‌های متعددی برای زیباسازی دکوراسیون و آراستن حمام وجود داشته باشد اما کار مشکل انتخاب تنها بهترین این روش‌ها میباشد.
. اگر ایده شامل وسایل و خرده‌ریزها و سایر وسایل گران‌قیمت تزیینی است، حتما قبل از قرار دادن تمام اقلام مورد نظرتان در این فضا، به تناسب و ترکیبات ممکن این موارد فکر کنید.
ممکن است افزودن یک عنصر تزیینی از نظر شما بسیار عالی باشد، اما این شیئ با باقی‌مانده وسایل حمام مانند آینه، قفسه شامپو و ... تناسبی نداشته باشد.
یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله‌ها و هر دو این‌ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی‌کننده به وجود می‌اورد. بهترین راه استفاده از حداکثر دو نقش متناسب از نظر رنگ، طرح (مثلا گل و گیاه یا ماهی) و بافت با یکدیگر در فضای حمام است.

از موارد مهم دیگر که میتواند نقشی مهم در زیباسازی حمام یا دستشویی ایفا کند توجه به مقوله رنگ ها است یا بهتر و تخصصی تر هارمونی رنگ ها! رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می‌شود. در ضمن باعث می‌شود به راحتی و به سرعت آلودگی‌ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می‌توانید از کاشی‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

مورد قابل توجه دیگر کف یا زمین است .نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می‌کند و هم باعث می‌شود حمام شما بزرگ‌تر جلوه کند.

توجه به نور و استفاده از نورپردازی هم از دیگر قابلیتهایی است که توجه به آن میتواند نقش مهمی در زیباسازی حمام یا دستشویی داشته باشد. استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ‌‌های کوچک در قسمت‌های مختلف ایجاد می‌شود، هم حمام را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل‌کننده‌ نور در حمام استفاده کنید.

رعایت این دو نکته نیز میتواند بسیار حایز اهمیت در زیباسازی محیط حمام, دستشویی, روشویی, توالت فرنگی و حتی دور دوشی باشد!
- پیش از پاک کردن کاشی‌های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید.
- همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.
 

همچنین میتوانید ببینید : 

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

پارامترهای مهم که میتوانند در انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی به شما کمک کنند!

دلایل استفاده از کابینت‌ روشویی ( کابینت دستشویی )  ؟

نظافت توالت فرنگی

نظافت و تمیز کردن سرویس بهداشتی با نوشابه

 

پارامترهای انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دور دوشی

راهکارهایی برای نظافت حمام دستشویی توالت فرنگی

در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com