منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

چگونه روشویی کابینتی مناسبی را انتخاب کنیم

برای اینکه روشویی کابینتی مناسبی را انتخاب کنیم باید نکات و پارامترهای مختلفی  رادر نظر داشته باشیم. در ادامه به برخی از این پارامترها اشاره کرده ایم. از آنجا که روشویی و روشویی کابینتی از قسمت های اصلی هر فضای سرویس بهداشتی می باشند، باتوجه به نوع وکاربردشان انواع متنوعی دارد. امروزه روشویی ها نیز مانند هر کالای دیگری با طراحی های منحصر به فرد عرضه میشود که پرطرفدارترین آنها روشویی کابینتی می باشد.

 

با توجه به مرطوب بودن فضا نحوه ی نگهداری و نظافت روشویی کابینتی چگونه است؟

در روشویی ها ، روشویی کابینتی تمام پی وی سی و دارای رنگ، حتما باید در نظر داشته باشید که به صورت مداوم از آب داغ استفاده نشود، چرا که آب داغ سبب تغییر حالت در این روشویی ها میشود. همچنین برای شست وشوی چنین محصولاتی نباید از شوینده های خیلی قوی مثل سفیدکننده و وایتکس در این محصولات استفاده شود، زیرا باعث تغییر رنگ این محصولات خواهد شد.

 

بدنه روشویی کابینتی معمولا از چه جنسی ساخته میشود؟

روشویی ها غالبا با جنس پی وی سی ضد آب ساخته میشود تا در مقابل رطوبت و آب مشکل ایجاد نکند ، اما برای ساخت روشویی های کلاسیک از چوب بیشتر استفاده میشود، همچنین برای سینک و رویه ی روشویی ها معمولا از سرامیک، سنگ طبیعی و یا سنگهای مصنوعی مثل کورین و کوارتز استفاده میشود. 

 

در انتخاب جنس و نوع سینک برای روشویی کابینتی چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

سنگ انتخابی روشویی کابینتی حتما باید آنتی باکتریال باشد. سنگهای انتخابی باید مقاوم و عاری از هر گونه درزی باشند.

سنگ انتخابی حتما باید با نوع روشویی کابینتی شما همخوانی داشته باشد، به طور مثال از سنگهای مدرن نمیتوان برای روشویی های کلاسیک استفاده کرد.

در مدلهای سرامیکی درجه ی سنگ انتخابی بسیار مهم است. به طور مثال سرامیک های درجه یک بهترین نمونه برای استفاده روشویی کابینتی درفضای مرطوب سرویس بهداشتی است.

 

همچنین استفاده از محصولات بلومیس در این راستا از جمله کابینت‌های ضد آب یا کابینت‌های pvc  و کابینت‌های روشویی مقاوم در مقابل رطوبت و دوردوشی  میتواند شما را در زیباسازی محیط حمامدستشوییروشوییتوالت فرنگی    حتی دور دوشی کمک کند.

در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com