منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام های مستر به این زیبایی دیده اید!

شنبه, 13 بهمن 1397
بازدید : 12042
نظرات : 0

 حمام اتاق مستر، یک فضای بسیار مهم و در واقع خصوصی ترین بخش خانه محسوب می شود. معمولا حمام مستر در  بزرگترین اتاق خانه قرار دارد و با توجه به ویژگیهای منحصر به فردش، راحتی و آسایش را برای افراد صاحب اتاق فراهم می کند. حمام مستر و اتاق مستر کلماتی هستند که بسیار آنها را شنیده اید ولی ما در این مطلب از بلومیس می خواهیم شما را بیشتر با حموم مستر آشنا کنیم.

1. حمام مستر چیست؟

2. تجهیزات سرویس بهداشتی مستر چیست؟

3. حمام مستر چه ویژگی هایی دارد؟

4. چند ایده متفاوت از طراحی های حمام های زیبا و لوکس

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

حمام مستر چیست؟

 

شاید بپرسید حمام مستر یعنی چه ؟ حمام مستر یکی از اجزای دکوراسیون داخلی می باشد که چند سالی است محبوبیت زیادی کسب کرده و دکوراسیون کاربردی آن علاوه بر زیبایی در نزد صاحبان خانه بسیار حائز اهمیت می باشد. اتاق مستر غالبا بزرگترین اتاق خانه است که به طور معمول به والدین تعلق دارد و یا برای اتاق میهمان در نظر گرفته می شود. اتاق مستر به طور معمول امکانات بیشتری نسبت به اتاق خواب های کوچکتر در خانه دارد و حمام مستر مهمترین ویژگی آن است. لوازم جانبی لوکس، سرویس مبلمان و ابزارهای طراحی دکوراسیون داخلی حمام گروهی از تجهیزاتی است که کاربرد آنها در حمام‌های معمولی کمتر است و معمولاً در حمام‌های شخصی و حمام اتاق مستر بیشتر دیده می شود. حمام های مستر امروزی تنها مکانی برای دوش گرفتن به حساب نمی آیند. طراحان دکوراسیون داخلی با گسترده تر کردن این فضا و اضافه کردن امکانات بسیاری به آن، این بخش از خانه را به فضایی برای استراحت کردن و آرامش یافتن، تبدیل کرده اند.

 

تجهیزات حمام اتاق مستر

 

  •  روشویی کابینتی لوکس و سفارشی
  •  محوطه بزرگ دوش-کابین دوردوشی
  •  شیرآلات چشمی مدرن
  •  وان و جکوزی
  •  نورپردازی مناسب با لوستر و چراغهای دکوراتیو زیبا
  •  سیستم تهویه قوی و سیتم گرمایشی از کف
  •  استفاده از سنگ های طبیعی لاکچری  مانند مرمر .و گرانیت برای کف و دیوار

 

این تجهیزات به طراحی دکوراسیون داخلی کمک می‌کنند و در بهینه سازی فضای حمام نیز نقش دارد. البته نباید از نقش سرویس مبلمان راحتی مانند پاف های یک نفره و چند نفره در حمام اتاق مستر چشم پوشی کنیم و نقش آنها نیز در راحتی و طراحی داخلی آن‌ها بسیار چشمگیر است. از آنجا که حموم مستر یک فضای خصوصی و شخصی است، صاحبان منزل در طراحی داخلی آن بیشتر به سلیقه خود توجه می کنند. در حقیقت، آن‌ها ترجیح می‌دهند که از طراحی داخلی مناسب با روحیه و شخصیت خود بهره ببرند. اگرچه ممکن است برخی تغییرات مطابق با استاندارد طراحی دکوراسیون نیز در آنها دیده شود.

 

حمام مستر چه ویژگی هایی دارد؟

 

حمام مستر لوکس

 

1.تلوزیون

نصب تلویزیون در مستر حمام روشی آسان برای سفارشی کردن سرویس بهداشتی و فراهم کردن سرگرمی در فضایی است که اغلب استفاده می شود. کمپانی بسیار خلاق seura، تلویزیونی را به بازار عرضه کرده است با یک آینه در داخل یا بهتر بگوییم، تلویزیونی که به هنگام خاموشی می‌توان از آن به عنوان یک آینه نیز استفاده کرد. با استفاده از این فناوری شما می توانید در حین ریلکس کردن در وان، دوش گرفتن و حتی مسواک زدن از دیدن برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

 

جکوزی دو نفره در حمام مستر

 

2. جکوزی دو نفره

جکوزی دو نفر یکی از ویژگی های بارز حمام های مستر بسیار لوکس محسوب می شود. جکوزی‌‌ خانگی به وان‌های معمولی حمام بسیار شباهت دارد ولی با این تفاوت که در سیستم داخلی خود به پمپ‌های پرقدرت برای رانش آب، تغییر دما یا تصفیه مجهز است. شما وان را در بسیاری از حمام های مستر معمولی می بینید اما اگر فضای حمام شما اجازه بدهد، با اضافه کردن یک جکوزی دو نفره شما این امکان را دارید تا از حمام کردن در حمام مستر خود در کمال آرامش بیشترین لذت را ببرید. یک لوکس واقعی.

 

ادستشویی مستر چیست

 

3. مبلمان / فضای استراحت

شما باید فضایی را در سرویس مستر خود برای استراحت بعد از یک دوش آبگرم لذت بخش اختصاص بدهید. بهترین انتخاب می تواند صندلی بلند، کاناپه و یا حتی صندلی های کوچک باشد. مطمئنا این نشیمن های کوچک می توانند برای رفع خستگی بعد از دوش بسیار مفید باشند.

 

ست دوش دوهفره در حمام مستر

 

4. ست دوش دو نفره در حمام‌مستر

ست دوش دو نفره برای بسیاری از مالکان خانه لوکس به یک ضرورت تبدیل شده است. شاید بتوانیم بگوییم که ست دوش نفره یکی از الزمات دکوراسیون حمام های مستر لاکچری می باشد. دوش های دونفره علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی به نظر می رسند. در تصویر بالا نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

 

ایجاد فضای ذخیره سازی اضافی در حمام مستر

 

5. ذخیره سازی سفارشی

مشکلات ذخیره سازی خود را با ایجاد یک راه حل سفارشی درست حل کنید. انتخاب مناسب کابینت روشویی می تواند به شما در افزایش فضای ذخیره سازی کمک کند. شلف های دیواری نیز ایده خیلی خوبی هستند.

 

استفاده زاز متریال های با کیفیت مانند مرمر در حمام های مستر

 

6. مواد با کیفیت بالا

استفاده از مواد با کیفیت بالا از ویژگیهای مهم حمام های مستر لوکس است که احساس لوکس بودن و در عین حال دوامی ماندگار را به حمام شما هدیه می دهد. در این تصویر،  وان از سنگ مرمر با کیفیت بالا ساخته شده است و جلوه خاصی به فضای حمام مستر می بخشد.

 

چند ایده متفاوت از طراحی های حمام های زیبا و لوکس

حمام مستر آفتابگیر

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

درب حمام مستر زیبا با پانل شیشه ای ورودی حمام بسیار چشم نواز است. پنجره های بزرگ دو طرفه حمام مستر را با نور طبیعی پر می کند و درخشش دیوار های آبی ملایم در زیر نور خورشید دو چندان کرده و حس خوب آرامش را به این حمام زیبا القا می کند. زیرا این پنجره ها علاوه بر اینکه به تهویه حمام کمک زیادی می کنند، بدلیل تابش نور طبیعی زیاد، برزیبایی و جذابیت سبک دکوراسیون و المان های مدرن حمام مستر می افزایند. وان بزرگ زیر پنجره، به نقطه کانونی حمام تبدیل شده و به صابخانه اجازه می دهد تا بدون هیچ مانعی از این فضا لذت ببرد.

به یاد داشته باشید بیشتر درب های ورودی حمام به اندازه 30 تا 32 اینچ  باز می شوند. ولی بهتر است درب ورودی حمام به اندازه 36 اینچ باز شود تا برای وارد کردن صندلی چرخدار و دیگر وسایل حرکتی دچار مشکل نشوید. هر روز انواع مدل های جدید وان شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام مستر شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. به طور معمول وان نقطه کانونی حمام می باشد و تأثیر زیادی بر سبک و دکوراسیون حمام دارد. وان را در نقطه کانونی حمام قرار دهید زیرا وان اصلی ترین عنصر حمام است. وان سفید رنگ بهترین انتخاب برای حمام است در کل سعی کنید از رنگ های روشن مانند سفید و طلایی و یا سفید و مشکی در طراحی حمام استفاده کنید.

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

در این عکس حمام مستر زیبا یک روشویی دستشویی جادار با میز توالت زیبا مشاهده می کنید. در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن حمام های مستر تجهیزاتی وجود دارند که می توانند در مرتب کردن و نظم دهی آنها به شما کمک کنند. یکی از این تجهیزات، روشویی کابینتی جادار می باشد. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. پس بهتر است به انواع روشویی کابینتی جادار فکر کنید. زیرا بیشتر های روشویی های کابینتی جادار دارای چندین قفسه و کشو می باشند.

 

حمام مستر با پالت رنگ آرامبخش

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی و دکوراسیون حمام مستر یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. اگر چه دکوراسیون و طراحی داخلی حمام مسترسخت و انتخاب رنگ مناسب حتی سخت تر می باشد. رنگ های خنثی شامل کرم های کم رنگ و خاکستری ها می باشد که از جهان طبیعت گرفته شده اند. آن ها در بردارنده احساس آرامش و استواری اند. پالت رنگ خنثی در دکوراسیون این حمام مستر آرامش را به همراه دارد. روشویی کابینتی دوبل به رنگ کرم مات با صفحه کابینت مرمر سفید و شیرآلات مدرن از ویژگیهای منحصربه فرد این حمام مستر به شمار می رود.

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

از دیگر ویژگیهای منحصربه فرد این حمام مستر کلاسیک، نصب توالت فرنگی در یک فضای کاملا خصوصی می باشد. درب شیشه ای توالت کمک می کند تا نورطبیعی  براحتی به این فضا خصوصی وارد شود. آینه ها، در دکوراسیون حمام های مستر از ارزش زیادی برخوردار هستند. زیرا این اشیای دکوراتیو و کاربردی نور را منعکس کرده و باعث می شوند تا فضای حمام های مستر دلباز، راحت و دلنشین به نظر برسند. چراغ‌های تیوبی(لوله ای) ساده نور لطیفی را در فضای حمام پراکنده می کنند و بر زرق و برق حمام می افزایند. شکی نیست که آینه های قدی، نورپردازی مناسب و بک اسپلش پر زرق و برق این حمام معاصر، نگاه هر بیننده ای را به خیره می کند. طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و چشمگیراست.

 

حمام مستر با طراحی منحصربه فرد

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

طراحی منحصربه فرد این حمام مستر لوکس بسیار زیبا و دوست داشتنی است. شومینه گازی، پنجره های بزرگ، کفپوش چوبی با سیستم گرمایشی و وان شیک نمونه ای از ویژگیهای خاص این حمام مسترمحسوب می شود. نصب شومینه گازی در حمام مستر باعث می شود زمان بیشتری را برای استراحت و رفع خستگی درحمام بمانید و ازآن لذت ببرید. این شومینه های گازی زیبا علاوه بر اینکه می توانند به نقطه کانونی جذاب حمام مستر شما تبدیل شوند، به عنوان یک منبع گرمای مناسب نیز به شمار می آیند. اگر کف حمام مستر شما از جنس سنگ مرمر و گرانیت پوشیده شده، بهتر است از سیستم گرمایش تابشی برای گرم کردن کف حمام خود استفاده کنید. سیستم گرمایش از کف، یکی از ویژگی های ویژه حمام های مستر لوکس و مدرن بوده که سیستمی تمیز و راحت است.

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک فضای کاملا خصوصی سرویس بهداشتی در راستای این حمام مستر ایجاد شده است. طراح از تجهیزاتی مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و شیرآلات ، ترکیبی از سبک های معاصر و سنتی در این فضا خصوصی استفاده کرده است. روشویی کابینتی چوبی، دیوارکوب های زیبا با طراحی متفاوت و اثر هنری روی دیوار بر جذابیت دکوراسیون این فضای خصوصی افزوده است.

 

دکوراسیون حمام مستر ترکیبی از سبک مدرن و سنتی

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

در این حمام مستر، وسایل مدرن به راحتی با تم سنتی، زمانی که همه خطوط تمیز و ساده هستند، ترکیب شده اند. استراتژی طراح در دکوراسیون این حمام مستر، استفاده از مواد گران قیمت مانند سنگ مرمر صفحه کابینت روشویی کابینتی و یا دیوارپوش مرمر کابین دوش بوده است. روشویی کابینتی باز با صفحه کابینت مرمر سفید و کاسه روشویی مدرن و شیرآلات شیک از از المان های جذاب این حمام مستر لوکس به شمار می آیند.

 

دکوراسیون حمام ای مستر

 

در قلب این حمام مستر، وان با طراحی چشمگیر خود به نقطه کانونی تبدیل شده است. لبه های مربع و انحنای پایین وان، زیبایی متفاوتی به وان بالا بخشیده است. طراحی این وان زیبا ترکیبی از اشکال سبک سنتی و سادگی سبک مدرن می باشد. شیرآلات این وان ازجنس استیل براق و برخلاف وان های قبلی به صورت دیواری نمی باشد. دیوارکوب های زیبا با طراحی متفاوت در دو طرف وان، دید بصری حمام را افزایش داده و زیبایی و سادگی وان را تحت تاثیر قرار داده است. برای طراحي حمام مستر لوکس و مدرن، هرگز نورپرداری و تاثیر آن را بر دکوراسیون حمام فراموش نکنید.

بهتر است در طراحی حمام از وسایل تزیینی و کلاسیک استفاده کنید. لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. اگر می خواهید حمامی رویایی داشته باشید، به این نکته توجه کنید که طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com