منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

معرفی و بررسی بهترین برند روشویی کابینتی

دوشنبه, 31 خرداد 1400
بازدید : 2719
نظرات : 0

بهترین برند روشویی کابینتی کدام است؟ بهترین مارک روشویی کابینتی چه ویژگیهایی دارد؟

در اینجا می توانید لیستی از بهترین برند روشویی کابینتی را بر اساس متریال، زیبایی و کیفیت ساخت پیدا کنید. این لیست بهترین سازندگان کابینت سرویس بهداشتی در این صنعت را نشان می دهد. اگر به قصد خرید روشویی کابینتی سری به بازار یا فروشگاه های آنلاین بزنید، تنوع زیاد برندهای مختلف تصمیم را برای شما سخت خواهد کرد. اما بهترین برندهای روشویی کابینتی با محصولات قابل اعتماد خود شناخته می شوند که از دوام و خدمات پشتیبانی، جذابیت بصری و ساخت با کیفیت برخوردار هستند. بلومیس، هلا، لوتوس، رزتی و ورتا در گروه بهترین برند روشویی کابینتی قرار می گیرند. با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید تا با معرفی و بررسی بهترین مارک روشویی کابینتی یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

 

بهترین مارک روشویی کابینتی

 

بهترین برندهای روشویی کابینتی کدام است؟

بدون شک در هنگام انتخاب روشویی‌ها، گزینه‌های شیک و مدرنی به چشم شما می آیند که بتوانند فضای سرویس بهداشتی شما را جذاب و زیباتر نشان بدهند و از نظر قیمت نیز ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند. امروزه با برندهای مختلف روشویی کابینتی در بازار مواجه هستید اما در میان آنها روشویی کابینتی بلومیس، هُلا، لوتوس، روشویی کابینتی روزتی و ورتا از برندهای خوشنام بازار به شمار می آیند.

بلومیس به دلیل تنوع، طراحی خاص، زیبا و با کیفیت در صدر لیست بهترین برند روشویی کابینتی قرار می گیرد. بلومیس یکی از بهترین برندهای کابینت روشویی است که به واسطه داشتن مدل های مختلف با طرح های متنوع در سبک های مدرن و کلاسیک می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. اگر قصد خرید فول ست روشویی کابینتی لوکس و امروزی دارید ما به شما روشویی کابینتی برند بلومیس را پیشنهاد می دهیم.

 

بهترین برند روشویی کابینتی

 

 تولید انواع کابینت‌ روشویی pvc با استفاده از ورق های pvc دو رو که باعث مقاومت بیشتر ورق می شود تخصص فروشگاه معتبر بلومیس می باشد. کابینت های سرویس بهداشتی صد در صد پی وی سی در برابر رطوبت، نم و بخار مقاوم می باشند و  نظافت آنها به دلیل نوع پوشش روکش به راحتی انجام پذیر است. صفحات رویه روشویی کابینت دار pvc از جنس کوآرتز، کورین، سنگ طبیعی، سرامیک می باشند که کاملا ضد خش و آنتی باکتریال هستند و ضمنا در برابر مواد شوینده بسیار مقاومند.

 

بهترین مارک روشویی کابینتی

 

یکی از امکانات ویژه روشویی های بلومیس ساخت با ابعاد سفارشی است و طراحان این شرکت می توانند با توجه به فضای سرویس بهداشتی شما یک محصول مناسب را برای شما طراحی و تولید کنند. بهتر است بدانید عمق یک روشویی استاندارد و مناسب حدود ۴۰-۵۵ سانتی‌متر و طول از ۴۰ سانتی‌متر به بالاست. همچنین ارتفاع استاندارد روشویی ۸۵ سانتی‌متر محاسبه می‌شود که در فضاهای متوسط و بزرگ قابل قرارگیری هستند.

از دیگر برندهای برتر روشویی، کابینت روشویی هلا می باشد که محصولات بی نظیری را در مدل‌های مختلف و طرح‌های متنوع برای شما تدارک دیده‌اند. محصولات این برند دارای کیفیتی فوق العاده و قیمت متوسط رو به بالا می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای جامع خرید بهترین شیر حمام 

 

روشویی کابینتی لوتوس که بیش از ۱۳ سال است در این صنعت حضور دارد، با طراحی‌های محنصر‌به‌فرد خود در این لیست جای گرفته‌اند، اما طراحی های این برند مدرن و امروزی نیست.

برندهای رزتی و ورتا اگرچه دارای کیفیتی عالی هستند اما قیمت بالایی هم دارند و برای کسانی که به دنبال روشویی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند، انتخاب خوبی نیست.

 

بهترین برود کابینت روشویی

 

بهترین مارک روشویی کابینتی چه ویژگیهایی دارد؟

1-سنگ رویه روشویی کابینتی، هیچ درزی ندارد و کاملا ضد خش و آنتی باکتریال می باشد.

2-این محصول کاملا ضد آب است و در برابر رطوبت هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود.

3-از نظر طرح، رنگ و مدل بسیار متنوع است.

4-دارای یراق آلات استیل ضد زنگ می باشد.

5-خدمات پشتیبانی و گارانتی دارد.

6-در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است.

 

بهترین برند روشویی کابینتی

 

انواع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی بر خلاف روشویی های معمولی همانطور که از نامش پیداست دارای کابینت می باشد که این خود امتیاز بزرگ محسوب می شود. این محصول نه تنها فضای سرویس بهداشتی را شیک و زیباتر نشان می دهد بلکه با ارائه یک فضای خوب و قابل استفاده می‌توانید وسایل آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را در آن نگه دارید. روشویی کابینتی پایه دار و دیواری از انواع بهترین مارک روشویی کابینتی می باشد. روشویی کابینتی دیواری که سبکی مدرن و به روز دارد توانسته محبوبیت بیشتری نسبت به روشویی پایه دار کسب کند. این محصول برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به دلیل فضای خای زیر روشویی به بزرگنمایی سرویس بهداشتی کمک می کند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com