منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

تاثیر رنگ سبز در دکوراسیون سرویس بهداشتی

ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1397
بازدید : 4561
نظرات : 0

حمام ها در قلب بسیاری از خانه ها قرار دارند و بعد از یک روز کاری سخت، بهترین مکان برای به دست آوردن آرامش وانرژی از دست رفته هستند. با این حال، امروزه هنوز بیشتر حمام ها با رنگ های بسیار سنتی طراحی می شوند. بیشتر سوئیت های حمام سفید خالص هستند و اگر رنگ دیگری در طراحی حمام وجود داشته باشد احتمالا آبی است. چرا طراحی حمام خود را با یک پالت رنگ متفاوت امتحان نمی کنید؟

کابینت روشویی

 

دیوار اصلی حمام

رنگ سبز به خوبی در حمام عمل می کند اما به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سبز برای طراحی در حمام بسیار ایده آل است، پس درانتخاب آن تردید نکنید. به تصویر بالا دقت کنید. ترکیب دیوار سبز با کابینت روشویی سفید خیره کننده و زیباست. علاوه بر این حمام های سبز، به خوبی می توانند احساس آرامش طبیعی را در شما ایجاد کنند. حتی اگر یک بار هم در حمام سبز دوش بگیرید، خواهید دید که چه تاثیری بر روی شما خواهد گذاشت.

 

کابینت روشویی

 

مطمئنا رنگ سبز بر روی دیوارها، کف و سقف حمام مورد نظر شما نخواهد بود. حتی طرفداران طبیعت سبز نیز از این طراحی زیاد استقبال نخواهند کرد. اگر حمام شما به شکل مربع و مستطیل نیست، برای تاثیر بیشتر رنگ سبز می توانید بیش از یک دیوار را سبز کنید. رنگ سبز سیر خیره کننده است، اما در صورتی که حمام شما بیش از یک پنجره داشته باشد. در تصویر بالا ترکیب رنگ سبز بر روی دیوار و کاسه روشویی با روشویی کابینتی قهوه ای واقعا ایده آل است.

کابینت روشویی

 

رنگ سبز تیره بیش از حد تاریک است، و نگاهی اغراق آمیز و کلافه کننده به فضا می دهد. بهتر است دیواری را  که نور طبیعی بیشتری به آن می تابد، یا در زیر یک پنجره شیشه ای یا یک پنجره معمولی قرار دارد را سبز تیره کنید. معمولا بهتر است کادرهای پنجره خود را را رنگ سفید بزنید. حال اگر دیوار سبز شما پنجره ای ندارد ، می توانید یک آینه بزرگ بر روی آن نصب کنید زیرا تاثیر آن مانند نور طبیعی است .

رنگ سبز روشن

 

 

کابینت روشویی

 

رنگ سبز روشن با تن زرد بهترین انتخاب برای دیوار اصلی حمام های کوچک است. زیرا علاوه بر اینکه فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد، آرامبخش است و زیبایی چشم گیری نیز دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید ترکیب دیوار سبز روشن با روشویی کابینت سفید به خوبی عمل می کنند.

 

کابینت روشویی

 

مسلما رنگ سبز کمرنگ دیوار با کاشی های سفید بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد بود. دیوار سبز کمرنگ با کاشی های کوچک سبز زیباتر است. حتی شما می توانید برای دیوارها، کاشی ها و سقف رنگ سبز کمرنگ و برای لوازم جانبی کوچک سبز پررنگ انتخاب کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح برای سقف، کاشی ها، کابینت روشویی و قاب های آینه رنگ سبز کمرنگ و برای لوازم جانبی مانند حوله سبز پر رنگ کار کرده است. ترکیب کابینت سبز با کاسه روشویی زیر سنگی سفید یک ایده عالی برای جذابیت فضا می باشد.

 

ترکیب سبز و سفید

روشویی کابینتی

 

رنگ سبز به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. ساده ترین ترکیب را میتوان سبز و سفید نامید. در حمام هایی که سفید رنگ غالب است، به کار بردن چند ردیف کاشی سبز می تواند به حد کافی تاثیر گذار باشد.

کاشی های حمام

روشویی کابینتی

 

کاشی های سبز نباید ساده و تک رنگ باشند. همانطور که در تصویر بالا می بینید بر روی دیوار اصلی حمام، کاشی های کوچک و منظم با ترکیبی از انواع مختلف رنگ سبز به کار رفته است که با کابینت روشویی نصب شده کاملا هماهنگ است و حس خوبی به فضای حمام می دهد. حتی انتخاب دیوار کاشی کاملا سبز برای کابین دور دوشی نیز توصیه می شود .

لوازم جانبی

 

رنگ سبز به کار رفته در فضای حمام می تواند به شما حسی خوب یا بد انتقال دهد. چرا به دنبال کابینت روشویی سبز و یا حتی کاشی های سبز می روید؟ یک پرده دوش ساده سبز نیز به تنهایی می تواند برای ترکیب با رنگ دیگر متریال های حمام کافی باشد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com