منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

جدیدترین کابینت های روشویی

شنبه, 22 اردیبهشت 1397
بازدید : 4472
نظرات : 1

آیا می خواهید ظاهر و طراحی حمام خود را تغییر دهید؟ آیا میخواهید بدون تغییر سنگ کف حمام و کاشیهای دیوار به این هدف دست پیدا کنید؟ روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، کافیست که تصمیم بگیرید. شما باید به طراحی و دکوراسیون حمام بیشتر توجه کنید تا فضایی آرامبخش و مدرن داشته باشید. بهتر است برای شروع، وسایلی مانند کابینت روشویی، کابین دوردوشی، سینک روشویی و ....را انتخاب کنید البته قبل از آن حتما فضای حمام را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که هرگز نباید فضا ی حمام را خیلی شلوغ نکنید زیرا مانع آرامش و راحتی شما می شود . روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنوز افرادی هستندکه طرح های سنتی را ترجیح می دهند ولی امروزه بیشتر مردم به سبک های مدرن و خاص علاقه دارند.

روشویی کابینتی معاصر

 

 روشویی کابینتی های جدید وبسیار شیک پتانسیل تبدیل حمام معمولی به یک فضای آرامش بخش و جذاب را به خوبی دارند. هنگامی که شما از این روشویی های کابینتی مدرن استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. خوب، اگر این مورد نظر شماست، پس شما باید با جدیدترین کابینت های روشویی آشنا شوید.

روشویی کابینتی

 

امروزه کابینت های روشویی منحصر به فرد و بسیار شیکی در بازار وجود دارد که به راحتی می توانند طراوت، شادابی و زیبایی را به فضای حمام شما بیاورند. علاوه بر تنوع زیاد در طرح و سبک، از نظر متریال نیز کابینت های روشویی بسیار متفاوت هستند. مواد تولیدی روشویی کابینتی ممکن است از جنس استیل ضد زنگ، سنگ طبیعی، شیشه بازیافتی، کروم و چوب ارگانیک باشد. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید زیباترین و معروف ترین کابینت های روشویی را در اندازه های مختلف به راحتی در بازار پیدا کنید.

کابینت روشویی

 

کابینت روشویی

 

 

اگرشما به سبک ویکتوریا علاقه مندید، یک کاسه روشویی سرامیکی با الگوهای گلرنگ تعبیه شده را انتخاب کنید و بر روی کابینت روشویی چوبی قرار دهید. همچنین اگر بدنبال سبکی با یک نگاه قدیمی و ظاهری مدرن هستید، کابینت روشویی با سنگ طبیعی، کاسه روشویی مسی  و شیرآلات برنجی به شما در رسیدن به هدف رویایی کمک زیادی می کنند.

کابینت روشویی

 

به منظور ایجاد احساس راحتی در حمام، باید در نظر داشته باشید که کابینت های روشویی دیواری بهترین گزینه می باشند. معمولا روشویی های کابینتی پایه دار انتخاب خوبی برای حمام های بزرگ با فضای زیاد هستند. علاوه براین در حمام های بزرگ نیز می توانید روشویی های دوبل و مدرن وبسیار شیک را نصب کنید. ترکیب دوگانه با آکریلیک و چوب و دیگر ترکیبات مواد، احساس نشاط و شادابی را به فضای حمام می آورند. معمولا کابینت های روشویی معاصر دارای یک سینک پایه همراه با واحدهای قفسه بندی می باشند که می توانند با توجه به نیازها و ویژگی های خاص به صورت سفارشی ساخته شوند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com