منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

معرفی جدیدترین مدل های شیرآلات لاکچری خارجی

شنبه, 16 تیر 1397
بازدید : 7361
نظرات : 0

شیرالات لاکچری در مقایسه با شیرآلات معمولی از کیفیت ساخت و همچنین ظاهر و دیزاین بالاتری برخوردار هستند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. شیرآلات شیک و مدرن می توانند جذابیتی عالی برای منزل شما ایجاد کرده و جلوه ای شگفت انگیز به فضای داخلی حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بدهند. خرید شیرآلات لوکس، به دلیل قیمت بالاتر آنها باید با دقت و بررسی بیشتری انجام شود. شیرآلات لاکچری، علاوه بر وزن بیشتر و ابعاد بزرگتر، باید دارای ظرافت و طراحی خاص نیز باشند. با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید تا ضمن لذت بردن از تصاویر شیرآلات لوکس بیشتر در مورد این محصولات صحبت کنیم.

 

شیرالات لاکچری

 

شیرآلات شیک و مدرن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر روز انواع مدل های جدید شیرآلات شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. طراحان طیف گسترده ای از شیرآلات  لاکچری را در مدل های مختلف طراحی می کنند که می تواند زینت بخش خانه های شما باشد. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری لوکس و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد. شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد بیشتر ساعات روز خود را در بیرون از خانه سپری کنید، اما پس از پایان یک روز سخت کار هیچ چیز مانند یک دوش آب گرم در یک محیط شیک و آرام بخش نمی تواند خستگی را از تن شما به در کند. شیرآلات لاکچری و لوکس این قابلیت را دارند تا حمام شیک و مدرن شما را به بهشت رویایی که در ذهن خود دارید، تبدیل کنند.

 

فرقی نمی کند در حال بازسازی منزل خود و یا طراحی منزل خود باشید، انتخاب و نصب شیرآلات لاکچری می تواند تاثیری شگفت انگیز در زیبایی منزل شما داشته باشد. شیرآلات شیک و مدرن رنگی می تواند رنگ به فضا اضافه کند یا به یک نقطه کانونی تبدیل شود. به خصوص در شیرآلات مدرن جالب توجه است که توانایی درج ویژگی های نورپردازی را دارا می باشند، زیرا بسیاری از شیرهای جدید دارای چراغ های LED هستند که در شب روشنایی ایجاد کرده و با تغییر فضا، حس خوب آرامش و هیجان را القا می کنند.

 

شیرآلات لوکس

 

جنس شیرآلات لاکچری و انواع آن

جنس هسته شیرالات

شیرآلات معمولاً ساختاری دو لایه دارند ، یعنی از یک هسته یا فلز داخلی و روکش ساخته می شوند. فلز مورد استفاده برای لایه های اصلی و داخلی معمولاً به صورت آلیاژها و ترکیب چندین نوع فلز است. فلزات مورد استفاده در شیرهای لوکس معمولاً شامل آلیاژهای سرب و برنج هستند. اخیراً به دلیل اثرات مضری که سرب به دلیل گذشت زمان و انحلال در آب برای بدن ایجاد می کند و همچنین آسیب به شیرها، استفاده از این آلیاژ در صنعت بسیار کاهش یافته و بیشتر آلیاژ برنج است استفاده می گردد.

 

جنس روکش شیرآلات لاکچری

از فلزاتی مانند مس، برنز و استیل برای روکش کردن شیرآلات لاکچری در ورق های نازک استفاده می شود. در واقع متداول ترین فلزی که به عنوان پوشش لایه خارجی در شیرآلات لوکس استفاده می شود، آبکاری استیل است. استفاده از فلزات دیگر مانند مس به دلیل هزینه زیاد معمول نیست، اما می توان از آن به عنوان یک طرح سفارشی یا خاص برای پوشش خارجی شیرآلات لوکس استفاده کرد. استفاده از روکش استیل برای پوشش خارجی مزایای بسیاری از جمله عدم پوسیدگی در برابر آب و اکسیداسیون ، شفافیت ، عدم لکه گیری و ... دارد که  همه اینها  را می توان به عنوان ویژگی های شیرآلات لوکس نام برد.

 

شیرآلات شیک و مدرن

 

شیرآلات لوکس طلایی

شیرآلات لاکچری در رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند که شیرآلات شیک طلایی از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. استفاده از رنگ طلایی در سرویس های بهداشتی حس لوکس و لاکچری بودن را در ذهن بیننده تداعی می کند. به همین دلیل رنگ طلایی اکثرا بر روی مدل های فانتزی و لوکس تولید می شود.  رنگ طلایی با استفاده از دو تکنولوژی مختلف قابل تولید است. تکنولوژی قدیمی تر که همان آبکاری طلا است، یک مشکل اساسی دارد و آن ثابت نبودن رنگ طلایی آن است. رنگ طلایی که از طریق آبکاری ایجاد می شود پس از چند وقت در اثر تماس دست از بین می رود. تکنولوژی جدیدی که برای تولید شیرآلات طلایی مورد استفاده قرار می گیرد PVD نام دارد. در این روش یون های فلز تیتانیوم در محیط خلا بر روی سطح شیرآلات پاشیده می شوند. این پوشش دارای سختی سطحی بسیار بالا و بافت سرامیک گونه است. بزرگ ترین مزیت  تکنولوژی  پی وی دی ثابت بودن رنگ طلایی در مرور زمان است.

 

شیرآلات لکچری

 

خرید شیرآلات لاکچری

خرید شیرآلات لاکچری از جمله لوازم اکسسوری آشپزخانه و سرویس های بهداشتی محسوب می شود که علی رغم کنترل آب ورودی و خروجی منزل استفاده می تواند به ما حس زیبایی و لاکچری بودن منتقل کند، بنابراین باید در انتخاب آنها بیشتر دقت کنید. شیرآلات لاکچری چشمی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا با مصرف کم آب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند. درواقع صرفه جویی در آب یکی از مهمترین مزایای شیرآلات چشمی محسوب می گردد. همچنین بهداشت این مدل شیرها به مراتب بیشتر از مدل های دیگر شیرآلات شیک و مدرن است زیرا به تماس و لمس انسانی نیازی ندارند و به همین دلیل احتمال آلودگی آنها با باکتری ها و ویروس ها بسیار کمتر و در حد صفر می باشد و می تواند مانع انتقال بیماری از فردی به افراد دیگر شود.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com