منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

سرویس بهداشتی مدرن با روشویی کورین

یکشنبه, 13 خرداد 1397
بازدید : 7559
نظرات : 1

روشویی کورین با وجود ویژگیهای منحصربه فردی چون ظرافت، زیبایی و دوام به عنوان محصولی بی نظیر برای حمام و سرویس بهداشتی معرفی می شود. روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. مدل های مختلف روشویی کورین این قابلیت را دارند تا در سبک های مختلف دکوراسیون به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام تبدیل شوند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید.

 

روشویی کورین

 

طراحی حمام با مشتقات سنگ کورین مانند کابینت روشویی کورین، کاسه روشویی کورین، سینک روشویی کورین نشان دهنده ی یک فرصت برای تحقق بخشیدن به سبک منحصر به فرد و رویایی شما است. سنگ کورین روشویی به سبب مقاومت بالا در برابر رطوبت و همچنین جلوه و زیبایی کم نظیر، گزینه ای مناسب برای طراحی سرویس بهداشتی های لوکس و در عین حال پر رفت و آمد است. مدل روشویی با سنگ کورین لکه و قارچ نمی گیرد و حس پاکیزگی فضا های بهداشتی را به افراد انتقال می دهد. در ادامه این مطلب از بلومیس بیشتر در مورد روشویی کورین و مزایای سنگ کورین روشویی صحبت خواهیم کرد.

 

مدل روشویی با سنگ کورین

کابینت روشویی در طراحی حمام نقش بسیار مهمی دارد و لازم است که در انتخاب آن بیشتر دقت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از خرید کابینت روشویی نکاتی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، از خودتان سوال کنید که به چه نوع کابینت روشویی نیاز دارید؟ مهم تر از آن اینکه، صفحه کابینت روشویی از چه جنسی باشد؟ یکی از موارد مهم بهداشت است. بسیار مهم است که کانتری را برای روشویی انتخاب کنید که آنتی باکتریال بوده و در برابر مواد شوینده مقاوم باشد. روشویی کورین بهترین دوست شما در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی هستند و بدلیل ویژگیهای منحصربه فرد و عملکرد عالی در زمینه سرویس بهداشتی مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

 

سنگ کورین روشویی

 

سنگ مصنوعی کورین قابلیت ضد لک دارد و یکپارچه بودن صفحات آن باعث می شود تا کل کار بدون درز انجام گیرد. سنگ کورین بدلیل اجرای بدون درز، یک متریال فوق العاده برای فضاهایی است که آب ریزی دارند. ویژگی های اصلی سنگ کورین شامل آنتی باکتریال، سطح غیر متخلخل، تنوع رنگ و مقاومت در برابر لکه است که تمیز کردن آن را آسان کرده است. مدل روشویی با سنگ کورین در دو نوع روشویی کورین روسنگی و زیر سنگی در بازار موجود می باشد.

 

کاسه روشویی کورین

 

روشویی کورین زیرسنگی

روشویی کورین زیر سنگی یکی از انواع پرطرفدار مدل روشویی با سنگ کورین است که در داخل خود کانتر کابینت روشویی نصب می شود. به عبارت دیگر سطح روشویی زیرسنگی با سطح کانتر یکی می باشد. سادگی، زیبایی و تمیز شدن راحت را می توانیم از مزایای مهم این مدل روشویی کورین نام ببریم. روشویی زیرسنگی تنها بر روی کانترهای سنگی قابل نصب و برای سرویس های بهداشتی عمومی یا منازلی که خانواده پرجمعیتی در آن ساکن هستند، بسیار مناسب می باشد.

 

کاسه روشویی کورین

 

روشویی کورین روسنگی

روشویی کورین روسنگی به عنوان مدرن ترین و لوکس ترین مدل روشویی در بین طراحان شناخته می شود. در این مدل کاسه روشویی کورین کامل بر روی سنگ کانتر قرار می گیرد. عموما انواع روشویی روسنگی سوراخ نصب شیرآلات ندارند و شیرآلات باید روی دیوار نصب شوند. روشویی کورین روسنگی علاوه بر مزایای زیاد بسیار زیبا و ظریف است و معمولا از آن در خانه ها ی لاکچری استفاده می شود.

 

مدل روشویی با سنگ کورین

 

 

 

مزایای روشویی کورین

 

1.ظاهر زیبا و مقاوم در برابر مواد شیمیایی سنگ کورین روشویی

 ظاهر زیبا و مدرن از مهمترین مزایای روشویی کورین باعث محبوبیت روزافزون این محصول در چند سال اخیر شده است. همچنین روشویی کورین نسبت به بسیاری از مواد اسیدی ، مواد شوینده و شیمیایی مقاوم است و به همین دلیل انتخابی عالی برای حمام و سرویس های بهداشتی منازل و مراکز درمانی مانند بیمارستان و درمانگاه می باشد.

2. بهداشتی , ضد قارچ و باکتری و آنتی باکتریال سنگ کورین روشویی

کورین به دلیل عدم جذب آب، نفوذ ناپذیری و امکان اجرای بدون درز از جذب و رشد هر گونه قارچ، باکتری و کپک جلوگیری کرده و درنهایت سطحی بهداشتی و پاکیزه فراهم می آورد. سنگ مصنوعی کورین کاملا در برابر نفوذ انواع باکتری و قارچ مقاوم است و از این رو استفاده از روشویی کورین در سرویس بهداشتی باعث پاکیزگی و بهداشتی بودن همیشگی محیط می شود.

 

مدل روشویی با سنگ کورین

 

3. اجرای بدون درز و یکپارچه مدل روشویی با سنگ کورین

اجرای بدون درز و یکپارچه مدل روشویی با سنگ کورین از دیگر مزایای این محصول محسوب می شود. سنگ کورین وقتی نصب می شود کاملا به صورت یکپارچه و بدون درز در می آید. علاوه بر اینکه خود کورین یک متریال ضد آب هست، خاصیت بدون درز بودن سطح آن هم باعث می شود که نفوذ آب در آن به صفر برسد.

4. مقاومت بالای روشویی کورین در برابر لک

 سنگ کورین به علت دارا بودن سطحی یکپارچه و نفوذ ناپذیر، در برابر لکه های ناشی از مواد رنگی و چسبنده مقاوم است و شما در هنگام تمیز کردن این مدل روشویی نگران باقی ماندن هر گونه اثری از لکه  در سطح آن باشید.

5. تمیز کردن راحت روشویی کورین
بدون شک بهترین مزیت روشویی کابینتی کورین برای خانم های خانه این است که براحتی تمیز می شود و نیازی به مواد شیمیایی قوی و بدبو ندارد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com