منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

طراحی حمام با روشویی های کابینتی کوچک و شیک

شنبه, 09 تیر 1397
بازدید : 5105
نظرات : 0

 حمام بخش مهمی از خانه است و مکانی که به پاکیزگی آن تاکید شده است. امروزه طراحی حمام مهم و حیاتی است که البته با توجه به اولویت افراد متفاوت می باشد. آنها می خواهند مطمئن شوند که حمامی پر از آرامش داشته و وسایل حمام کاربردی و راحت باشد. ممکن است شما نیز مانند دیگر افراد، ترس از فضای تنگ و بسته مانند حمام های کوچک داشته باشید، بخصوص اگر انتخاب دیگری نیز نباشد. اما نگران نباشید زیرا راههایی وجود دارد که شما می توانید حمام کوچک خود را از نظر بصری بزرگ تر کنید. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. پس لازم است که لوازم جانبی و وسایل مناسبی مانند روشویی کابینتی، کابین دور دوشی، کاسه روشویی، توالت فرنگی و دیگر وسایل ضروری که فکر می کنید به آن نیاز دارید را انتخاب کنید. 

طراحی حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر یک مربع اینچ فضای بیشتر فکر کنید. شاید شما نتوانید در مورد توالت فرنگی، دوش یا وان حمام زیاد مانور دهید، اما مطمئنا با انتخاب روشویی های کابینتی کوچک وشیک می توانید تغییرات زیادی در ظاهر حمام خود انجام دهید.

طراحی مناسب حمام های کوچک آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد. و اگر شما یک روشویی کابینتی ایده آل و زیبا را انتخاب کنید که فضای کمی از حمام و سرویس بهداشتی را اشغال کند، نه تنها یک حمام زیبا خواهید داشت، بلکه از لحاظ کاربردی نیز مفید است.

 

قیمت روشویی سه گوش

 

نکته: شما می توانید از روشویی سه گوش کوچک برای گوشه های فضای حمام خود استفاده کنید و بهترین بهره را از ظرفیت فضا ببرید. این مدل روشویی علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی است و می تواند به نقطه ی کانونی حمام مبدل شود.

ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی دیگر از اصول طراحی جهانی می باشد. روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام  و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. کابینت روشویی علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. معمولا از انواع روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

انتخاب نوع و سبک  روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. در ادامه به نمونه هایی از روشویی های کابینتی کوچک زیر نگاه کنید.

 

روشویی کابینتی

 

روشویی کابینتی 

کابینت روشویی

 

روشویی کابینتی

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com