منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چرا برای حمام رنگ سفید مناسب تر است؟

دوشنبه, 21 اسفند 1396
بازدید : 3976
نظرات : 0

در طراحی خانه رویایی انتخاب یک رنگ به عنوان رنگ زمینه و پایه مهم است. بهتر است برای طراحی حمام نیز رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های خانه هم خوانی و هماهنگی داشته باشد. معمولا بیشتر افراد رنگ سفید را انتخاب می کنند. زیرا این رنگ حس تمیزی و شادابی را به فضا القا می کند. هم چنین رنگ سفید به افراد در انتخاب لوازم جانبی حمام نظیر کابین دور دوشی، کابینت روشویی، کاسه روشویی و توالت فرنگی و ... آزادی عمل و خلاقیت بیشتری می دهد. قطعا طراحی حمام سفید یک فضای آرامبخش و دلنشینی را ایجاد می کند. ممکن است بعضی از افراد معتقد باشند که انتخاب رنگ سفید برای حمام قدیمی و سنتی است اما ما بر این باوریم که داشتن یک حمام با لوازم جانبی سفید نظیر کابینت روشویی، کابین دور دوشی ، توالت فرنگی با کاسه روشویی بسیار چشم نواز است. بنابراین ما تصمیم داریم چند طرح مختلف با سبک های متفاوت از حمام های دکور شده با رنگ سفید را به شما نشان دهیم پس با ما همراه باشید.

 

  چند نمونه از طراحی حمام هایی با رنگ سفید

 

حمام سفید

در طراحی این حمام از رنگ سفید برای وان، کاسه روشویی، دیوارها و کف استفاده شده است و رنگ سبز گیاه، حمام را از حالت یکنواختی خارج کرده و فضا را دلنشین نموده است.

در تصویر حمام بالا طراح از کابینت روشویی و آینه مشابه استفاده کرده است که سبکی ساده و در عین حال جالب می باشد.

در این حمام از سنگ مرمر سفید استفاده شده است که می توان از آن به عنوان یک حمام طبیعی و اصیل یاد کرد.

انتخاب کابینت روشویی سفید خاکستری و کاسه روشویی خاکستری با دیوارها و کف سفید هارمونی زیبایی ایجاد کرده است که بسیار چشم نواز می باشد.

5-چیدمان کابینت روشویی و مبلمان باعث می شود تا در این حمام احساس آرامش بیشتری داشته باشید و از آن لذت ببرید.

6-انتخاب رنگ سفید برای لوازم جانبی نظیر روشویی، وان، سینک روشویی و نور پردازی جالب لامپ های بالای روشویی بسیار حساب شده و مناسب می باشد و تابش نور طبیعی به حمام باعث می شود تا یک احساس ناب و خیره کننده ای را تجربه کنید.

7-چراغ و لامپ های انتخابی با بافت ساده دیوارها و کف بسیار هماهنگ است و طراح با انتخاب  کابینت روشویی با رویه سنگ سفید بر زیبایی حمام افزوده است.

8-کابینت روشویی سفید مدرن و بسیار زیبا با کابیندور دوشی فضای حمام را بسیار تمیز و جذاب کرده است و انرژی و احساس خوبی را به انسان القا می کند.

9-ممکن است که طراحی این حمام، بسیار ساده به نظر بیاید ولی مبلمان و سبک خاص کابینت روشویی و دیگر لوازم جانبی، ظاهر حمام را منحصر به فرد و زیبا کرده است.

10-طراحی فضای باز این حمام دلیل آرام بخش بودن آن می باشد. انتخاب کابینت روشویی شیک و نور پردازی جالب نیز بسیار موثر و تاثیرگذار است.

11-خطوط، اشکال و بافت های مختلف، این حمام را منحصربه فرد و خیره کننده تر می کند.

12-ترکیب چوب با لوازم جانبی حمام مانند وان،  کابینت روشویی و آینه نیز سبک متفاوتی را ارائه می دهد.

بنابراین ما می توانیم بگوییم که این حمام ها نه تنها تمیز بلکه زیبا هستند و می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند. امیدواریم که این مطلب تصمیم گیری را برای شما آسان تر کند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com