منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمام هایی به سبک معاصر طراحی کنیم؟

ﺳﻪشنبه, 16 مرداد 1397
بازدید : 3570
نظرات : 0

تشخیص سبک مدرن و معاصر از هم، کمی دشوار است. بطور کلی سبک معاصر، به معنی طراحی در لحظه و یا در حال حاضر است. حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد.  

در ادامه نمونه های زیبایی از طراحی حمام  به سبک معاصر را با هم خواهیم دید، که می توانند الهام بخش طراحی های زیبای شما باشند …

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

تصویر بالا، نمونه ای زیبا از طراحی معاصر می باشد. طراح از روشویی کابینتی دیواری با صفحه کابینت بتنی، آینه با قاب های چوبی و کاسه روشویی هندسی سفید در دکور این حمام زیبا بهره برده است. بتن، شیرآلات لوکس و چوب های طبیعی می توانند به شما در دستیابی به طراحی مورد نظر کمک کنند. دکوراسیون معاصر، این حمام زیبا را آرامبخش و گرم نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

در هنگام  طراحی حمام به سبک معاصر، از عناصری با الگوها و اشکال منحصر به فرد غافل نشوید. لوازم جانبی با اشکال هندسی برای طراحی حمام های معاصر عالی هستند و می توانند بر روی کفپوش، کاسه روشویی، مبلمان و یا در وسایل جانبی به طور برجسته نمایان شوند. در این تصویر حمام معاصر، کفپوش طرح دار سیاه و سفید و آینه دایره ای براق روی دیوار نگاه ها را به خود جلب می کند.

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

در این حمام زیبا، طراح از کاشی های مستطیل شکل با رنگ خاکستری برای افزایش دید بصری حمام استفاده کرده است. نصب روشویی کابینتی و توالت فرنگی دیواری نیز در بزرگ نشان دادن فضای حمام موثر بوده است. لوازم جانبی سفید و کابینت روشویی چوبی فضای حمام را آرامبخش، گرم  و زیبا نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

طراح برای دکوراسیون حمام معاصر با سبک پیچیده، به جای رنگ بیشتر بر روی طرح و جنس لوازم جانبی و تجهیزات حمام تاکید دارد. هر یک از این عناصر طراحی مدرن مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، شیرآلات، وان و آویزشیشه ای سفید بر زیبایی طراحی حمام تاثیرگذار هستند.

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

دیوار پوش کابین دور دوشی با کاشی های سنگی موزاییکی در این حمام کوچک بطور زیبایی خیره کننده و برجسته است. روشویی کابینتی دیواری با صفحه کابینت سنگی سفید و کفپوش سنگی طرح دار با رگه های خاکستری به خوبی با طراحی معاصر حمام هماهنگ می باشد.

 

روشویی کابینتی در طراحی معاصر

 

در برخی از حمام های معاصر، از رنگ های سیاه و سفید به عنوان رنگ های غالب استفاده می شود. فضای این حمام زیبا به لطف دیوارهای سفید و یک وان سفید منحصر به فرد، فوق العاده آرامبخش است. پنجره های چوبی سیاه در فضای حمام سفید، جسورانه و چشم نواز می باشد. شیرآلات برنجی و کفپوش سنگی بژ فضای معاصر حمام را گرم و آرام نشان می دهد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com