منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه کابینت روشویی انتخاب کنیم؟

دوشنبه, 10 اردیبهشت 1397
بازدید : 4307
نظرات : 0

کابینت روشویی در طراحی حمام نقش بسیار مهمی دارد و لازم است که در انتخاب آن بیشتر دقت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از خرید کابینت روشویی نکاتی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، از خودتان سوال کنید که به چه نوع کابینت روشویی نیاز دارید؟ کابینت روشویی بزرگ یا کوچک ؟ چه نوع کاسه روشویی را ترجیح می دهید؟ کاسه روشویی تک یا دوبل؟ معمولا کابینت روشویی با کاسه روشویی دوبل، انتخابی ایده آل برای حمام های مستر یا برای فضاهای مشترک یا خانوادگی است. ما تصمیم گرفتیم برای کمک به شما  مجموعه ای از راهنمایی ها و ایده هایی را که میتواند در انتخاب شما موثر باشد را ارائه دهیم.

کابینت روشویی

 

اگر چه ما بیشتر بر روی طرح های کابینت روشویی دوگانه و کاربرد آنها تمرکز می کنیم، اما همچنین برخی از ویژگی های کلی تر و چیزهایی را که قبل از خرید باید مورد توجه قرار دهیم را نیز بررسی می کنیم. بیایید با محل قرار گرفتن روشویی کابینت شروع کنیم.

کابینت روشویی

مهمترین نکته این است که کابینت روشویی باعث ترافیک حمام نشود. بنابراین، اگر قبلا یک طراحی خاص را در ذهن خود داشتید ، لازم است که بیشتر دقت کنید تا کابینت روشویی مانعی برای استفاده از کابین دور دوشی و دیگر وسایل حمام نباشد.

کابینت روشویی

علاوه براین کابینت روشویی باید در جایی قرار بگیرد که شما به آسانی بتوانید آن را تمیز کنید. اگر کابینت روشویی با کاسه روشویی دوبل انتخاب کنید فضای زیادی را اشغال می کند و تمیز کردن آن در فضای تنگ بسیار سخت است. پس به محل قرار گیری روشویی کابینت دقت کنید.

کابینت روشویی

البته، تمیز کردن بسیار آسان خواهد بود، حتی در کابینت روشویی با کاسه روشویی دوبل، اگر انتخاب شما کابینت روشویی دیواری باشد که فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند.  هم چنین می توانید از قفسه ها کابینت روشویی برای نگه داری لوازم بهداشتی و آرایشی خود استفاده کنید.

کابینت روشویی

سبک نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید حمامی شیک و زنانه داشته باشید، یک طراحی شبیه به این یکی از گزینه های فوق العاده است. همانطور که می بینید روشویی کابینت بسیار کوچک و دارای دو کاسه روشویی می باشد.

کابینت روشویی

قفسه و کشو یکی دیگر از فاکتور های مهم است که قبل از انتخاب کابینت روشویی باید مورد توجه قرار گیرد. برای اینکه بهترین گزینه انتخاب کنید، بهتراست تمرکز کنید و ببینید که به چه مقدار جا برای وسایل ضروری خود در حمام نیاز دارید. سپس کابینت مناسب را انتخاب کنید.

کابینت روشویی

در هنگام خرید کابینت روشویی باید اطمینان حاصل کنید که می توانید همه چیز را به درستی و راحتی در قفسه و کشوها جاگذاری و مرتب کنید. حتی بسیار عالی است اگر بعد از جاگذاری وسایل داخل کشوها، باز هم قفسه خالی داشته باشید. شما می توانید برای چیزهای کوچکتر مانند وسایل آرایش از یک یا دوکشو استفاده کنید.

کابینت روشویی

اگر شما یک کابینت روشویی زیبایی که همیشه آرزوی آن را داشتید را پیدا کردید ولی به اندازه ی کافی قفسه و کشو نداشت، نگران نشوید. همیشه گزینه ای برای افزودن کابینت و قفسه اضافی وجود دارد. اما این بدان معنی نیست که شما تا قبل از اینکه تصمیم بگیرید به فضای بیشتر فکر کنید.

کابینت روشویی

نوع کاسه روشویی نیز اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، معمولا کاسه روشویی هایی که شکل کاسه ای دارند واقعا زیبا و شیک هستند. آنها نیاز به نصب ندارند و این باعث می شود که فضای بیشتری برای طراحی یک حمام زیبا و چشم نواز وجود داشته باشد.

کابینت روشویی

کاسه روشویی زیر سنگی شایع ترین نوع کاسه روشویی می باشد. کاسه روشویی زیرسنگی در زیر کانتر کابینت روشویی نصب می شود و به همین دلیل تمیز کردن آن بسیار آسان است. همچنین کاسه روشویی زیر سنگی فضای خیلی کمی را اشغال می کند.

کابینت روشویی

اما گاهی اوقات مهمترین فاکتوردر انتخاب کابینت روشویی اندازه آن است. بهتر است که قبل از خرید، حمام را بررسی کنید و ببینید که کابینت روشویی درچه سبک و اندازه ای با فضای حمام شما مطابقت دارد. زیرا  روشویی کابینت نقش مهمی در طراحی حمام دارد.

کابینت روشویی

در هنگام نصب کابینت روشویی میزان ارتفاع را در نظر بگیرید. از آنجا که معمولا کابینت روشویی با کاسه روشویی دوبل در حمام های خانوادگی نصب می شود و ممکن است که بچه ها از آن استفاده کنند پس باید کابینت روشویی را در ارتفاع مناسب نصب کنید.

کابینت روشویی

 در گذشته ارتفاع کابینت روشویی حمام 32 اینچ بود. ولی امروزه ارتفاع بسیاری از طرح های مدرن کابینت روشویی حدود 34 یا 35 است. اگر هیچ کدام از گزینه های موجود برای شما مناسب نیست، یک طراحی سفارشی باید بهترین گزینه باشد.

کابینت روشویی

طرح های سفارشی کابینت روشویی جذاب هستند ولی آنها همیشه گران تر ازمحصولات داخل فروشگاه های خرید نیستد، به ویژه اگر شما با یک شرکت معتبر برای طراحی و ساخت مبلمان کل خانه قرار داد ببندید.

کابینت روشویی

کابینت های روشویی سفارشی اغلب کارآمدتر از آنهایی است که خریداری شده اند. آنها آزادی و انعطاف بیشتری را ارائه می دهند و می توانند در بسیاری از شکل های جالب و مفید به کار روند. به عنوان مثال، شما می توانید چراغ های LED را در بدنه ی کابینت روشویی نصب کنید.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com