منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونگی طراحی سنتی یک حمام رویایی

شنبه, 06 مرداد 1397
بازدید : 4119
نظرات : 0

تقارن، معماری و نور، عناصر کلیدی هستند که باعث می شوند تا این حمام رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند. از دیدن این حمام های سنتی زیبا لذت ببرید و الهام بگیرید.

 

طراحی حمام های رویایی

 

به این حمام مجلل و پر زرق و برق نگاه کنید. دو فاکتور نور و تقارن از عوامل مهم این طراحی حمام لوکس و زیبا می باشند. پنجره های بزرگ وجذاب به زیبایی دکوراسیون این حمام افزوده و باعث تابش فراوان نور طبیعی به داخل حمام و روشن شدن آن شده است.

 

روشویی کابینتی

 

نصب آینه درست در وسط روشویی کابینتی تقارن زیبایی را به وجود آورده است. علاوه بر این، کابینت روشویی چوب گردو با رویه ی سنگی و شیر آلات کلاسیک هماهنگی بی نظیری با طراحی کلی حمام دارد.  

 

شیر الات شیک

 

شیر آلات زیبا و جلا داده شده با نیکل ترکیبی سحر انگیز و خیره کننده با روشویی کابینتی ایجاد کرده است. طراح خلاق این حمام زیبا به جزئیات دقت زیادی داشته به گونه ای که حتی گوشه های زاویه ای آینه با تم هندسی حمام همخوانی دارند.

 

کفپوش سنگی

 

کف حمام نیز با سبک هندسی حمام منطبق است. طراح، کفپوشی از جنس سنگ آهک با قالب های شش ضلعی در معماری این حمام شیک به کار برده است. رنگ روشن کفپوش سنگی کنتراست زیبایی با پایه های تیره کابینت روشویی دارد.

 

وان حمام

 

وان سفید ساده و پایه دار این حمام واقعا زیبا و چشم نواز بوده و با دکوراسیون سنتی حمام هماهنگ است. شیرآلات ظریف وان حمام  با شیرآلات سینک روشویی از یک جنس می باشد. پنجره ها ی اطراف وان حمام این اجازه را می دهند که این وان زیبا به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

 

کابین دور دوشی

 

طراح با نصب کابین دوردوشی دکوراسیون این حمام زیبا را تکمیل کرده است. دیوار کابین دوش همانند کف حمام با سنگ آهک پوشیده شده است. نور طبیعی از طریق پنجره به داخل کابین دوش می تابد و ترکیب  شیرآلات نیکلی با دیوار های سنگی خیره کننده است.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com