منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

کاسه روشویی زیبا و شیرآلات خیره کننده

یکشنبه, 24 تیر 1397
بازدید : 5200
نظرات : 0

امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. در هر نوع سبک و طراحی لوازم جانبی حمام مانند کابینت روشویی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، شیرآلات وکابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به  موفقیت را برای شما آسانتر می کند.

شیرآلات و کاسه های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. کاسه روشویی و شیر الات زیبا بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شوند، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می توانند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشند. هر روز انواع مدل های جدید کاسه روشویی و شیرآلات در طیف گسترده ای از مواد، رنگ و قیمت های مختلف در بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد. پس بهتر است شما نیز کاسه روشویی و شیرآلاتی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته ، وبازتاب دهنده باشد زیرا انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان می دهد. از شما می خواهیم تا در ادامه ی مقاله به نمونه هایی از سینک های بی نظیر با کاسه روشویی و شیرآلات زیبا و خیره کننده توجه کنید.

 

شیرآلات مدرن

 

ویژگی خاص این حمام شیک، خطوط خیره کننده با شیرآلات زیبا و طراحی عالیست که آرام بخش بوده و احساس خوبی را به شما منتقل می کند.

 

روشویی کابینتی

 

به تصویر بالا دقت کنید. کاسه روشویی شکیل با یک پایه تمیز که ظاهری متمایز و شیک دارد. خطوط منحنی کاسه روشویی، ظرافت و زیبایی آن را دوچندان کرده است. علاوه بر این روشویی کابینتی بزرگ مستطیلی با شیرآلات مدرن و ساده درخشش و زیبایی منحصربه فردکاسه روشویی را به خوبی نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی چوبی

 

مطمئنا افراد دوستدار طبیعت این کاسه روشویی چوبی زیبا را دوست دارند. کاسه روشویی ساخته شده از ساج طبیعی، گرما و انرژی مثبت طبیعت را برای حمام شما به ارمغان می آورد. شیرآلات ساده و لوکس روی دیوار به خوبی با ظرافت خیره کننده چوب مخلوط شده و بر زیبایی و درخشش حمام شما نیز می افزاید.

 

روشویی کابینتی

 

این کاسه روشویی بزرگ، نقش خود را به عنوان یک سینک کاربردی زیبا و یک اثر هنری بی نظیر به خوبی اجرا می کند. این مدل روشویی زیبا یادآور مجسمه های باستانی قدیم و شخصیت های بزرگ می باشد. قفسه باریکی که در بالای سینک نصب شده است، فضای مناسبی را برای قرار دادن حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم می کند. همچنین شیرآلات دیواری لوکس و قدیمی به خوبی با روشویی کابینتی مطابقت دارد.

 

روشویی کابینتی

 

تصویر بالا نمونه ای از یک طراحی مدرن است. روشویی کابینتی با سینک و شیرآلات برنز به خوبی با سقف طلایی حمام ترکیب شده است و یک طراحی مدرن و منحصر به فرد را به وجود آورده است.

 

کاسه روشویی گرانیتی

 

کاسه روشویی این سینک زیبا از یک اسلب گرانیت سیاه ساخته شده است. شیرآلات دیواری با طراحی مدرن و کاسه روشویی گرانیتی بی نظیر، روشویی کابینتی را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com