منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

13 مدل روشویی سنگی جدید مناسب برای اتاق مستر، حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 24 شهریور 1397
بازدید : 25422
نظرات : 2

مدل روشویی سنگی، محصولی پایدار، بی انتها با زیبایی سحرانگیز است که به هر حمام و سرویس بهداشتی گرما و ظرافت می بخشد و به خوبی با انواع دکورها ترکیب می شود. اگرچه انواع روشویی سنگی جدید قیمت بالاتری نسبت به روشویی کابینتی های سرامیکی و چوبی دارند ولی درمقابل بسیار لوکس و با ارزش هستند و می توانند با ظاهر منحصربه فرد و درخشان خود نمایی متفاوت و خیره کننده در فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد کنند. در این مطلب از بلومیس 13مدل از انواع روشویی سنگی جدید در طرح و رنگ های مختلف را مشاهده خواهیم کرد.

 

روشویی سنگی جدید

 

 

حمام هایی زیبا و شیک با انواع مدل روشویی سنگی جدید 

 

افزودن زیبایی بافت به سرویس بهداشتی کاری است که اغلب با کاشی و چوب انجام می شود اما این بدان معنا نیست که شما از قدرت سنگ و تمام کارهایی که می تواند در حمام و سرویس بهداشتی انجام دهد را دست کم بگیرید. مدل روشویی سنگی جدید به لطف زیبایی و ارزش عملکردی خود خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. سنگ روشویی جدید در بهترین حالت صیقلی خود، احساس خوب تجمل و ظرافت را به فضای سرویس بهداشتی اضافه می کند.

 

مدل روشویی سنگی جدید

 

سنگ دستشویی جدید

 

انواع روشویی سنگی بیشتر از سنگ های مرمر، گرانیت، کورین، کوارتز و حتی اونیکس درخشان ساخته می شوند. در روشویی سنگی جدید هیچ کابینتی دیده نمی شود و اغلب به صورت پایه دار و دیواری طراحی می شوند. اگرچه انواع روشویی کابینت دار به دلیل کارایی بالا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند ولی کاسه روشویی سنگی مدرن نیز جایگاه ویژه ای در بین طراحان و مردم دارند.

 

سنگ روشویی جدید

 

عکس روشویی سنگی ایستاده

 

دوام، استحکام و لوکس بودن از ویژگیهای بارز انواع روشويي سنگي جدید محسوب می شوند ولی این مدل روشویی ها به مراقبت بیشتری نسبت به دیگر انواع روشویی ها نیاز دارند و برای نصب حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید. اگرچه سنگ روشویی سنگی مرمر و گرانیت از ظرافت و زیبایی طبیعی برخوردارند ولی در مقابل روشویی سنگی کورین و کوارتز آنتی باکتریال هستند و نسبت به خط و خش و رطوبت مقاومت بیشتری دارند.

 

روشویی سنگی مدرن

 

انواع روشویی سنگی

 

روشویی کابینتی دیواری نسبت به دیگر مدل روشویی سنگی ایستاده یا پایه دار فضای کمتری را اشغال می کنند و برای حمام های کوچک گزینه بهتری هستند. علاوه بر این شما می توانید از فضای خالی زیر روشویی استفاده کنید مثلا با قرار دادن سبدهای زیبا از ان برای نگهداری وسایل بهداشتی و آرایشی خود استفاده کنید. امروزه روشویی سنگی پایه دار یا ایستاده در مدل های مختلف و کاملا خلاقانه طراحی می شوند که در کنار زیبایی چشم نواز بسیار کاربردی هستند. نمونه های زیبایی از این مدل روشویی روسنگی را در ادامه مشاهده می کنید.

 

روشویی کاسه ای

 

سنگ دستشویی جدید

 

شاید از آن دست افرادی باشید که به دنبال یک روشویی سنگی با طراحی کاملا خلاقانه و دیده نشده باشید. باید بگویم که روشویی با پایه های فلزی و سینک سنگی که با نام روشویی کاسه ای نیز شناخته می شود، همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. معمولا سینک این روشویی سنگی از مرمر و پایه های آن از مس می باشد. این مدل روشویی سنگی در حمام هایی به سبک مدرن، معاصر و صنعتی فوق العاده دیده می شود.

 

روشویی سنگی جدید سفید

 

روشویی سنگی مدرن ایستاده

 

روشویی سنگی ممکن است ظاهراً با سایر کابینت های روشویی متفاوت نباشد، اما به لطف الگوی طبیعی، هنوز جذابیت بصری متفاوتی به ارمغان می آورد. هر روشویی سنگی جدید با دیگری متفاوت است و تاثیری متفاوت بر فضا ایجاد می کند. به عنوان مثال روشویی سنگی جدید مرمر سفید یک محصول کلاسیک است که به دلیل پالت رنگی خنثی به بزرگنمایی و روشنی فضا کمک می کند و در مقابل روشویی سنگی گرانیت سیاه می تواند به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

 

آینه و روشویی سنگی

 

عکس روشویی سنگی

 

روشویی سنگی مرمر بیشتر برای حمام های مدرن مناسب است و از روشویی سنگی گرانیت در سرویس های بهداشتی به سبک کلاسیک استفاده می شود. نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نورپردازی اطراف روشویی سنگی می باشد که باعث درخشندگی و جلوه بیشتر سنگ دستشویی جدید می شود. نورپردازی بالای روشویی سنگی علاوه بر اینکه مناسب و ظریف باشد باید به طور صحیح و کاملا اصولی انجام بگیرد تا بتوان بیشتر از آن استفاده کرد. در اثر انتخاب غلط مکان مناسب برای نورپردازی، سایه های زشت و ناخوشایندی به وجود می آیند. در هنگام نصب دیوارکوب و چراغ در دو طرف آینه و روشویی سنگی، اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مساوی فاصله دارند تا از به وجود آمدن سایه های ناخوشایند جلوگیری کنید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com