منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 ایده دکوراسیون حمام های مدرن و زیبا به رنگ خاکستری

شنبه, 19 مرداد 1398
بازدید : 3424
نظرات : 0

رنگ خاکستری در بین افراد به عنوان رنگی ملایم و خنثی شناخته شده است. شاید این رنگ به تنهایی در نظر بیشتر افراد کسل کننده به نظر برسد ولی بدون تردید در ترکیب با رنگ های تند و جسورانه، توانایی و قابلیت به رخ کشیدن تصاویری زیبا و بی نظیر را دارا می باشد. رنگ خاکستری به دلیل طبیعت یکنواختش قدرت تطبیق بالایی با فضا، سبک های مختلف و رنگ های دیگر دارد و از این جهت انتخابی مناسب و ایده آل در دکوراسیون حمام های مدرن و لاکچری می باشد.

 

حمام های خاکستری و آبی

 

پالت رنگ مناسب، طراحی زیبا و انتخاب لوازم جانبی مناسب مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، شیرآلات وکابین دور دوشی همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. انتخاب رنگ ایده آل برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگرچه رنگ ها طبق سلیقه افراد انتخاب می شوند اما ترکیب آنها با یکدیگر باید به شیوه ای اصولی انجام شود. از جمله رنگ هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند رنگ خاکستری است. این رنگ پس زمینه ای عالی در دکوراسیون حمام می باشد که در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند فضایی پر انرژی و نیروبخش ایجاد کند. با بلومیس همراه شوید و از دیدن نمونه هایی زیبا از دکوراسیون حمام های مدرن و زیبا به رنگ خاکستری لذت ببرید.

 

رنگ خاکستری پس زمینه ای عالی در دکوراسیون حمام می باشد که در ترکیب با رنگ های تند و جسورانه می تواند فضایی پر زرق و برق و نیروبخش ایجاد کند. پالت رنگ مناسب، طراحی زیبا و انتخاب لوازم جانبی مناسب مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، شیرآلات وکابین دور دوشی در دکوراسیون حمام ضروری می باشد.

 

 

حمام هایی با کاغذ دیواری و آیینه ای با قاب خاکستری

 

طراح از رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ مکمل در دکوراسیون این حمام سیاه و سفید استفاده کرده است. کاغذ دیواری خاکستری و آینه بزرگ روی آن باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضا را لطیف و آرام نشان می دهد. کنتراست بین روشویی کابینتی مشکی با صفحه کابینت سفید نیز بر جذابیت و زیبایی فضای حمام افزوده است. در دکوراسیون حمام های خود به خصوص حمام های کوچک از رنگ خاکستری غافل نشوید و برای زرق و بزق بیشتر فضا از دیوارکوب های لوکس، لوستر و دیگر اکسسوری های تزیینی بهره ببرید. طراحان توصیه می کنند بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا آنها جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک حمام شما می دهند.

 

حمام هایی با دکوراسیون خاکستری و آبی

 

ترکیب رنگ آبی با چند سایه خاکستری به فضای مدرن حمام های سفید، نگاهی کلاسیک می دهد که در سراسر آن احساس می شود. در هنگام کار با رنگهای روشن مانند خاکستری، اضافه کردن تاچ هایی از رنگ آبی به شما امکان می دهد تا انرژی کم رنگ خاکستری را خنثی کنید. در تصویر بالا مشاهده می کنید که طراح با چه جسارت و هوشمندی از رنگ آبی و سایه های خاکستری در دکوراسیون زیبای این حمام مدرن سفید استفاده کرده است. طراح این حمام زیبا با انتخاب روشویی سفید، تضاد و کنتراست جذابی را با دیوار های آبی حمام ایجاد کرده است. آینه بزرگ، نورپردازی مناسب در سقف و اطراف روشویی باعث افزایش توهم بزرگنمایی فضا شده و حمام را از آنچه است بسیار دلبازتر، روشن و سرشار از آرامش نشان می دهد.

 

حمام هایی با دکوراسیون خاکستری تیره و سفید

 

دکوراسیون تیره در طراحی مدرن همواره مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. ترکیب خاکستری تیره با سفید بسیار دلپذیر و چشمگیر است. جذابیت کنتراست بین کفپوش خاکستری تیره با وان و روشویی سفید در دکوراسیون این حمام به گونه ای است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. وجود گلدان های طبیعی در دکوراسیون این حمام مدرن باعث می شود تا افراد لطافت و آرامش بیشتری را از این فضا احساس کنند.

 

در دکوراسیون حمام های خود به خصوص حمام های کوچک از رنگ خاکستری غافل نشوید و برای زرق و بزق بیشتر فضا از دیوارکوب های لوکس، لوستر و دیگر اکسسوری های تزیینی بهره ببرید. در هنگام کار با رنگهای روشن مانند خاکستری، اضافه کردن تاچ هایی از رنگ آبی به شما امکان می دهد تا انرژی کم خاکستری را خنثی کنید.

 

کفپوش خاکستری

 

در دکوراسیون این حمام نیز همانند حمام بالا از ترکیب بی نظیر خاکستری تیره با سفید استفاده شده است ولی با این تفاوت که طراح تایل های خاکستری تیره را برای کفپوش انتخاب کرده و دیوارها سفید می باشد. کفپوش خاکستری تضاد و کنتراست ساده اما زیبایی با وان و روشویی کابینتی دیواری ایجاد کرده است. این روشویی کابینتی دارای چندین کابینت باز و بسته می باشد که فضای کافی را برای نگهداری از وسایل بهداشتی، آرایشی و شوینده ها فراهم می کند. شیرآلات دیواری لوکس و کاسه روشویی سرامیکی بر جذابیت کابینت روشویی افزوده است.

 

حمام های خاکستری با سایه های قرمز

 

اگر تصمیم دارید تا از رنگ خاکستری به عنوان تم اصلی در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید، از رنگ قرمز غافل نشوید. زیرا به کار بردن رنگ قرمز به مقدار خیلی کم تاثیر بسزایی در به وجود آمدن فضایی شاداب، پرانرژی و پر زرق و برق دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دیوار قرمز پشت روشویی، جلوه ی زیبایی به دکوراسیون این حمام بخشیده و آن را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است. نورپردازی مناسب و آیینه بزرگ بالای روشویی، علیرغم دیوار خاکستری تیره باعث افزایش دید بصری حمام شده و توهم بزرگنمایی را در فضا ایجاد کرده است.

 

حمام های خاکستری و زرد

 

ترکیب رنگ های خاکستری و زرد پر از شادی و پیچیدگیست که می تواند انتخابی مناسب در حمام باشد. زیرا دکوراسیون زرد و خاکستری در گروه رنگ هایی قرار دارد که هیچ گاه قدیمی نشده و همیشه به روز محسوب می شوند. طراح حمام بالا برای دکوراسیون آن از ترکیب رنگ های سفید، خاکستری و زرد استفاده کرده است. تایل های زرد و زیبای پشت روشویی در کنار دیوار خاکستری حمام زیبا و سحر انگیزست. شکی وجود ندارد که دیوارهای خاکستری از رنگ های خنثی کلاسیک است، اما آن‌ها به این معروفند که فضا را کسل‌ و خسته‌کننده می‌کنند. طراح این حمام زیبا تلاش کرده است تا با استفاده از این تایل های زرد بر روی دیوار خاکستری، فضای حمام را از حالت خنثی و بی حالی خارج کند.

به یاد داشته باشید که رنگ زرد می تواند برای ایجاد تعادل در رنگ های سرد در طراحی دکوراسیون حمام به کار رود. پالت های رنگی خنثی و سرد مانند سفید و خاکستری یک سردی و خنکی نامطلوب در فضا ایجاد می کنند، بنابراین افزودن ذره ای رنگ زرد طلایی ملایم در نقاط مورد نظر می تواند کمی از این حس سردی بکاهد.

 

به کار بردن رنگ قرمز در حمام های خاکستری حتی به مقدار خیلی کم فضایی پر زرق و برق، شاداب و سرشار از انرژی ایجاد می کند. ترکیب رنگ های خاکستری و زرد پر از شادی و پیچیدگیست که می تواند انتخابی مناسب در حمام باشد. شیرآلات دیواری لوکس و کاسه روشویی سرامیکی بر جذابیت کابینت روشویی می افزاید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com