منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 روش برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس!

شنبه, 05 مرداد 1398
بازدید : 3447
نظرات : 0

گاهی برای داشتن مکانی لوکس و دیدنی نیازی به خرج کردن بسیار و خرید وسایل گرانقیمت لوکس نیست و براحتی می توان با وسایل ساده و روش های کاربردی فضایی شیک و چشمگیر ایجاد کرد.

امروزه طراحی دکوراسیون ایده آل و لوکس برای سرویس بهداشتی توجه طراحان داخلی بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. برخی از افراد تصور می کنند که طراحی دکوراسیونی زیبا برای سرویس های بهداشتی کار بی فایده ای است که تنها هزینه اضافی را شامل می شود، در صورتیکه که این تصویری کاملا اشتباه است. اگرچه بیشتر مردم زمان زیادی را داخل حمام سپری نمی‌کنند و حتی داشتن یک حمام لوکس نیز باعث نمی‌شود که زمان طولانی‌تری را در حمام باشند ولی بهتر است زیباترین طراحی های دکوراسیون حمام وسرویس بهداشتی را در حمام خود اجرا کنید تا بتوانید در هنگام نظافت به آرامش کامل برسید.

 

مدل سرویس بهداشتی لوکس

 

در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی باید علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی و رعایت اصول بهداشتی، حس آرامش را نیز در نظر بگیرید. در هنگام دکوراسیون و طراحی حمام باید بسیار دقیق باشید و دقیقا بدانید که برای تکمیل دکوراسیون خود به چه چیزهایی نیاز دارید. بسیاری از افراد تصور می کنند برای اینکه سرویس بهداشتی لوکس داشته باشند، داشتن لوازم جانبی شیک و لاکچری مختلفی مانند کابین دوردوشی، روشویی کابینتی، توالت فرنگی توکار و... الزامی است. مطمئنا استفاده از این وسایل در دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس بسیار موثر می باشد ولی اگر توانایی مالی شما زیاد نیست، راه های دیگری نیز برای دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس وجود دارد.

 در ادامه ما تصمیم داریم تا درباره انواع روش های ساده و لوازم جانبی مقرون به صرفه برای تبدیل یک حمام معمولی به یک حمام لوکس بیشتر صحبت کنیم پس با بلومیس همراه شوید.

 

کابینت روشویی پی وی (PVC )

 

کابینت پی وی سی

 

کابینت های پی وی سی بدلیل داشتن گزینه ها و آپشن های مختلف، برای هر نوع فضا و سبکی مناسب می باشند. اگر بدنبال کابینت روشویی مناسب برای حمام لوکس خود هستید، کابینت های روشویی پی وی سی تمام انتظارات شما را به طور باور نکردنی برآورده کرده و یک طراحی بی نظیر و چشم نواز خواهید داشت.

این نوع کابینت در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد و البته که نصب آسان و طراحی بی نظیر، به محبوبیت آنها کمک زیادی کرده است. رنگ بندی متنوع، دوام و طول عمر بالا، ضد خش، وزن بسیار سبک و نصب آسان و کم هزینه از مزایای کابینت روشویی پی وی (PVC ) می باشد.

 

نورپردازی مناسب

 

نورپردازی مناسب

 

در نظر بگیرید که نورپردازی سازنده استاندارد را به روز کنید، وسایل قدیمی را عوض کنید، سوئیچ های کم نور را تنظیم کنید، یا حتی فقط نوع لامپ های خود را در جهت نورپردازی بهتر حمام تغییر دهید. زیرا نورپردازی تاثیر زیادی بر چگونگی احساس و حتی نوع نگاه ما به فضای دلنشین حمام دارد.

 

شمع معطر

طراحان معتقدند خیلی خوب است که شمع در همه اتاق های خانه دیده شود و مسلما حمام استثنا نیست. تقریبا همه ی مردم عاشق احساس عاشقانه از شمع سوسوی مخلوط با عطر و رایحه خوب هستند. زیرا این رایحه می تواند فضای سرویس بهداشتی را دلپذیر تر کند حتی اگر آنها به بو حساس باشند. شمع های معطر عموما فانتزی بوده و از این رو می توانند به لحاظ زیبایی شناسانه و دکوراتیو نیز برای استفاده در سرویس بهداشتی مناسب باشند. شمع های خوشبو کننده را می توانید در رایحه های مختلف تهیه کنید و در عین معطر کردن هوا به کمک آن ها از آرامشی که در فضا به وجود می آورند نیز لذت ببرید.

 

سردوش های جدید  

از انواع سردوش های قدیمی دل بكنيد و به سراغ مدل های جدیدی که جریان قوي، چرخنده و در عين حال ملايمي دارند، برويد. هر حمام می تواند به شما حس اسپا را بدهد زمانی که شما سردوش مورد علاقه خود را دارید. یک سر دوش ایده آل و مدرن یک راه سریع و مقرون به صرفه برای به روز رسانی حمام است واحساس استفاده از برند جدیدی را به شما میدهد!

اين سردوشي های  مدرن و جدید خیلی گران قیمت نيستند اما براي ماساژ ملايم پوست سر فوق العاده مي باشند. علاوه بر اين، با خريد اين سردوشي ها در مصرف آب نيز صرفه جويي مي كنيد. با استفاده از تکنولوژی جدید که درجه حرارت را درست تنظیم می کند، دوش شما راه عالی برای شروع و پایان روز است.

 

گل و گیاهان

 

گل و گیاهان در سرویس بهداشتی لوکس

 

گل و گیاهان در یک حمام یک احساس لوکس است که حس لذت و آرامش را به فضا اضافه می کند. گلهای رنگارنگ و مناسب انتخاب کنید تا شکوفه های زیبا آن ها را احساس کنید. گل غذای روح است و احساس سرزندگی و شادابی را در افراد ایجاد می کند.

همانطور که قبلا گفتیم سرویس بهداشتی مانند هر قسمت دیگر از خانه ارزش این را دارد که به طور زیبا و لوکسی دکور شود. بخشی از این طراحی دکوراسیون به کمک گیاهان انجام می شود و گل آرایی سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد. تنها نکته ای که وجود دارد، گیاهی را برای برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید که بتواند در نورکم، رطوبت بالا و دمای زیاد دوام بیاورد.

 

حوله های جدید

 

حوله های جدید در دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

انتخاب و تعویض حوله های جدید و تمیز با حوله های قدیمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس الزامیست. زیرا از دیدن حوله های تمیز و نو در سرویس بهداشتی احساس می کنید که به یک فضای کاملا لوکس وارد شده اید. برای اینکه همیشه حوله تمیز دم دست داشته باشید، بهتر است چندین حوله جدید و تا حد امکان سفید تهیه کنید و آنها را در کابینت و یا فضای زیر کابینت پی وی سی( PVC ) نگهداری کنید. کابینت ها و فضای خالی زیر روشويي مدرن پی وی سی( PVC ) بهترین مکان برای قراردادن وسایل آرایشی و بهداشتی و حوله ها می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com