منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 روشویی کابینتی لوکس و مدرن حمام و سرویس بهداشتی معاصر

شنبه, 26 مرداد 1398
بازدید : 4127
نظرات : 0

روشویی کابینتی از جمله لوازم جانبی ضروری در حمام و سرویس بهداشتی به شمار می رود که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در انواع مدل های متنوع کابینت دار و بدون کابینت طراحی و اجرا می شود. انتخاب طرح و رنگ کابینت روشویی به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید.

 

روشویی کابینتی چوبی

 

لوازم جانبی با اشکال هندسی برای حمام و سرویس بهداشتی معاصر فوق العاده هستند و می توانند بر روی روشویی کابینتی، کاسه روشویی و یا دیگر لوازم جانبی به طور چشمگیری نمایان شوند. در دکوراسیون حمام معاصر خطوط مستقیم، تمیز و شسته و رفته ضروری است. معمولا در حمام های معاصر، سادگی طراحی روشویی کابینتی از متریال های متنوع مانند کابینت پی وی سی بسیار چشم نواز است. در ادامه مطلب با بلومیس همراه شوید و از دیدن نمونه هایی زیبا از روشویی کابینتی متناسب با سبک حمام های معاصر لذت ببرید.

 

انتخاب طرح و رنگ کابینت روشویی به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی شما بستگی دارد. سادگی طراحی روشویی کابینتی از متریال های متنوع مانند کابینت پی وی سی در فضای معاصر حمام بسیار چشم نواز است.

 

روشویی کابینتی سنتی

 

این مدل روشویی مدرن لوکس نمونه ای زیبا و مناسب برای حمام های به سبک معاصر می باشد که می تواند در حمام بزرگتر و کوچکتر مورد استفاده قرار گیرد. تضاد و کنتراست بین شیرآلات و دسته های روشویی کابینتی با تم خنثی حمام بسیار چشمگیر و دوست داشتنی می باشد. اگر به دنبال روشویی به سبک سنتی برای تکمیل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود هستید، کابینت سرویس بهداشتی بالا می تواند انتخابی ایده آل باشد. در هنگام دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از تاثیر شگفت انگیز آینه ها غافل نشوید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید آینه بزرگ بالای روشویی باعث افزایش دید بصری حمام شده و بر روشنی و دلبازی حمام افزوده است.

 

روشویی کابینت مدرن به رنگ سبز

 

اگر به دنبال راهی برای وارد کردن رنگ به فضای حمام معاصر خود باشید، روشویی کابینتی رنگی بالا دقیقا آن چیزی است که شما در پی آن هستید. طراح این حمام زیبا به طور هوشمندانه ای با انتخاب لوازم جانبی و جزییات مناسب همانند شیرآلات، قاب آینه و حتی جا حوله ای به رنگ طلایی توانسته است جلوه ای متفاوت از زیبایی این روشویی کابینتی را به تصویر بکشد. این مدل روشویی دارای چندین کشو و قفسه می باشد که می تواند فضایی مناسب برای نگهداری از لوازم آرایشی، بهداشتی و دیگر وسایل ضروری شما باشد. فراموش نکنید که قفسه ها و کشوها نقش مهمی در مرتب کردن حمام و سرویس بهداشتی ایفا می کنند. پس اگر خانواده ای شلوغ هستید انتخاب این مدل روشویی می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

 

روشویی کابینت سیاه و سفید با صفحه کابینت مرمر

 

اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

سیاه و سفید به عنوان یک ترکیب کلاسیک و شناخته شده است که در قانون همه ی زیبایی شناسان صدق می کند. در تصویر بالا نمونه ای بی نظیر از یک روشویی کابینتی سیاه و سفید مشاهده می کنید که صفحه کابینت سنگ مرمر سفید به زیبایی با کابینت مشکی و سخت افزار طلایی درتضاد است و کنتراست جذابی را در فضای آرام حمام معاصر ایجاد کرده است.

 

روشویی کابینتی با طراحی آسیایی

 

اگر می خواهید در دکوراسیون حمام معاصر خود یک طراحی آسیایی داشته باشید، این مدل روشویی می تواند الهام بخش خواسته ی شما باشد. ظرافت طراحی آسیایی به خوبی در این روشویی کابینتی دیواری نمایان است. ترکیب شیرآلات مدرن و طراحی بی نظیرکاسه روشویی با کابینت روشویی، خیره کننده و دوست داشتنی به نظر می رسد.

نورپردازی مناسب بالای روشویی از جمله نکاتی است که طراح به خوبی آن را در دکوراسیون حمام لحاظ کرده است. سعی کنید در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از سطوح بازتابنده مانند آینه ها و چراغ ها حداکثر استفاده را ببرید. چراغ ها و آینه ها دو ابزار کلیدی هستند که در هنگام استفاده با سطوح بازتابنده می توانند با افزایش دید بصری یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهند.

 

روشویی کابینتی چوبی با سینک دوبل

 

این مدل روشویی کابینتی با سینک دوبل انتخابی ایده آل برای حمام های بزرگ می باشد. سینک روشویی کابینتی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد. اگر چه سینک روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد.

 

روشویی کابینتی مدرن کوچک و سیاه و سفید

 

اگر فضای حمام شما کوچک است و در انتخاب روشویی مورد نظرتان محدودیت دارید، نگران نباشید! این مدل روشویی کوچک، ظریف و کاربردی می تواند برای فضای کوچک حمام شما مناسب باشد.کنتراست جذاب بین روشویی سفید با شیرآلات و دستگیره های سیاه این روشویی کابینتی را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است. آینه گرد بالای روشویی به عنوان یک عنصر دکوراتیو فضای کوچک حمام را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد و با انعکاس نور فضایی جذاب و لوکس ایجاد کرده است. زیرا این اشیای تزیینی و کاربردی، منعکس کننده های نور زیادی هستند و باعث افزایش دید بصری حمام می گردند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com