منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

جدیدترین و زیباترین مدل های روشویی سه گوش را در اینجا ببینید!

شنبه, 01 تیر 1398
بازدید : 12186
نظرات : 0

روشویی سه کنج کوچک در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی کوچک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بیشتر طراحان و دکوراتورها بر این باورند که روشویی کابینتی علاوه بر اینکه به فضای حمام شخصیت می بخشد، تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های شیک و سرویس بهداشتی نیز می باشد. در فضای حمام اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند طرح و رنگ روشویی کابینتی و کاسه روشویی است بنابراین ما به شما توصیه می کنیم در انتخاب مدل روشویی سه کنج بیشتر دقت کنید. فرقی نمی کند سرویس بهداشتی و حمام شما بزرگ و دلباز باشد و یا کوچک، نکته مهم این است روشویی کابینتی انتخاب کنید که با فضای حمام شما متناسب باشد.

امروز در بلومیس ما تصمیم داریم بیشتر در مورد روشویی سه کنج کوچک صحبت کنیم. شما می توانید از روشویی سه گوش برای گوشه های فضای حمام خود استفاده کنید و بهترین بهره را از ظرفیت فضا ببرید. این مدل روشویی علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی است و می تواند به نقطه ی کانونی حمام مبدل شود. در ادامه مطلب برای شما ایده هایی در این زمینه آماده کرده ایم که می تواند الهام بخش شما باشد. با ما همراه شوید و از دیدن جدیدترین عکس روشویی کابینتی سه کنج در طرح و مدل های مختلف لذت ببرید.

 

روشویی سه کنج کوچک

 

روشویی کابینتی سه کنج

طراحی حمام ها بسیار ساده است. هنگامی که رنگ و کاشی خود را انتخاب کردید، فضای زیادی برای خلاقیت وجود ندارد. مگر اینکه بخواهید در مورد فضای خود انعطاف پذیر باشید. چه حمام شما کوچک باشد و چه بزرگ و جادار باشد، مدل های مختلف روشویی سه گوش می تواند زیبایی متفاوت به فضای سرویس بهداشتی شما ببخشد. برخی از حمام ها دارای سه کنج گوشه های عجیب و غریبی هستند که کاملا بی استفاده می مانند که با انتخاب روشویی سه کنج کوچک فضای ذخیره سازی خوبی را برای افراد خانواده فراهم کند. مدل های مختلف روشویی سه کنج کوچک در طراحی های زیبا و شیک می تواند به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

 

برای مشاوره و خرید با ما در بلومیس ( فروشگاه مدرن تولید کننده و فروشنده کابینت های روشویی PVC ) با شماره 88617235 021 تماس بگیرید.

 

 

روشویی سه گوش

 

روشویی گوشه ای

 

روشویی سه گوش کوچک

 

 چند ایده زیبا و شیک روشویی کابینتی سه کنج

 

 

روشویی سه کنج کوچک

 

این مدل روشویی سه گوش کوچک در فضاهای نه خیلی بزرگ می تواند گزینه ای مناسب و کاربردی باشد. سبک نیم دایره این روشویی کابینتی مدرن قابلیت این را دارد تا گوشه ی ناخوشایند حمام شما را به زیبایی تزیین کند. جذابیت این روشویی سه گوش کوچک با وجود صفحه کابینت مشکی و شیر آلات مدرن دو چندان شده است. کابینت کوچک پایین روشویی می تواند فضایی مناسب برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی باشد و نگرانی شما را در مورد نداشتن فضای ذخیره کافی برطرف سازد.

 

روشویی سه گوش

 

طرح روشویی گوشه ای سیاه با صفحه کابینت مرمر سفید می تواند مورد علاقه افراد زیادی باشد. انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. بیشتر افراد فکر می کنند که انتخاب لوازم جانبی سیاه و سفید خسته کننده است، درصورتیکه طراحان زیادی معتقدند که شما با انتخاب لوازمی مانند روشویی سه کنج کوچک سیاه و سفید بدون توجه به کوچک، بزرگی و سبک می توانید حمام هایی زیبا با دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این مدل روشویی گوشه ای با فضای سیاه و سفید حمام مطابقت دارد و توانسته است به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

 

روشویی کابینتی سه کنج

 

این مدل روشویی سه گوش کوچک باز می تواند انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ باشد. پهنای وسط صفحه کابینت روشویی دست شما را درانتخاب کاسه روشویی باز می گذارد. به این معنی که مانند تصویر بالا شما نیز می توانید کاسه روشویی بزرگ و کاربردی تر انتخاب کنید. همچنین می توانید از فضای باز پایین روشویی کابینتی برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی خود استفاده کنید.

 

روشویی سه کنج

 

طراح این حمام زیبا با انتخاب این مدل روشویی سه گوش بهترین استفاده را از فضای خالی گوشه حمام برده است. اگر تصمیم به بازسازی حمام قدیمی خود دارید شاید این مدل روشویی سه گوش کوچک در دکوراسیون جدید حمام شما بهترین انتخاب باشد. شیرآلات مدرن و صفحه کابینت چوبی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر روشویی کابینتی شده است. همانطور که در مقالات قبل بیان کردیم  صفحات کابینت روشویی چوبی، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای حمام و سرویس بهداشتی می دهند. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای حمام های زیبا با دکوراسیون سبک سنتی و مدرن باشد. همچنین این صفحات چوبی زیبایی و گرما دارند و می توانند استرس را از ما دورکنند.

 

سبک نیم دایره روشویی کابینتی سه گوش قابلیت این را دارد تا گوشه ها ی ناخوشایند حمام شما را به زیبایی تزیین کند. انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. کفپوش های چوبی با خود زیبایی و گرما به همراه دارند و می توانند احساس آرامش و شادابی را به فضا القا کنند.

 

 

روشویی کابینتی سه کنج

 

حتی اگر حمامی با فضای بزرگ دارید ولی می توانید با انتخاب این مدل روشویی سه گوش دوبل، بهترین استفاده را از گوشه های پرت حمام ببرید. روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید درب ورودی حمام به راحتی و به مقدار زیاد باز می شود. این حمام مستر بزرگ دارای دو روشویی کابینتی جادار بزرگ با شیرآلات مدرن می باشد. آینه های بزرگ و نورپردازی مناسب باعث افزایش دید بصری حمام شده است. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

برای مشاوره و خرید با ما در بلومیس ( فروشگاه مدرن تولید کننده و فروشنده کابینت های روشویی PVC ) با شماره 88617235 021 تماس بگیرید.

 

 

روشویی سه گوش کوچک

 

اگر فضای بزرگ خالی در گوشه حمام دارید، انتخاب این مدل روشویی گوشه ای می تواند امتیازی فوق العاده در دکوراسیون شما باشد. این مدل روشویی کابینتی دارای یک سینک، دو آینه ی بزرگ و چندین کابینت کوچک و بزرگ است. فراموش نکنید نورپردازی بالای آینه ها را باید بسیار اصولی و کاربردی انجام داد. بسیار مهم است که بدانیم چگونه آینه بالای روشویی کابینتی را نورپردازی کنیم. قبل از هر چیز این نکته را درنظر بگیرید که نورپردازی این فضا، با نورپردازی فضاهایی مانند نشیمن و اتاق خوب متفاوت بوده و الزامات خاص خود را دارد. پس مسلما همه چیز با خرید و نصب یک چراغ بالای آینه تمام نمی شود! علت این اهمیت وجود آینه در حمام و سرویس بهداشتی است. نورپردازی باید به گونه ای باشد که بهترین روشنایی را به آینه تابانده و در نتیجه شما بتوانید تصویری مناسب از خود را در آن ببینید.

 

روشویی گوشه ای

 

تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک روشویی سه گوش با طراحی متفاوت و شیک را به نمایش گذاشته است. روشویی کابینتی کاملا سفید در کنار کاسه روشویی شکیل و شیرآلات مدرن بسیار چشمگیر و خیره کننده می باشد. افرادی که دوست دارند کاسه روشویی، کابینت و آینه ی مخصوص به خود را داشته باشند، این مدل روشویی کاملا با خواسته های آنها هماهنگی دارد. نورپردازی مناسب و آینه بزرگ بالای روشویی باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضای حمام را بزرگتر و روشن و دلباز نشان می دهد. فضای حمام بدلیل تابش نور طبیعی و نور پردازی عالی با آویز های زیبا بسیار آرام بخش می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com