منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون حمام سبک مدرن

ﺳﻪشنبه, 26 تیر 1397
بازدید : 3385
نظرات : 0

حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. ویژگی های سطوح براق، لوازم جانبی شیک وساده و دکور مینیمالیستی، به راحتی حمام هایی با سبک های مدرن و معاصر را ارائه می دهند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند. اگر شما نیز به دنبال حمامی با طراحی مدرن هستید، با ما همراه باشید و از نمونه های طراحی شیک و به روز حمام های زیر ایده بگیرید و از آنها در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید.

 

روشویی کابینتی سفید

 

طراح برای دکوراسیون حمام معاصر با سبک پیچیده، به جای رنگ بیشتر بر روی طرح و جنس لوازم جانبی و تجهیزات حمام تاکید دارد. هر یک از این عناصر طراحی مدرن مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، شیرآلات، وان و آویزشیشه ای سفید بر زیبایی طراحی حمام تاثیرگذار هستند.

 

طراحی مدرن حمام

 

در طراحی سبک مدرن کلاسیک، سعی کنید از ویژگی تقارن استفاده کنید چرا که فضای متقارن نظم بصری آرامش بخشی را ایجاد می کند. در تصویر حمام مدرن بالا قفسه های شیک و متقارن با کاشی های قهوه ای یکدست و با شکوه ترکیبی زیبا و چشمگیر هستند.

 

طراحی مدرن حمام

 

برای طراحي حمام لوکس و مدرن، هرگز نورپرداری و تاثیر آن را بر دکوراسیون حمام فراموش نکنید. بهتر است در طراحی حمام از وسایل تزیینی و کلاسیک استفاده کنید. در تصویر بالا،  طراح آویز گرافیکی را در بالای وان تخم مرغی شکل قرار داده است تا علاوه بر نورپردازی مناسب بر زیبایی حمام نیز بیافزاید.

 

روشویی کابینتی باز سفید

 

طراحی حمام مدرن فقط به فضاهای بزرگ محدود نمی شود. در تصویر بالا روشویی کابینتی باز شیک و ساده با کاسه روشویی و شیرآلات کلاسیک ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. طراح سبد های چوبی زیبایی را برای نگه داری از وسایل آرایشی و بهداشتی در زیر روشویی کابینتی قرار داده است. پالت سیاه و سفید کلاسیک، طول این حمام کوچک اما شیک را افزایش داده است.

 

طراحی مدرن حمام

 

دکوراسیون حمام با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و سیاه می تواند فضای حمام را پویا و پراز انرژی مثبت نشان دهد. طراح با انتخاب روشویی کابیتی شیک با صفحات سنگ مرمر تیره خاکستری وکابینت های سفید براق فضایی لوکس و آرام بخش به وجود آورده است.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com