منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

برای سرویس بهداشتی چه کابینتی مناسب است؟

شنبه, 22 تیر 1398
بازدید : 4097
نظرات : 0

کابینت سرویس بهداشتی جلوه ای لوکس به فضای سرویس بهداشتی می دهد و با ایجاد یک فضای اضافی برای نگهداری لوازم، فضا را کاربردی می‌کند. کابینت روشویی مکانی مناسب برای نگهداری از لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد تمیز کننده، حوله ها، و دیگر وسایل ضروری است که هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری می کند. اگرچه کابینت تغییر قابل توجهی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایجاد می کند اما انتخاب آن از بین مدل های بسیار زیاد و متنوع در بازار می تواند چالش برانگیز و سخت باشد.

امروزه طراحان در دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی از لوازم جانبی مختلفی مانند کابینت روشویی،کاسه روشویی، توالت فرنگی، وان و …. استفاده می کنند. انتخاب یک روشویی کابینتی مناسب به عنوان ضروری ترین وسیله و تجهیزات در حمام و دستشویی الزامی به نظر می رسد. کابینت های روشویی در ابعاد، اشکال متفاوت و از متریال های مختلف  ساخته و به بازار عرضه می شوند و شما می توانید متناسب با سبک دکوراسیون سرویس خود، نمونه مناسب با رنگ دلخواه را خریداری کرده و در حمام یا دستشویی نصب کنید.

کابینت روشویی از متریال های مختلفی نظیر چوب طبیعی، ام دی اف، فلز و پی وی سی ساخته می شود. استحکام و طول عمر بسیار بالا از امتیازات مثبت کابینت روشویی فلزی می باشد البته در صورتیکه در معرض رطوبت قرار نگیرد زیرا در این صورت احتمال خوردگی و زنگ زدگی آن وجود دارد و ممکن است به مرور زمان ظاهر زیبای اولیه خود را از دست بدهد.

کابینت روشویی تمام چوب در بین مردم محبوبیت چندانی ندارد زیرا با گذشت زمان دچار پوسیدگی شده و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد از این رو برخی از افراد کابینت روشویی مدرن ام دی اف را به دلیل مقاومت بالاتر ترجیح می دهند. بهتر است بدانید ام دی اف در برابر چوب طبیعی دوام بیشتری در برابر رطوبت دارد و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد.

 

کابیت سرویس بهداشتی پی وی سی

 

کابینت  PVC  مناسب ترین انتخاب برای سرویس بهداشتی به شمار می آیند زیرا این متریال در برابر آب و رطوبت مستحکم است و به آسانی تمیز می شود. روشویی کابینتی PVC  عمری طولانی دارد و با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.

 

فروشگاه مدرن بلومیس بیش از بیست سال است که در زمینه ی تولید و فروش انواع روشویی کابینتی های  PVC فعالیت می کند. برای مشاوره رایگان  با شماره 88617235 تماس بگیرید.

 

در ادامه با بلومیس همراه شوید و اطلاعات بیشتری در مورد برخی از انواع متنوع کابینت سرویس بهداشتی به دست آورید.

 

انواع کابینت روشویی مناسب حمام و دستشویی

 

کابینت روشویی دیواری

 

کابینت روشویی

 

نصب کابینت روشویی دیواری در افزایش دید بصری حمام نقش بسزایی را ایفا می کنند. از آنجایی که معمولا حمام ها کوچک هستند در نتیجه فضای خالی زیادی برای رفت و آمد باقی نمی ماند. بنابراین شما می توانید یک سبد مناسب در فضای زیر روشویی کابینت دیواری قرار دهید و از آن برای نگه داری از لوازم آرایش، بهداشتی و حوله ها استفاده کنید. یا شما می توانید این فضا را به طور کامل پر نکنید، زیرا باعث ایجاد توهم بیشتر حمام می شود. احساس می کنید حمام شما بزرگتر از اندازه واقعی است و می توانید فضای راحت تر و آرامش بخش بیشتری داشته باشید.

 

کابینت روشویی مدرن

 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن

 

انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از  روشویی کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. این روشویی کابینتی زیبا و لوکس می تواند نقطه ی کانونی حمام شما باشد. طراحی زیبای کاسه روشویی زیرسنگی با شیرآلات لوکس و شیک بر زیبایی روشویی کابینتی افزوده است.

 

کابینت روشویی کلاسیک

 

کابینت سرویس بهداشتی کلاسیک

 

این مدل روشویی کابینتی چوبی با طرح و نقش منحصربه فرد، شاید بتوان گفت که نمونه ای زیبا از کابینت سرویس بهداشتی کلاسیک می باشد. برای انتخاب این نوع کابینت روشویی شما محدودیت های بیش تری نسبت به سایر مدل ها دارید، زیرا نیاز به دکوراسیون کلاسیک خواهید داشت. معمولا این مدل ها دارای تزیینات و به رنگ های مشکی و طلایی هستند.

طراح با نصب آینه بزرگ با قاب چوبی بر بالای کابینت روشویی فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد. کاسه روشویی گرد و شیرآلات مدرن بر روی صفحه کابینت سنگی سفید روشویی کابینتی، بسیار چشم نواز و خیره کننده است. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد. کاسه روشویی های جدید، زیبا و شیک بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر کاربردی برای حمام طراحی شوند، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشند.

 

کابینت روشویی به همراه آینه

 

کابینت روشویی آینه دار

 

این نوع کابینت ها چند کاره بوده و در حمام و سرویس بهداشتی های امروزی به وفور دیده می شوند. با استفاده از آنها می توان تجهیزات مورد نیاز را در یک مکان یک جا استفاده نمود و نه تنها مکانی برای قرار دادن وسایل محسوب می شوند بلکه از آینه آنها نیز می توان استفاده نمود. لامپ های کوچک و پر نور سقفی با کابینت روشویی چوبی تیره و آینه بزرگ بالای کابینت فضایی کاملا آرامبخش و منحصر به فرد ایجاد کرده است.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com