منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین تولید کننده روشویی کابینتی در تهران و شهرستان

ﺳﻪشنبه, 25 بهمن 1401
بازدید : 1601
نظرات : 1

امروزه روشویی های کابینتی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات سرویس بهداشتی هستند که با وجود به دلیل تنوع زیاد محصولات از شرکت های تولیدی مختلف، انتخاب و خرید کار آسانی نیست. بلومیس با مدیریت آقای مهدی مومنی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید روشویی کابینتی می باشد که از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه کابینت روشویی تمام پی وی سی در تهران آغاز نموده است. تمامی محصولات فروشگاه دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش می باشند. شما می توانید جدیدترین مدل های تولیدی روشویی کابینتی را با بهترین قیمت از فروشگاه ما خریداری کنید. برای سفارش و خرید شما می توانید مدل مورد نظر خود را از نمونه محصولات ما در سایت بلومیس انتخاب کنید و یا محصول مورد نظر خود را جهت تولید به ما سفارش دهید.

 

تولید کننده روشویی کابینتی

 

بهترین تولیدی روشویی کابینتی در تهران

 

اضافه شدن یک روشویی کابینت دار دوست داشتنی فضای حمام را به شدت تغییر می دهد. آنها به عنوان نقطه کانونی حمام و همچنین یک ویژگی تزئینی عمل می کنند. اما بهترین تولیدی کابینت روشویی در تهران کجاست؟ با وجود تعداد زیاد تولیدی کابینت روشویی، تولید کننده ای می تواند سهم قابل توجهی از بازار و توجه مشتریان را به خود جلب کند که بتواند با توجه به استانداردهای روز و نیاز مصرف کننده، محصولی با کیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. بلومیس تولید کننده روشویی کابینتی در انواع زمینی، دیواری، طراحی مدرن و کلاسیک به صورت تکی و عمده می باشد. این شرکت با همکاری پرسنل با تجربه و استفاده از مواد اولیه مرغوب یکی از معتبرترین و بهترین تولید کنندگان روشویی کابینتی در ایران است. مشتریان بلومیس افرادی هستند که به دنبال روشویی کابینت دار باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می گردند و همچنین پیمانکارانی که برای پروژه ها و مجتمع های بزرگ با ما فعالیت می کنند.

 

تولید کننده کابینت روشویی

 

اهداف شرکت بلومیس، تولیدکننده روشویی کابینتی

 

  • استفاده از تجهیزات مدرن رنگرزی همگام با تکنولوژی روز دنیا جهت تهیه انواع کابینت، بارنگ‌های خاص و متنوع متناسب با سلیقه مشتری
  • سعی در بروز رسانی و تنوع محصولات جهت رقابت با بازار داخلی و خارجی
  • استفاده از تجهیزات روز دنیا در تولید کابینت های  pvc
  • استفاده از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت
  • بهره گیری از طراحان خلاق و باتجربه ایرانی
  • تامین رضایت مشتری
  • حفظ کیفیت محصولات
  • کاهش هزینه ها

 

4 ویژگی مهم بهترین تولیدی کابینت روشویی

 

1. تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی

2. ارائه محصولات با قیمت مناسب و کاملا اقتصادی

3. تنوع زیاد محصولات از نظر مدل و جنس

4. گارانتی و خدمات پس از فروش

 

بهترین تولیدی روشویی کابینتی در تهران

 

خرید مستقیم از تولید کننده کابینت روشویی پی وی سی چه مزایایی دارد؟

 

1. خرید با کمترین قیمت

مسلما خرید مستقیم از شرکت و گارگاه تولید روشویی کابینتی به دلیل حذف واسطه قیمت نهایی محصول را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. فروشندگان و توزیع کنندگان هزینه های بالایی از جمله هزینه حمل و نقل و هزینه بارگیری، هزینه انبارداری، هزینه کارگر و ... دارند که به قیمت اصلی محصولات خود اضافه می کنند و در نتیجه قیمت نهایی محصول بیشتر از قیمت شرکت های تولید کننده خواهد بود.

2. مشاهده محصولات بیشتر و سفارش مدل مورد نظر

وقتی برای خرید به فروشگاه می روید، تنوع محصولات از نظر طرح و جنس محدود است و شما نمونه های کمتری خواهید دید. اما با حضور در دفتر فروش یا نمایشگاه یک شرکت تولیدی کابینت روشویی به مدل های بیشتری دسترسی خواهید داشت و حتی می توانید مدل سفارشی خود را با طراح به اشتراک بگذارید و از شرکت سفارش دهید.

3. کاهش احتمال آسیب و خسارت به محصول

با خرید مستقیم از تولید کننده، محصول به صورت مستقیم از کارخانه به محل درخواست شما تحویل داده می شود. اما هنگام خرید از توزیع کننده و فروشگاه، محصول یک بار از شرکت به انبار فروشگاه و بار دیگر از انبار برای شما ارسال می شود و احتمال آسیب دیدن آن بیشتر است.
 

 

بهترین تولیدی کابینت روشویی در تهران کدام است؟

بلومیس یکی از معتبرترین و بهترین تولید کنندگان روشویی کابینتی در ایران است که محصولات خود را به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند. تمامی محصولات دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش می باشند.

 

بهترین تولید کننده کابینت روشویی چه ویژگی هایی دارد؟

ارائه محصولات با کیفیت عالی، قیمت مناسب و کاملا به صرفه، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین ویژگی های یک تولید کننده روشویی کابینتی معتبر می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com