منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

راهنمای جامع خرید بهترین شیر حمام

یکشنبه, 23 خرداد 1400
بازدید : 1923
نظرات : 0

انتخاب بهترین شیر حمام مناسب و با کیفیت یکی از موضوعات مهم در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی می باشد. برای بسیاری از افراد، دوش گرفتن یکی از بهترین اوقات روز است. شما می توانید استرس های زندگی روزمره خود را فراموش کنید و با احساس خوب تمیز بودن، سرحال و شاداب شوید. این تجربه ای است که با ابتدایی ترین و معمول ترین دوش ها می توان به دست آورد، اما فقط تصور کنید اگر با جدیدترین و بهترین دوش حمام این کار را انجام بدهید، چه تجربه لذت بخشی خواهد بود.

با خرید بهترین شیرآلات دوش می توانید یکی از کوچکترین لذت های زندگی را کاملاً متحول کنید. یک انتخاب درست که می تواند تغییر بزرگی در زندگی روزمره شما ایجاد کند. وقتی نوبت به خرید بهترین دوش حمام می رسد، شما باید طیف وسیعی از انتخاب ها را در نظر بگیرید تا به شما کمک کنند بهترین شیر حمام را برای خود پیدا کنید. با مطالعه نکات این راهنمای جامع خرید شیر حمام، می توانید بهترین شیرآلات دوش را انتخاب کنید.

 

بهترین شیر حمام

 

بهترین شیر حمام

 

شیرآلات حمام در دو نوع کلاسیک و اهرمی در بازار موجود می باشند که شیرهای جدید اهرمی نسبت به کلاسیک مزایای بیشتری دارند. شیرهای کلاسیک دارای دو دستگیره پیچی هستند که برای تنظیم جریان آب خروجی باید از هر دو دستگیره استفاده شود تا میزان دلخواه آب سر و گرم ترکیب شود. مغزی شیرآلات کلاسیک دوام کمتری نسبت به مغزی شیرآلات اهرمی یا همان کارتریج دارد و ممکن است به مرور زمان دچار چکه شود.

شیرهای اهرمی در گروه بهترین شیرآلات دوش حمام قرار می گیرند. کارکردن با آنها به خصوص برای کودکان و یا افراد سالخورده آسان است و افراد براحتی می توانند دما و فشار آب را تنظیم کنند. این نوع شیرآلات از نظر فنی کیفیت بالاتری دارند و دارای قطعه ای به نام کارتریج هستند. بهترین شیرآلات دوش اهرمی دوام بیشتری دارند و احتمال چکه کردن آب در آنها بسیار کم است. دامنه گسترده این مدل شیرآلات دست شما را در هنگام خرید باز می گذارد.

 

 

اگر به دنبال شیرآلاتی شیک و جذاب برای حمام خود هستید، ما به شما شیرهای دوش توکار را پیشنهاد می دهیم. بهترین شیر حمام توکار فضایی مینیمال و مدرن ایجاد می کند که در حمام های کوچک بسیار کاربردی به نظر می رسد. مکانیزم این نوع شیرآلات یعنی کارتریج، دایورتور و سایر اتصالات آن درون دیوار تعبیه می شود. تنها بخشی که بر روی دیوار قابل مشاهده است، پنل کنترل جریان آب و سردوش علم است.

 

بهترین شیرآلات دوش

 

جنس بهترین شیرآلات دوش حمام

 

به طور کلی شیرآلات از دو بخش پوسته داخلی و پوسته خارجی تشکیل می شوند. بهترین آلیاژ برای پوسته داخلی بهترین شیر حمام، برنج است زیرا این آلیاژ مقاوم و واکنش ناپذیر است البته برخی از شرکت ها برای هزینه کمتر از سرب استفاده می کنند. این مدل شیرآلات در گروه بهترین شیر حمام قرار نمی گیرند زیرا پس از مدتی، سرب در آب حل می شود و می تواند سلامت انسان را به خطر بیاندازد. لایه خارجی شیرآلات با فلزاتی نظیر برنج، برنز، مس، نیکل و استیل روکش می شود که بهترین شیرآلات حمام از جنس استیل می باشند. زیرا رنگ آن زیبا و نقره ای، قیمت آن منطقی است و لکه و آلودگی را به خوبی نشان می دهد و شما می توانید سطح شیر را سریع تمیز کنید.

 

بهترین شیر دوش

 

ارتفاع بهترین شیر دوش

 

انتخاب شیر حمام باید با فضای حمام شما متناسب باشد به این معنا که یک شیر حمام با ابعاد بزرگ در یک حمام کوچک نه تنها زیبا به نظر نمی رسد بلکه کارایی لازم را نیز ندارد. ارتفاع علم دوش از دیگر نکاتی است که در هنگام انتخاب بهترین شیر حمام باید به آن توجه داشته باشید. علم دوش را باید در ارتفاعی نصب کنید که افراد بلند قد سرشان با دوش برخورد نکند و برای افراد کوتاه قامت به گونه‌ای باشد تا آب به شکل مناسبی بر روی سرشان ریخته شود. بنابراین بهتر است ارتفاع ۹۰ سانت تا یک متر را برای نصب شیر دوش در نظر بگیرید که با احتساب علمک حدود ۱۸۰ سانتی متر تا دو متر ارتفاع داشته باشد.

 

 

گارانتی معتبر شیرآلات حمام

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین ویژگی های بهترین شیر حمام محسوب می شود. ممکن است قیمت پایین برخی شیرآلات بدون گارانتی شما را برای خرید آنها وسوسه کند اما مطمئنا پشیمان خواهید شد. زیرا پس از مدتی کوتاه، شیر مخلوط دوش ارزان مذکور، دچار مشکل می شود و شما جز پرداختن هزینه تعمیر و یا تهیه مجدد شیرآلات حمام چاره دیگری ندارید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com