منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین شیرآلات روشویی ( راهنمای خرید بهترین شیر روشویی )

یکشنبه, 09 خرداد 1400
بازدید : 1413
نظرات : 0

بهترین شیر روشویی چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توانیم آن را انتخاب کنیم؟ شیر روشویی فراتر از نقش خود به عنوان مجرا برای رساندن آب به سینک روشویی، تاثیر بسزایی در زیبایی فضای سرویس بهداشتی دارد. با این حال، اگر به دنبال بهترین شیرآلات روشویی جدید هستید، مهم است که فراتر از سبک خود نگاه کنید. مطمئناً ظاهر مهم است، اما دوام، سهولت مراقبت، راحتی و نصب آسان اهمیت بیشتری دارد. اگر در حال بازسازی یا ساخت سرویس بهداشتی جدید هستید، هنگام انتخاب بهترین شیر روشویی با گزینه های نامحدودی روبرو خواهید شد. در هر صورت، راهنمای خرید شیر روشویی در این مطلب از بلومیس به شما کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید.

 

بهترین شیر روشویی

 

بهترین شیر روشویی چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت مناسب یکی از ویژگیها و پارامترهای مهم بهترین شیر روشویی می باشد. نکته ای که در مورد بهترین شیرآلات روشویی باید در نظر بگیرید این است که اگرچه قیمت یک معیار کاملاً مناسب برای کیفیت است اما لزوماً بهترین معیار برای انتخاب درست برای سرویس بهداشتی شما نمی باشد. علاوه بر قیمت مناسب، جنس و کیفیت عالی، رنگ و نوع آبکاری شیرآلات، زیبایی، گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگی های برتر بهترین شیرآلات روشویی محسوب می شوند. شیرآلات جنس آلیاژ برنج نسبت به دیگر انواع شیر روشویی از کیفیت بهتری برخوردارند و در مقابل قیمت بالاتری نیز دارند.

نکته مهم دیگری که در انتخاب بهترین شیر روشویی باید در نظر بگیرید این است که شیر انتخابی شما باید با نوع روشویی کابینتی شما متناسب باشد. به این معنا که شیر روشویی کوچک برای روشویی کابینتی بزرگ مناسب نیست و بالعکس. یا اینکه شیرآلات پایه بلند برای نصب در کنار سینک های روشویی فانتزی و سینک هایی مناسب است که بر روی آنها محلی برای نصب شیرآلات وجود نداشته باشد. معمولا شیرآلات روشویی رایج برای بسته شدن بر روی سینک های معمول مناسب هستند.

همچنین مهم است که شیر را از کجا نصب کنید و چند سوراخ برای نصب آن لازم است. ابعاد بهترین شیر روشویی نیز باید با ابعاد و اندازه سینک متناسب باشد. شیرآلات روشویی انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

بهترین شیرآلات روشویی

 

شیر روشویی تک سوراخ

بهترین شیر روشویی تک سوراخ دارای یک دسته، اهرمی یا دستگیره برای کنترل جریان و دمای آب هستند و همانطور که از نامش پیداست برای نصب آنها تنها وجود یک سوراخ بر روی سینک کفایت می کند. شیرهای تک سوراخ کنترل دقیق تر حجم و دما را فراهم می کنند و برای سرویس بهداشتی و حمام های کوچک ایده آل می باشند. طراحی این نوع شیرآلات معمولاً جمع و جور است، اما از نظر استایل و تنوع رنگی بسیار متنوع هستند و با انواع دکوراسیون از سنتی تا مدرن هماهنگ می شوند.

 

ابعاد بهترین شیر روشویی

 

شیر روشویی دو سوراخ

محبوبیت این نوع شیرآلات روشویی بسیار زیاد است و در دو نوع اهرمی (مخلوط) و یا کلاسیک (پیچی) وجود دارند که بر روی سینک نصب می شوند. در شیرآلات روشویی دو سوراخ جریان و دمای آب به وسیله دستگیره اهرمی و یا به وسیله دو دستگیره پیچی آب سرد و آب گرم جداگانه تنظیم می شود. نوع اهرمی این شیرآلات از تنوع بیشتری برخوردار است و برای روشویی های سبک مدرن مناسب می باشد.

 

بهترین شیر روشویی دیواری

 

بهترین شیر روشویی توکار دیواری

شیرآلات توکار دیواری نسبت به شیرهای روکار زیباتر دیده می شوند و برای فضاهای کوچک یک گزینه ایده آل به حساب می آیند. معمولا برای روشویی های فانتزی و یا روی کابینتی، این مدل شیرآلات را پیشنهاد می دهند. شیرآلات دیواری در برابر پوسیدگی مقاوم و عمر طولانی تری دارند. برای نصب این شیرها به سه سوراخ بر روی دیوار مورد نیاز است. دو عدد برای دستگیره های شیرآلات و یکی برای علم. با انتخاب این مدل شیر می توانید از فضای خالی سینک بهترین استفاده را ببرید.

 

بهترین شیر روشویی رنگی

 

بهترین شیر روشویی اهرمی

شیر روشویی اهرمی از بادوام ترین و متداول ترین انواع شیرآلات بهداشتی است که برای حمام و سرویس بهداشتی مدرن بهترین انتخاب می باشد. مهمترین ویژگی این نوع شیرآلات این است فشار و دمای آب توسط یک دسته اهرمی کنترل می شود. قیمت مناسب، دوام و استحکام از مزایای این محصولات محسوب می شود و به دلیل تنوع زیاد مدل، طرح و رنگ شما هیچ محدودیتی در انتخاب ندارید.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین شیرآلات ایرانی

 

شیر روشویی لمسی

این  نوع شیر روشویی از گروه شیرآلات هوشمند برای باز و بسته شدن به هیچ دستگیره و یا اهرمی نیاز ندارد و تنها با کوچکترین تماس فیزیکی با بدنه (و یا قیمت خاصی از این شیر) جریان آب قطع و وصل می شود. اگر در خانه فرزند کوچک و یا پدر و مادر سالمندی دارید، این مدل شیر روشویی می تواند برای شما بهترین باشد. زیرا کار با آن آسان است و نیازی به چرخاندن دستگیره ندارد.

 

راهنمای خرید شیر روشویی

 

شیر روشویی چشمی

این محصول از انواع شیرآلات اتوماتیک، دارای حسگرهایی است که با نزدیک شدن دست به آنها (بدون نیاز به تماس فیزیکی) جریان آب برقرار می شود و زمانی که دست از سنسورها فاصله می گیرند جریان آب قطع می شود. صرفه جویی در آب یکی از مهمترین مزایای شیرآلات چشمی محسوب می گردد. همچنین بهداشت این مدل شیرها به مراتب بیشتر از شیرآلات معمولی است زیرا به تماس و لمس انسانی نیازی ندارند و به همین دلیل احتمال آلودگی آنها با باکتری ها و ویروس ها بسیار کمتر و در حد صفر می باشد و می تواند مانع انتقال بیماری از فردی به افراد دیگر شود. شیرآلات چشمی معمولاً با برق کار می کنند اما باتری تعبیه شده در آنها جلوی از کار افتادن شیر در زمان قطع برق می گیرد.

 

راهنمای خرید بهترین شیر روشویی

 

بهترین شیر روشویی رنگی

بعد از تصمیم گیری در مورد مدل شیر روشویی، انتخاب رنگ در اولویت قرار می گیرد. امروزه برای انتخاب شیر آلات با رنگ های مختلف هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی برای خرید بهترین شیر روشویی رنگی علاوه بر سلیقه و خواسته شما، نوع و سبک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مهم است. شیرآلات خنثی مانند کروم، سفید، مشکی و استیل براحتی با لوازم حمام و دستشویی به هر رنگی هماهنگ می شوند.

نکته: استفاده از چند رنگ آبکاری در دکوراسیون حمام ایده خوبی است اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید هارمونی این آبکاری هاست. به عنوان مثال اگر لوازم حمام شما به رنگ مسی هستند، می توانید شیرآلاتی به رنگ سفید و یا رزگلد تهیه کنید.

نکته: شیرآلات در دو نوع براق و مات موجود می باشند. شیرآلات براق ظریف و پر زرق و برق دیده می شوند اما شیرآلات مات کمتر از شیرآلات براق اثر انگشت و لک قطرات آب را نمایان می کنند.

نکته: در انتخاب بهترین رنگ شیر روشویی به نوع آبکاری، دوام و قیمت آن توجه کنید.

 

نصب بهترین شیر روشویی

 

بهترین شیر روشویی از لحاظ نصب آسان

قابلیت نصب آسان از ویژگی های مهم بهترین شیر روشویی می باشد. هر مدل شیر روشویی نحوه نصب متفاوتی دارد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید علاوه بر کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و گارانتی، قابلیت نصب آسانی نیز داشته باشد. اینکه شما با یک روش راحت، به‌جای استفاده از تعداد زیادی پیچ و مهره، بتوانید شیر روشویی را نصب و استفاده کنید خود نکته مهمی است؛ بنابراین به‌عنوان یک راهنمای خرید شیر روشویی به قابلیت نصب آسان توجه کنید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com