منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین شیرآلات ایرانی

ﺳﻪشنبه, 07 اردیبهشت 1400
بازدید : 2745
نظرات : 0

شیرآلات وسیله ای است که در طول شبانه روز به کرات از آن استفاده می کنیم لذا در هنگام خرید باید به دید یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کرد و علاوه بر زیبایی، کابردی بودن شیرآلات را نیز در نظرگرفت. در چند سال اخیر شیرآلات ایرانی از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت های فوق‌العاده‌ای داشته اند و در مقایسه با برند های خارجی با قدرت قابل توجهی برابری می کنند. بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟ بهترین برند شیرآلات منزل؟ پرفروش ترین شیرآلات ایرانی مربوط به کدام برند است؟ اینها متداول ترین سوالاتی است که مردم در هنگام خرید می پرسند. در این مطلب از بلومیس ما شما را با بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی از نظر کیفیت و برند آشنا خواهیم کرد.

 

لیست شیرآلات ایرانی

 

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

کیفیت بالای تولید، زیبایی و نوآوری محصولات، خدمات دهی سریع و پربازده و گارانتی معتبر از جمله ویژگیهای مشابه در بهترین شیرآلات ایرانی می باشد. شیرآلات چه مارکی خوبه؟  برای اینکه بتوانیم جواب کامل تری به سوال بالا بدهیم، ما لیستی از پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بر اساس قدرت برند و رتبه بندی لیست شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم.

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بر اساس قدرت برند

 

بهترین شیرالات ایرانی

 

1-شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان یکی از شناخته شده ترین برند شیرآلات بهداشتی در ایران است که در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی فعالیت می کند. شیرآلات قهرمان با گارانتی 5 ساله برای مدت طولانی از پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بوده و نقش بسیار مهمی در شکوفایی صنعت ایران داشته است.كليه كارتريج های این شیرآلات از كشور اسپانيا و كمپاني SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند. لازم بذکر است این قطعات دارای بالاترین کیفیت بوده و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند.

 

لیست شیرآلات ایرانی

2-شیرآلات راسان

شرکت شیرآلات راسان در راستای برنامه استراتژیک بلند مدت خود که بر پایه تولید وسیعی از شیرآلات استاندارد، با کیفیت و متنوع می باشد با تلاش و همت تیم متخصص خود توانسته است مدل های متنوعی از شیرآلات بهداشتی در انواع فانتزی، اهرمی و کلاسیک را تولید و عرضه نماید. تنوع شیرآلات راسان در حدود ۳۰۰ قطعه با رنگ‌های متنوع سفید، کروم، طلایی می باشد. شیرآلات راسان با 5 سال ضمانت نیز امکان خرید اینترنتی را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

 

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

 

3-شیرآلات شودر

شیرآلات شودر یکی دیگر از انواع برندهای لوکس بازار است که علاوه بر طراحی مدرن، روی الگوهایی همچون بیزانس و باروک نیز کار می کند. شعار این شرکت "چون جزئیات مهم است" می باشد و همواره در طراحی محصولات خود این به کوچکترین جزییات توجه می کند. از دیگر ویژگیهای این برند، تنوع بالا طراحی محصولات می باشد که شامل انواع شیرآلات آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی در رنگ‌های متنوع کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا و طلا مات، مشکی و … می باشد.

 

شیرآلات چه مارکی خوبه

 

4-شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات KWC در ایران دارای مجوز شرکت سوئیسی KWC، قدمتی بیش از 150 ساله دارد. در سال 1974، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، طی یک قرار داد، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران کرد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات سوئیسی و مواد اولیه باکیفیت، تولید کننده شیرآلات بهداشتی لوکس اهرمی، توکار، چشمی و ترموستاتیک و و حتی مدل‌های رنگی و فانتزی با گارانتی 5 ساله می باشد.

 

رتبه بندب بهترین شیرآلات ایرانی

5-شیرآلات البرز روز

البرز روز یک شرکت تقریباً جدید در صنعت شیرآلات ساختمانی است که کمتر از یک دهه به یکی از ده برند برتر صنعت شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است و از نظر کیفیت ، شکل ظاهری و قیمتی رقابتی نزدیک با دیگر شرکت های قدیمی دارد.

 

6-شیرآلات شایان

شرکت شایان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید شیرآلات بهداشتی برندی آشنا و معتبر برای مصرف کنندگان عزیز می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و بهره گیری از دانش روز و استفاده از تکنولوژی مدرن و تنها دارنده آبکاری هوشمند در ایران، همواره سعی در تولید محصولات متنوع، با کیفیت و با دوام داشته است تا همگام با توسعه و آبادانی کشور، سهم بیشتری در پوشش نیاز بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

 

 

رتبه بندی لیست شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت

 

1-شیرآلات کی دبلیو سی
2-شیرآلات شودر

 

3-شیرآلات کاویان

شیرآلات کاویان یکی از قدیمی ترین برندهای انواع شیرآلات می باشد که گارانتی آن 5 ساله است. هدف اصلی شرکت کاویان ارائه محصولات اصل، با کیفیت و جدید به مشتریان است. شیرالات کاویان به میزان قابل توجه ای در مصرف آب صرفه جویی کرده و با خود زیبایی را به محیط آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی شما می آورند.

4-شیرآلات راسان

 

5-شیرآلات کلار

شیرآلات کلار اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار و نامی شناخته شده در بازار شیرآلات توکار می باشد. کیفیت بالا، طراحی به سبک مدرن و تنوع رنگی سفید، کروم و طلایی از مهمترین ویژگیهای محصولات این شرکت محسوب می شود. شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان، از باکیفیت ترین مواد اولیه مورد استفاده در تولید شیرآلات کلار می باشد. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود درصد بالایی از رضایت مخاطبان را جلب کرده و توانسته گواهی‌های متعددی مانند تولیدکننده برتر سال ۹۴، نشان ملی برترین مدیریت، استانداردها و … را دریافت کند.

 

6-شیرآلات کسری

هم اکنون گروه شیرآلات کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین وخوش نام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت محصولات، نوآوری در طراحی شیرآلات و خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی‌های محصولات این برند هستند. شیرآلات کسری به طور تخصصی بر طبق اصول طراحی و سبک‌های مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند. در تنوع شیرآلات این برند شما می‌توانید محصولات زیبا و ارگونومیک، با طول عمر بالا، حداقل میزان سرب و آبکاری سه لایه تهیه کنید. اخذ گواهینامه ایزو9001 ، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران ،اخذ استاندارد CE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی وخارجی همه گواه بر استانداردهای تولید و کنترل کیفیت در بالاترین حد ممکن می باشد.

 

7-شیرآلات البرز روز

8-شیرآلات شایان

 

 

4ویژگی مهم بهترین شیرآلات ایرانی

1-تمام برندهایی که در بالا معرفی کردیم از آلیاژ برنج برای بدنه شیرآلات استفاده می‌کنند که با مقاومت و استحکام بالا، بهترین ماده برای سطوح و اجزای داخلی شیرآلات محسوب می شود. به علاوه برنج به دلیل خورده نشدن توسط آب، سلامت مصرف‌کنندگان را نیز به خطر نمی اندازد.

2-آبکاری در بهترین شیرآلات ایرانی درست مانند نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک انجام می‌شود. بهتر است بدانید که یک آبکاری مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.

3-طراحی ظاهری و تنوع سبک در شیرآلات ایرانی در چند سال پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است.

4-قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در این محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا می باشند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com