منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین متریال های صفحه کابینت روشویی

ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1397
بازدید : 4328
نظرات : 0

 

کابینت روشویی در طراحی حمام نقش بسیار مهمی دارد و لازم است که در انتخاب آن بیشتر دقت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از خرید کابینت روشویی نکاتی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، از خودتان سوال کنید که به چه نوع کابینت روشویی نیاز دارید؟ صفحه کابینت روشویی از چه جنسی باشد؟کابینت روشویی بزرگ یا کوچک ؟ علاوه بر زیبایی و نظم آیا تا به‌ حال فکر کرده‌اید چرا استفاده از کابینت‌ روشویی برای اکثر افراد ایده آل است؟

یکی از موارد مهم بهداشت است. بسیار مهم است که کانتری را انتخاب کنید که آنتی باکتریال بوده و در برابر مواد شوینده مقاوم باشد.

در این بخش ما قصد داریم چهار متریال برای صفحه کابینت روشویی به شما معرفی کرده و مورد ارزیابی قرار بدهیم تا شما  بتوانید بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید.

خوب: کابینت روشویی با صفحه سرامیکی

کابینت روشویی سرامیکی

کانتر ها می توانند از جنس کاشی و سرامیک باشند. مواد سازنده ی سرامیک و کاشی از خاک رس است. خاک رس در در درجه بالا استخراج شده و لعاب دار شده است. به دلیل آن که در هر اندازه و شکلی آن را وجود دارند می توان آن را در هر سایزی سفارش داد. از مزیت های کانترهای سرامیک و کاشی این است که مقاوم به گرما هستند. یکی از مزیت های که کاشی ها و سرامیک ها دارا هستند این است که به راحتی لکه بر روی آن ها
ایجاد نمی شود. یکی از مزیت های دیگر آن این است که کاشی آسیب دیده راتعویض کرد. کانترهای سرامیکی روشویی کابینتی ارزان بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشند. شستشوی شدید سطح کانتر سرامیک کابینت روشویی سبب می شود که سطح بسیار براق آن خراب و خش دار گردد. نصب سرامیک وکاشی با کمک آپوکسی و اکریلیک انجام می شود. تمیز کاری با پودرهای سفیدکننده برای نگه داشتن درخشندگی و سفیدی آن موثر است.

خوب تا بهتر: کابینت روشویی با صفحه لمینتی

روشویی کابینتی

 

لمینت مناسب ترین جنس از نظر قیمت برای کانتر کابینت روشویی می باشد. لمینت در طرح و رنگ های متنوع تولید می شود و نمایی بسیار شیک و زیبا به ارمغان می آورد. لمینت سطحی صاف و براق دارد که به همین دلیل مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. این متریال برخلاف زیبایی بی نظیری که دارد در برابر ضربه و آب حساس است که این یکی از معایب لمینت محسوب میشود.

بهتر تا بهترین: کابینت روشویی با صفحه گرانیت

کابینت روشویی

 

امروزه با وجود سنگ های متنوع, استفاده از سنگ های گرانیت در سرویس بهداشتی حرف اول را میزند. سنگ گرانیت جزء سنگ های طبیعی محسوب میشود و در مقایسه باسنگ های مصنوعی ظاهری جذابتر و طبیعی دارد. این نوع سنگ در تنوعی از طرح و رنگ یافت میشود و مقاومت آن در برابر خش,کپک و قارچ بسیار بالا میباشد. تمیز نمودن این سنگ ها باید با شوینده های مخصوص انجام شود زیرا سنگ گرانیت ممکن است موادی مانند سرکه و روغن را جذب کند که این امر باعث ایجاد لک بر روی این سنگ میشود. علاوه براین گرانیت یكی از گران‌ترین کانتر های روشویی کابینتی است و برای خرید آن باید هزینه زیادی کرد. اگر این ماده به دقت و به خوبی نصب نشود به راحتی آسیب می‌كند و از بین می‌رود؛ به همین دلیل بهتر است برای انجام این كار یك نصاب حرفه‌ای را استخدام كنید.

بهترین: کابینت روشویی با کانتر کوارتز

کابینت روشویی

 

كوارتز یكی از سخت‌ترین و البته سرشارترین مواد معدنی در طبیعت است. در واقع، تقریبا هر نوع سنگی دارای درصدی از این ماده سرشار در خود است. تولیدكنندگان کانتر (كه البته تعداد آن‌ها در بازار بسیار زیاد است) به ماده‌ای كه 95 درصد از آن كوارتز است، رنگ، رزین، و گاهی موادی قابل بازیافت اضافه می‌كنند تا این ماده در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل تولید باشد. کابینت روشویی با کانتر کوارتز از گرانیت محكم‌تر است و نیازی به درزگیری ندارد و ذاتا در برابر رطوبت، لكه، و باكتری مقاوم است. ولی قیمت زیاد آن از معایب کوارتز به حساب می آید.

 

 

 

 

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com