منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

ترکیب وان با دوش حمام

پنجشنبه, 14 تیر 1397
بازدید : 4656
نظرات : 0

سرویس بهداشتی در حفظ بهداشت فردی و عمومی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. طراحی داخلی سرویس بهداشتی باید علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی و و رعایت اصول بهداشتی ، حس آرامش را نیز در بر داشته باشد. در هنگام دکوراسیون و طراحی حمام باید بسیار دقیق باشید و دقیقا بدانید که به چه چیزهایی نیاز دارید. گزینه های مختلف زیادی مانند کابین دوردوشی، روشویی کابینتی، توالت فرنگی و... وجود دارد و اگر فضای حمام شما کوچک باشد، شما نمی توانید همه آنها را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما ناچارید بین وان و کابین دوش یکی را انتخاب کنید. در بیشتر موارد شما نمیتوانید هر دو آنها را دریافت کنید، زیرا فضای لازم برای انجام این کار را ندارید. این عمدتا غم انگیز است چرا که هر دو وان و دوش مزایای خود را دارند و این تصمیم گیری را برای شما سخت می کند. زیرا وقتی در مورد یک حمام رویایی فکر می کنید اولین و مهم ترین چیزی که در ذهن ما شکل می گیرد، فضای دوش گیری حمام است . دوش ، قلب هر حمام بوده ورضایت شما بسیار مهم می باشد زیرا شما با دوش گرفتن می توانید خستگی یک روز و شب کاری را از خود دور کنید. وان و دوش حمام نقش مهمی در ریلکس کردن و تمدد اعصاب در زندگی روزانه  افراد دارد. از این رو، انتخاب یک وان یا دوش حمام باید با دقت و تضمین شده انجام شود. زیرا اگر وان و دوش حمام شما به طور مناسبی طراحی شده باشند، نه تنها از حمام کردن لذت می برید بلکه دوست دارید تا هر روز حمام کنید .

 

ترکیب وان با دوش حمام

 

ترکیب وان و دوش

در بیشتر حمام هاي لوکس، فضاي کافی براي قرار دادن یک وان و دوش بطور جداگانه وجود ندارد. اینکه حمام شما کوچک است، دلیل نمی شود که از خواسته ها خود دست کشیده و تنها یک دوش یا یک وان در حمام قرار دهید. شما می توانید هر دوي آنها را بدون هیچ محدودیتی براي حمام خود انتخاب کنید. امروزه طراحی انواع وان و دوش حمام بسیار مورد توجه طراحان است. طراحی Lenci  با ترکیب وان با دوش، به خوبی این مشکل را حل کرده است. طراحی آنها به گونه ای است که شما می توانید هر دو آنها را بدون هیچ گونه فداکاری و تغییر فضای حمام داشته باشید.

 

ترکیب وان با دوش حمام

 

 ما در اینجا ترکیبی بسیار کارآمد و زیبا از وان و دوش مخصوص حمام هاي کوچک به شما ارائه می دهیم. این دوش و وان با ساختار مشابه در هم ادغام شده اند. دوش در واقع، بخشی از وان محسوب می شود به این معنا که قابل جدا شدن نیست. این محصول ابتکاري است، طراحی مدرن دارد و در رنگ ها و اشکال گوناگون موجود است. البته ابعاد آن بستگی به اندازه حمام شما دارد. با وجود اینکه در قسمتی از آن یک دوش تعبیه شده است، وان بسیار راحتی است. دوش نیز در محل مناسبی قرار دارد و وان ، مانع از پخش شدن آب به اطراف می شود.

 

ترکیب وان با دوش حمام

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com