منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

جای مناسب برای نصب دوش حمام کجاست؟

چهارشنبه, 09 خرداد 1397
بازدید : 6140
نظرات : 0

از آن جایی که محیط حمام بهترین مکان برای کسب آرامش و از بین بردن استرس روزانه می باشد, دقت در انتخاب لوازم حمام و دکوراسیون آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .در طراحی دکوراسیون منزل به شیرآلات کمتر توجه می شود. در صورتی که با انتخاب صحیح شیرآلات، علاوه بر ظاهر زیبا می توانید از آسایش بیشتری برخوردار شوید. یکی از فضاهای داخلی که سر و کار زیادی با شیرآلات دارد، حمام است که لازم است بهترین شیرآلات هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربری برای آن انتخاب شود. هدف نهایی از طراحی حمام بخصوص حمام های مستر زیبایی و آرامش است. بنابراین همانطور که انتخاب مناسب کابینت روشویی، توالت فرنگی، کابین دوش مهم است ، انتخاب شیر آلات کارامد و زیبا در فضای دوش نیز باید در لیست طراحی حمام شما قرار گیرد. شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان از آن دسته محصولاتی هستند که در ارائه ی آن نیاز به کارایی و دوام  بیشتر احساس میشود, چرا که شیرآلات و دوش های حمام در تماس مستقیم با آب بوده و در صورتی که فلز به کار رفته در آن از استاندارد های روز برخوردار نباشد, پس از مدتی نه چندان طولانی زنگ زده و سیاه و مات می شود.

 

شیر دوش

 

اعتراف کنید که ایستادن در زیر دوش آب گرم حمام واقعا لذت بخش است. بنابراین در انتخاب شیرآلات و دوش حمام دقت کنید زیرا استفاده از دوش مناسب و زیبا به ما آرامش می دهد و خستگی یک روز کاری ما را برطرف می کند و این هدف نهایی ما از طراحی حمام است.

شیر دوش

 

در مطالب پیشین گفتیم که بهتر است برای راحتی افراد خانواده از روشویی کابینتی دوبل استفاده کنید. نظر شما در مورد انتخاب دوش دوبل در حمام چیست؟ ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای حمام های بزرگ از دوش دوبل استفاده کنید. زیرا به این ترتیب افراد خانواده بخصوص در صبح برای دوش گرفتن دیگر نباید منتظر یکدیگر بمانند و می توانند برای رفتن به سرکار خود سریعتر آماده شوند.

 

شیر دوش حمام

 

در حمام های کوچک ، گوشه ی حمام مناسب ترین مکان برای نصب دوش می باشد. زیرا علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می کند، شما می توانید با کمترین هزینه یک کابین دوش کوچک سفارش دهید و فضای دوش را از حمام جدا کنید. و فضای بیشتری برای نصب وسایل لوکس حمام مانند کابینت روشویی رادر حمام داشته باشید.

 

شیر دوش حمام

 

به تصویر بالا به دقت نگاه کنید. اگر شما نیز ترجیح می دهید شیرآلات دوش و  فضای دوش خود را مخفی کنید، وقت آن است که یک دیوار بسازید. شیرآلات دوش خود را در پشت آن نصب کنید. اگر چه با انجام این کار، فضای زیادی از حمام را اشغال می کنید ولی فضای دوش به یک مکان خصوصی تبدیل می شود.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com