منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام هایی زیبا با روشویی کابینتی سفید

ﺳﻪشنبه, 23 مرداد 1397
بازدید : 4567
نظرات : 0

 هر روز انواع مدل های جدید روشویی کابینتی به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. . علاوه بر تنوع زیاد در طرح و سبک، از نظر متریال نیز کابینت های روشویی بسیار متفاوت هستند. مواد تولیدی روشویی کابینتی ممکن است از جنس استیل ضد زنگ، سنگ طبیعی، شیشه بازیافتی، کروم و چوب ارگانیک باشد. معمولا کابینت های روشویی در رنگ های سفید، سیاه،  قهوه ای تیره و روشن به بازار عرضه می شود.

روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. معمولا از انواع روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

همانطور که قبلا بیان کردیم روشویی کابیینتی اغلب نقطه کانونی فضای حمام محسوب می شود و البته که روشویی کابینتی سفید نیز، استثنا نمی باشد . در ادامه مقاله نمونه هایی از دکوراسیون حمام های زیبا با طراحی روشویی کابینتی سفید ارائه می دهیم.

 

روشویی کابینتی سفید

 

به تصویر بالا دقت کنید. نمونه روشویی کابینتی کار شده، انتخابی مناسب برای حمام های بزرگ و همچنین خانواده های شلوغ می باشد. زیرا این روشویی کابینتی دونفره توسط یک کابینت چند طبقه با کشوهای زیاد از هم جدا شده است. کابینت و کشوها بهترین مکان برای حفظ و نگه داری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشند. کابینت روشویی سفید با صفحه کابینت مرمر ترکیبی زیبا و چشمگیر است و همچنین نورپردازی بالای روشویی با طراحی داخلی حمام مناسب می باشد. بدلیل کشو های زیاد، همه ی افراد خانواده می توانند کشوی مخصوص به خود داشته باشند تا وسایل شخصی بهداشتی و آرایشی خود در آنجا نگهداری کنند.

 

روشویی کابینتی سفید

 

اگر تصمیم دارید تا دکوراسیون حمام خود را تغییر دهید، می توانید با الهام گرفتن از این روشویی باز زیبا و چشمگیر، یک حمام شیک و لوکس داشته باشید. ترکیب روشویی کابینتی سفید با کانتر سیاه زیبا و چشم نواز است. رنگ های خنثی برای طراحی حمام بسیار عالی هستند زیرا اگر دوست دارید لوازم جانبی و دکورحمام خود را تغییر دهید، تنوع رنگ انتخابی شما گسترده است و به آسانی می توانید لوازم جانبی با رنگ های مکمل و زیبا انتخاب کنید. این روشویی کابینتی زیبا علاوه بر کشو دارای دو قفسه ی باز نیز می باشد. شما می توانید با قرار دادن مواد آرایشی ، حوله ها و وسایل بهداشتی دیگر،  به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید و هم از شلوغی و بهم ریختگی حمام خود جلوگیری کنید.

 

روشویی کابینتی سفید

 

روشویی کابینتی تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک کابینت روشویی باز زیبا و جادار می باشد. این روشویی کابینتی سفید با صفحه کابینت مرمر بسیار جذاب است. طراح با انتخاب کاسه روشویی روسنگی مدرن و شیرآلات شیک به زیبایی و جذابیت حمام کمک زیادی کرده است. نورپردازی عالی و بک اسپلش مرمر این روشویی مدرن را به نقطه ی کانونی حمام تبدیل کرده اند. اگر این روشویی باز لوکس را برای حمام خود انتخاب کنید، دیگر نباید نگران نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی خود باشید. چراکه فضای باز زیر روشویی بهترین مکان برای حفظ و نگهداری از ملزومات شما است.

 

روشویی کابینتی سفید

 

طراح با انتخاب روشویی کابینتی دونفره، میز آرایش، کابینت چند طبقه و روشویی باز این حمام بزرگ را به خوبی دکور کرده است. کابینت روشویی سفید با صفحه کابینت و قاب های آینه سنگی تیره در کنار هم زیبا و جذاب هستند. فضای حمام بدلیل تابش نور طبیعی و نور پردازی عالی با آویز های زیبا بسیار آرام بخش می باشد. کابینت ها، کشو و قفسه های باز در نگهداری و مرتب کردن وسایل بهداشتی و آرایشی بسیار مفید و موثر می باشند.

 

روشویی کابینتی سفید

 

این روشویی کابینتی سفید با کانتر سنگی بهترین انتخاب برای حمام های کوچک می باشد. درب های درخشان با تصویر زمینه ی هندسی بر زیبایی این روشویی افزوده است. طراح با پوشاندن دیوار پشت کابینت روشویی با کاغذ دیواری طرح دار، دکوراسیون این حمام کوچک و زیبا را تکمیل کرده است. قاب آینه با تم و رنگ کاغذدیواری هماهنگ و همخوانی دارد.

 

روشویی کابینتی سفید

 

این روشویی کابینتی سفید با یک کشو و طراحی ساده حیرت انگیز است. طراح با نصب این روشویی ساده و لوازم جانبی آنتیک، تعادل را در این حمام برقرار کرده است. صفحه کابینت مرمر سفید، شیر آلات لوکس، آینه های آنتیک و نورپردازی عالی همه در کنار هم این کابینت روشویی را به نقطه ی کانونی حمام تبدیل کرده است. با وجود قفسه ی باز زیر روشویی دیگر نگران نگهداری از حوله ها، وسایل آرایشی و بهداشتی خود نباشید. قاب طلایی آینه ها با تم سفید حمام به خوبی با هم ترکیب شده و گرما و آرامش را برای حمام به ارمغان آورده اند.

 

روشویی کابینتی سفید

 

دکوراسیون این حمام نمونه ای از یک طراحی زیبا و بی نظیر می باشد. این روشویی کابینتی سفید دارای صفحه کابینت سنگی براق می باشد که طراحی آن با درهای چوبی تیره کابینت تکمیل شده است. طراح با انتخاب کاسه روشویی های شیک و شیر آلات جدید و مدرن بر زیبایی این روشویی افزوده است. بک اسپلش سنگی، آینه های قدی و نورپردازی خوب در طراحی و دکوراسیون جذاب این حمام بسیار موثر می باشند.

 

روشویی کابینتی سفید

 

بهتر است برای افزایش فضای بصری حمام های کوچک، روشویی کابینتی و لوازم جانبی سفید همراه با آینه را در نظر بگیرید. طراح با انتخاب کابینت روشویی با درب های آینه ای و نصب آینه ی بزرگ در بالای روشویی، فضای حمام را بزرگ و دلباز نشان می دهد. همچنین شیرآلات مدرن و کاسه روشویی سرامیکی سفید بسیار جذاب و چشم نواز هستند.

 

روشویی کابینتی سفید

 

روشویی کابینتی بالا نمونه ای زیبا از یک روشویی پایه دار سنتی می باشد. تابش نور طبیعی و نورپردازی عالی، فضای حمام را روشن و دلباز نشان می دهد. نصب آینه ی بزرگ بالای روشویی در افزایش فضای بصری حمام بسیار موثر است. صفحه کابینت سنگی، شیرآلات شیک و نورپردازی مناسب با طراحی داخلی حمام مطابقت دارد.

 

روشویی کابینتی سفید

 

روشویی کابینت این حمام با کانتر سنگ مرمر ضخیم و سینک های یکپارچه با واحدهای ذخیره سازی ظریف، بسیار شیک و چشم نواز است و در عین پیچیدگی، پر زرق و برق می باشد. کابین دوردوشی با دیوار سنگ مرمر در ادامه ی صفحه کابینت مرمر، زیبایی و انسجام را به این فضا می آورد. ترکیب سنگ و چوب کابینت روشویی، همراه با شیرآلات کروم شگفت انگیز است.

 

روشویی کابینتی سفید

 

در تصویر بالا یک روشویی کابینتی کاملا کلاسیک مشاهده می کنید. صفحه کابینت سنگ مرمر براق با طراحی ساده کابینت روشویی زیبا و جذاب به نظر می رسد. این روشویی زیبا دارای کابینت و چندین کشو می باشد. در امتداد کابینت روشویی، یک وان سنگی سفید و زیبا قرار دارد. طراحی این حمام زیبا در عین سادگی، چشمگیر و جذاب است.

 

روشویی کابینتی سفید

 

طراحی حمام های باریک و دراز می تواند چالش برانگیز باشد. بهتر است که درحمام های باریک، روشویی کابینتی، توالت فرنگی و دیگر لوازم جانبی را در یک سمت قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کنند و در نتیجه حمام دلباز تر به نظر برسد. روشویی کابینتی با صفحه کابینت و کفپوش سنگی سفید و قاب چوبی آینه ها ی روی دیوار با طراحی معاصر این حمام همخوانی دارد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com