منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

رنگ قرمز در سرویس بهداشتی و کابینت روشویی

شنبه, 29 اردیبهشت 1397
بازدید : 4484
نظرات : 0

مطمئنا حمام ها مهمترین جای خانه نیستند، اما بسیار مهم است که یک حمام زیبا و شیک داشته باشید تا بتوانید بعد از یک روز کاری سخت آرامش و انرژی از دست رفته خود را بدست آورید. امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند.

 

کابینت روشویی قرمز

 

در این بخش ما پیشنهاد می کنیم تا ترکیب بسیار قوی اما شگفت انگیز سفید و قرمز را در طراحی حمام خانه خود امتحان کنید. این ترکیب رنگ برای طراحی سرویس حمامو دستشویی عروس نیز یک ایده خوب و مناسب می باشد. رنگ سفید نشان دهنده ی پاکیزگی و خنکی است و برای فضای حمام بسیار مناسب است، اما رنگ قرمز به نوعی نشان دهنده ی شور، علاقه و سبک است. به عنوان مثال شما می توانید از لوازم جانبی قرمز آتشین در برابر دیوار و کف کاملا سفید در طراحی حمام استفاده کنید. کابینت روشویی قرمز همراه با یک آینه قرمز و حتی حوله های قرمز ترکیب کاملی است.

 

روشویی کابینتی قرمز

 

قرمز یک رنگ قدرتمند است و اثر بصری آن بسیار چشمگیر می باشد ، بنابراین هرگز در استفاده از آن اغراق نکنید زیرا ممکن است که کاملا اثر معکوس داشته باشد. به این معنی که اگر شما فقط چند دقیقه در حمام بمانید احساس خشونت و خشم را خواهید داشت واحساس می کنید که با رنگ خون احاطه شده اید. با این حال، اگر یک پس زمینه قرمز دارید، تنها از جزئیات سفید استفاده کنید و مطمئن باشید که نتیجه آن کاملا رضایت بخش خواهد بود. و هرگز رنگ های قوی دیگر را به طراحی حمام اضافه نکنید.

 

 

 

 

 

بهتر است که از لوازم جانبی مانند کابینت روشویی با سینک روشویی ساده ای استفاده کنید که فقط در بخشی کوچکی از آنها قرمز به کار رفته باشد که با طراحی حمام متناسب باشد. علاوه بر این شما می توانید از یک سینک روشویی سنگی بسیار جالب و منحصر به فرد در روی کابینت روشویی استفاده کنید و یا روشویی مسی که تاثیر بسزایی در طراحی حمام خواهد داشت. با این حال اگر فکر می کنید طراحی حمام شما بسیار ساده است، بهتر است که از یک صندلی مدرن و یا آویز شیک و چشم گیر استفاده کنید.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com