منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

رنگهای محبوب سرویس بهداشتی( کابینت روشویی) 2017

یکشنبه, 23 اردیبهشت 1397
بازدید : 4261
نظرات : 0

پس از سال ها از حمام های سفید و غالب در دنیای طراحی سرویس بهداشتی( کابینت روشویی) ، ما در نهایت روند خسته گذشته را رها می کنیم و دوران جدیدی از رنگ های درخشان را شروع می کنیم. فکر می کنم سایه های آبی درخشان، سبز خاکستری و سیاه براق در طراحی و دکوراسیون می توانند فضای حمام را دلنشین تر و زیبایی آن را نفس گیر کنند.

آیا آماده اید تا حمام های خود را در کنار رنگ سفید با پنج رنگ شگفت انگیز و جدید 2017 طراحی کنید؟

آبی ملایم و درخشان

کابینت روشویی

 

طبیعت نور و ماهیت درخشان آبی ملایم گرمای هوای بهاری را به حمام شما می آورد و فضای آنجا دلنشین و پر از آرامش می کند. استفاده از این سایه نرم بر روی دیوار، استرس را از شما دور می کند و می توانید حمامی لذت بخش را تجربه کنید.

توصیه ما چیست؟ کابینت روشویی به رنگ آبی درخشان را برای سرویس بهداشتی خانه انتخاب کنید. کابینت روشویی با تاپس مرمر به خوبی با دیگر وسایل حمام هماهنگ است و این رنگ اثری آسمانی و شگفت انگیز برکل فضای حمام دارد.

سبز

کابینت روشویی

 

رنگ سبز پر از حس زندگی و شادابی است پس حمام خود را با این جادوی سبز احیا کنید. به تصویر بالا دقت کنید. مسلما طرفداران محیط زیست این طراحی را می پسندند. طراح از کابینت روشویی سبز با تاپس سنگ سفید و قاب های سبز آینه احساس شادابی، سرزندگی و نشاط را به فضای حمام القا کرده است.

لاجوردی

روشویی کابینتی

 

رنگ های لاجوردی پر از درام هستند و می توانند به نقطه کانونی حمام شما تبدیل شوند. پس از سالها طراحی سفید، این رنگ های جدید و زیبا صحنه حمام را درسال 2017 تکان دادند. طراح در تصویر بالا از رنگ لاجوردی برای دیوارها  استفاده کرده که به خوبی با کابینت روشویی خاکستری هماهنگ است و فضای حمام را بسیار شیک و لوکس جلوه می دهد.

زرد طلایی

کابینت روشویی

 

رنگ زرد طلایی می تواند انتخاب عاقلانه ای برای حمام های جمع و جور باشند. آنها نه تنها فضای بصری کمتری را جذب می کنند بلکه به دلیل ظرافت و انرژی زیاد فضای حمام را بسیار گرم و زیبا می کنند.

سیاه مات

کابینت روشویی سیاه مات

 

کدام رنگ بیشترین بحث را در سال جاری ایجاد کرد؟ مطمئنا ، پاسخ مات سیاه است. زیرا رنگ سیاه مات به طور همزمان پیچیده و درهم شکسته است ولی می توان از آن در طراحی حمام بهره برد بدون اینکه برای حمام خیلی سنگین باشد. در تصویر بالا طراح از رنگ سیاه و سفید برای دیوارها استفاده کرده، که با وان و کابینت روشویی سفید کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است.

.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com