منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

سینک روشویی با طرح و رنگ لیمو

پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1397
بازدید : 3554
نظرات : 0

سینک روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. در واقع سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و طرح و رنگ کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد.

سینک کابینت روشویی حمام، به ویژه از نوع خاص و مدرن، در شکل و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود. سینک  روشویی کابینتی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد. کاسه روشویی لیمویی سینکی است که به دلیل شکل غیر معمول و رنگ جسورانه اش در بین طراحان شناخته شده است.

کاسه روشویی

سینک لیمویی، مناسب ترین نام برای این سینک خاص و بی همتا می باشد. کاسه روشویی لیمویی دقیقا به شکل و رنگ لیمو طراحی شده است. لیمو به عنوان یک میوه ی پر طراوت و شاداب شناخته شده است و سینک لیمویی نیز کاملا  توانایی انتقال این حس زیبا و ناب به شما را دارد. به همین دلیل است که لیمو برای این طراحی انتخاب شد. سادگی طراحی همه آنها را زیبا و شیک می کند.

کاسه روشویی کابینتی

 

سایه پر زرق و برق رنگ زرد لیمویی در هر دکوراسیون و طراحی به خوبی دیده می شود. اگر سینک لیمویی را با یک پس زمینه ساده و بی طرف، ترجیحا سفید یا سیاه ترکیب کنید، کنتراست قوی ایجاد خواهد شد و نبود رنگ های دیگر در سرویس بهداشتی این امکان را به سینک لیمویی می دهد تا به نقطه کانونی دکور تبدیل شود.

کاسه روشویی

سینک لیمویی حمام در چند مدل و انواع مختلف موجود است. همه آنها طرح های مشابهی را به اشتراک می گذارند و شما می توانید کاسه روشویی یک و یا دو نفره انتخاب کنید.

کاسه روشویی

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com