منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

شلف حمام و سرویس بهداشتی، به سادگی به فضای خود نظم دهید!

شنبه, 18 خرداد 1398
بازدید : 8015
نظرات : 1

شلف حمام یکی از بهترین گزینه ها در طراحی دکوراسیون حمام های مدرن محسوب می شود. بیشتر طراحان و دکوراتورها معتقدند شلف حمام از جمله جزئیاتی است که می تواند فضای حمام و سرویس بهداشتی را کارآمدتر کرده و دکوری زیبا را به نمایش بگذارد. با وجود شلف دیواری حمام دیگر لازم نیست حوله و انواع وسایل آرایشی و بهداشتی خود را در کابینت مخفی کنید بلکه با یک چیدمان شیک و مد روز می توانید علاوه بر جلوگیری از بهم ریختگی و بی نظمی به زیبایی فضای حمام و سرویس بهداشتی خود بیافزایید.

 

شلف سرویس بهداشتی

 

شلف برای سرویس بهداشتی به دو صورت روکار و توکار انجام می شود. امروزه در بیشتر دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن از شلف دیواری دستشویی استفاده می شود. انتخاب جای مناسب نصب شلف دستشویی به فضای ذخیره سازی شما اضافه می کند. به عنوان مثال شما می توانید از فضای مناسب دیوار پشت توالت فرنگی برای نصب یک شلف دیواری ساده استفاده کنید و با گذاشتن اکسسوری ها، دکوری های زیبای و گیاهان مناسب، زیبایی را به دکوراسیون حمام خود بیاورید.

وجود وسایل گوناگون در حمام و داشتن ظاهری زیبا، به شلف ها این امکان را می‌دهد که بتوانند زیبایی خود را به رخ قفسه های بی‌رنگ و روح حمام بدهند. انواع قفسه بندی سرویس بهداشتی فلزی ضدزنگ برای محیط‌های که رطوبت زیادی دارند، بسیار مناسب هستند. این شلف ها دارای روکشی ضدزنگ بوده و دوام بالایی دارند. دکوراتورها توصیه می کنند با استفاده از فضای فوق العاده در پشت و اطراف توالت فرنگی، فضای ذخیره سازی حمام خود را به حداکثر برسانید. در مطلب امروز بلومیس به شما نشان خواهیم داد که چگونه با نصب قفسه ها، شلف ها، نردبان ها و موارد دیگر، فضای ذخیره سازی مناسب درحمام خود ایجاد کنید.

 

لوازم جانبی مختلف زیادی مانند کابین دوردوشی، کابینت روشویی، توالت فرنگی، شلف سرویس بهداشتی و... از جمله ضروریات مهم دکوراسیون حمام محسوب می شوند. با استفاده از فضای فوق العاده در پشت و اطراف توالت فرنگی، فضای ذخیره سازی حمام خود را به حداکثر برسانید. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

شلف حمام شیشه ای دیواری

 

شلف حمام

 

ایجاد فضای مناسب برای لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام به خصوص برای تزیین سرویس بهداشتی عروس یک امر ملزم و ضروری به حساب می آید. شلف دیواری دستشویی می تواند راه حل این مسئله باشد. در تصویر بالا، طراح به زیبایی شلف های شیشه ای را برروی دیوارپوش زیبای حمام و در کنار قفسه های چوبی نصب کرده است. این شلف های شیشه ای دیواری شیک توانسته است فضای ذخیره سازی اضافی را در حمام ایجاد کند. اگر در دکوراسیون حمام خود فضایی مناسب برای قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی ندارید، تنها چند ساعت لازم است تا این شلف های شیشه ای زیبا را نصب کنید.

 

شلف دیواری دستشویی با کمک چوب طبیعی

 

شلف برای سرویس بهداشتی

 

مطمئن نیستید با شاخه های چوبی درختان شکسته شده در خانه، چه کاری می توانید انجام دهید؟ همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شلف های سفید به کمک شاخه های درخت بر روی دیوار نصب شده اند. شما نیز می توانید از آنها برای نصب شلف برای حمام استفاده کنید و از زیبایی این ترکیب فوق العاده و خاص لذت ببرید. لازم است به کمک مته و پیچ این شاخه ها را به شلف ها متصل کنید. با قرار دادن اکسسوری ها و لوازم دکوری زیبا و رنگی بر روی این شلف های دیواری، به فضای حمام خود روح و جانی تازه ببخشید.

 

استفاده از شلف در سرویس بهداشتی می تواند فضای ذخیره سازی اضافی را در حمام ایجاد کند. با قرار دادن اکسسوری ها و لوازم دکوری زیبا و رنگی بر روی این شلف های دیواری، به فضای حمام خود روح و جانی تازه ببخشید. فضای ذخیره سازی و نگهداری وسایل در هر فضایی بسیار مهم و کاربردی است.

 

شلف برای دستشویی از جنس چوب

 

شلف دستشویی

 

همواره طراحی حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر یک مربع اینچ فضای بیشتر فکر کنید زیرا طراحی مناسب حمام های کوچک آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد. معمولا حمام های کوچک، فضای ذخیره سازی مناسبی نیز ندارند. نگران نباشید این مشکل با کمی خلاقیت قابل حل شدنی است و راه حل های آن حتی می تواند در برخی اوقات به زیبا تر شدن دکور و طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی خانه شما کمک کند. همانند تصویر بالا، نصب چندین شلف دستشويي دیواری متعدد در بالا و قفسه های مربعی کوچک در اطراف توالت فرنگی می تواند راه حل این چالش باشد. هرکسی می داند فضای ذخیره سازی و نگهداری وسایل در هر فضایی بسیار مهم و کاربردی است، زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آید، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضا ی حمام و سرویس بهداشتی می شود به ویژه هنگامی که فضا کوچک و وسایل جانبی حمام زیاد باشد.

 

شلف نردبانی در کنار توالت فرنگی

 

شلف دیواری حمام

 

اگر در حمام خود توالت فرنگی دارید ، احتمالا فضای زیادی را از دست داده اید! چراکه توالت فرنگی جای زیادی می گیرد و از فضای بالایی آن نیز معمولا استفاده ای نمی شود. ممکن است به نظر احمقانه باشد، اما یک شلف حموم نردبانی در کنار توالت فرنگی، راه حل ذخیره سازی کامل است. از شلف نردبانی به عنوان یک نقطه برای قرار دادن مجلات، چند رول اضافی دستمال توالت، دستمال مرطوب و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی حمام استفاده می شود. شما نیز می توانید یک نردبان مناسب را تهیه کرده و مطابق با دکوراسیون حمام خود آن را رنگ بزنید. همانند تصویر بالا، ترکیب دیوارآبی، شلف نردبانی سبز و توالت فرنگی سفید در کنار هم بسیار جذاب و چشمگیر است.

 

شلف های شیک سفید و دیوار پوش رنگی

 

شلف برای دستشویی

 

کنتراست شلف با دیوار پشتی آن می تواند بسیار جذاب و بی نظیر باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شلف سفید با کاغذ دیواری آبی دیوار پشت شلف، کنتراست و تضاد زیبایی ایجاد کرده است و می تواند براحتی هر بیننده ای را شگفت زده کند. شما نیز می توانید به آسانی به کمک یک تصویر زمینه زیبا، نوار اندازه گیری و چندین ابزار دستی یک شلف شیک و رنگی بسازید.

 

نصب شلف های دیواری متعدد در بالا و قفسه های مربعی کوچک در اطراف توالت فرنگی می تواند راه حل چالش کمبود فضای ذخیره سازی باشد. شلف نردبانی به عنوان یک نقطه برای استقرارمجلات، چند رول اضافی دستمال توالت، دستمال مرطوب و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی حمام استفاده می شود. کنتراست شلف با دیوار پشتی آن می تواند بسیار جذاب و بی نظیر باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com