منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

شیک ترین دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 30 تیر 1397
بازدید : 3455
نظرات : 0

لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، این حمام ها را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل کرده است. شما می توانید با یک نگاه زیرچشمی به درون این حمام های شیک، طرح های زیبای خود را بشکنید و ایده های  این حمام های مدرن بزرگ و کوچک را برای خانه خود به سرقت ببرید.

سبک براق

 

کابینت روشویی

 

حمام های لوکس نه تنها زیبا، بلکه باید عملی و کاربردی باشند. فضای بزرگ حمام های لوکس دارای ویژگی های تایید شده و مهمی مانند سینک و روشویی کابینتی زیبا، کابین دوردوشی اختصاصی و کانتر و کفپوش بادوام و خاص است. رنگ خاکستری زمینه ی حمام به خوبی همه ی وسایل حمام را منسجم و یکپارچه نشان می دهد.

وان حمام

 

دکوراسیون حمام

 

در حمام های لوکس انتخاب یک دوش مناسب و زیبا بسیار مهم است، اما از اهمیت وان نیز غافل نشوید. اگرچه ممکن است کاربر از وان حمام نسبت به دوش کمتر استفاده کند، اما انتخاب یک وان ظریف و شکیل تاثیر مستقیمی بر زیبایی حمام دارد. در تصویر بالا ترکیب وان ساده و شکیل با دیوار سنگی سفید زیبایی صحنه را به رخ کاربر می کشد. کاربرمی تواند با نصب یک لوستر شیشه ای با طراحی بی نظیر، دکوراسیون مدرن حمام خود را تکمیل کند.  

دوش حمام

 

دوش حمام

 

وقتی در مورد یک حمام رویایی فکر می کنید اولین و مهم ترین چیزی که در ذهن شما شکل می گیرد، فضای دوش گیری حمام است. طراحی دوش یک عامل محرک در جهت تغییر و بازسازی حمام های امروزه می باشد .به یاد داشته باشید که نصب دو دوش بهتر از یک دوش است. زیرا اگر شما دارای یک خانواده ی چند نفره باشید، برای دوش گرفتن به خصوص دوش صبحگاهی به مشکل بر نمی خورید. در تصویر حمام بالا، طراح یک قفسه بر روی دیوار نصب کرده است که می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی باشد.

کاسه روشویی

 

کاسه روشویی

 

با چند بچه، صاحب خانه به فضا بزرگتری برای مسواک زدن و شست و شو نیاز دارد. این کاسه روشویی لوکس برای این کار مناسب است. زیرا علاوه بر اینکه این کاسه روشویی روسنگی بزرگ و گسترده است، تمیز کردن آن نیز آسان می باشد.

روشویی کابینتی

 

روشویی کابینتی

 

هر روز انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان حمام های لوکس تلاش می کنند تا از طیف گسترده ی انواع روشویی های کابینتی جدید در دکوراسیون حمام استفاده کنند. زیرا این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. البته نوع و سبک  روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید.

جزئیات

 

روشویی کابینتی

 

اگر به حمام لوکس تصویر بالا دقت کنید ، فضای حمام به خوبی توجه جدی طراح به جزئیات را منعکس می کند. در بالای هر سینک یک آینه ثابت است که توسط دو آینه باز شده و مکان نگه داری از لوازم بهداشتی و آرایشی را نشان دهد. صاحب خانه با باز کردن آینه های جانبی می تواند از زاویه های مختلف خودش را ببیند.

بازتاب نور

 

کابینت روشویی

 

طراح با نصب آینه در امتداد دیوار بالای روشویی کابینتی، به خوبی نور طبیعی داخل پنجره ها را به داخل حمام بازتاب می دهد که باعث افزایش دید بصری کابینت روشویی و کابین دور دوشی می شود. لوازم جانبی لوکس حمام، از قبیل شمع وگل های تازه، به زیبایی حمام کمک می کنند.

سبک دوش حمام

 

شیرآلات حمام

 

دوش و شیرآلات حمام های لوکس باید بزرگ و ظریف باشند. در تصویر بالا طراح برای کف تا سقف حمام  از سنگ مرمر در ابعاد مختلف استفاده کرده است. ترکیب طرح و رنگ شیر آلات دوش با دیوار مرمر حمام بی نظیر است.

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com