منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

طراحی حمام های زیبا با کاسه روشویی روسنگی

دوشنبه, 30 بهمن 1396
بازدید : 8200
نظرات : 0

اکثر مردم فکر می کنند که انتخاب کابینت روشویی با کاسه روشویی روسنگی زیبا و مناسب، چندان مهم نیست، بخصوص اینکه معمولا افراد بعد از خرید، آن را از لحاظ کاربردی و زیبایی مورد بررسی قرار می دهند. اما برخی از صاحبخانه ها در انتخاب نه تنها کاسه روشویی روسنگی بلکه در مورد کابینت روشویی و کابین دوش نیز بسیار حساس هستند زیرا آن ها معتقدند که این وسایل تاثیر زیادی بر زیبایی فضای حمام دارد. بنابراین باید بدانید که چگونه باید یک کابینت روشویی با کاسه روشویی روسنگی مناسب برای حمام انتخاب کنید .

آیا می دانید که کابینت روشویی دارای انواع مختلف با طرح های متنوع می باشد ؟

آیا می دانید انتخاب یک کابینت روشویی زیبا و مناسب جلوه زیبایی به حمام شما می بخشد ؟

این یک حقیقت است که کابینت روشویی و کاسه روشویی روسنگی می تواند از برجسته ترین ویژگی های حمام شما باشد . امروزه کابینت های روشویی در طیف گسترده ای از مواد، رنگ و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشد .

در ادامه بیایید به نحوه ی استفاده از کابینت روشویی در طراحی حمام در تصاویر زیر نگاهی بیاندازیم.

1- در طراحی این حمام از کابینت روشویی با کانترتاپ سنگی و دو کاسه روشویی روسنگی و سرامیکی زیبا استفاده شده است. نور طبیعی از ویژگی های خاص این حمام و کاشی ها قهرمان این طراحی می باشند.

2-استفاده از کانترتاپ سنگی، چراغ های فلورسنت و کابینت هایی از جنس چوب بلوط همه با هم این حمام را به یک حمام مدرن و شیک تبدیل کرده است. طراح برای ترکیب رنگ از اقیانوس الهام گرفته که با کانترتاپ کوارتزبسیار هماهنگ می باشد .

3-این یک حمام مستر گسترده با کابینت های روشویی پنل مسطح می باشد که کاسه روشویی روسنگی در بالای آن قرار می گیرد.کف تمام سرامیک حمام کمک زیادی به روشن تر و دلباز بودن حمام کرده است .

4-از ویژگی های این حمام طبقات بتونی جلا و دیوار های سنگی می باشد .کاسه روشویی روسنگی سیاه با کابینت روشویی چوبی ترکیبی بی نظیر است.​​

5-این حمام مستر با کابینت پنل مسطح ، کاسه روشویی روسنگی سفید سرامیکی و کانتر تاپ چوبی طراحی شده است که با کفپوش و دیوارهای بتونی عالی به نظر می رسد .

6-تصویر بالا یک حمام مدرن با کابینت روشویی چوبی مسطح با کاسه روشویی روسنگی سرامیکی را نشان می دهد .دیوارهایی با کاشی های آبی رنگ که در بزرگ نمایی فضا نیز بسیار تاثیر گذار هستند.

7-بسیاری از افراد، محل قرار گرفتن کاسه روشویی روسنگی در تصویر بالا را دوست دارند ولی طراحی حمام با کابینت پنل مسطح ، کانتر تاپ چوبی و برش مورب شیشه ی کابین دوش زیباتر می باشد .

8-این حمام بزرگ یک لوکس مدرن با یک وان حمام مستقل و کابین دوش شیشه ای بدون قاب است. شباهت فرم و شکل وان با کاسه روشویی روسنگی بسیار چشم نواز است.

9-این یک حمام زیبا با دیوار های سفید و کف خاکستری می باشد . حمام به دلیل داشتن کانتر تاپ و کاسه روشویی روسنگی سفید بسیار تمیز و یک دست به نظر می رسد که صدالبته نصب کابین دور دوشی نیزدر آن بی تاثیرنبوده است.

10-کاسه روشویی روسنگی سفید با کانترتاپ کوارتز ترکیبی بی نظیراست . فضا بسیار آرام بخش به نظر می رسد و مطمئن باشید که این طراحی یکی از خاصترین طراحی های اخیرمی باشد .

11-این یک طراحی ایده آل برای حمام سبک و رنگ آن بسیار دلنشین است . همچنین می توانید از فضای بین دو کاسه روشویی روسنگی به عنوان میز آرایش استفاده کنید .

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com