منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

طراحی حمام های لوکس با رنگ قهوه ای

پنجشنبه, 28 تیر 1397
بازدید : 3862
نظرات : 0

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می توان نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام مکانی خصوصی است و به ندرت پیش می آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی ایده آل برای  دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها مهم است و باید به آن اهمیت داد. از این گذشته حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگر اولویت رنگ شما ، رنگ قهوه ای است با ما همراه شوید.

رنگ قهوه ای یکی از رایج ترین رنگ ها در طراحی داخلی محسوب می شود زیرا قهوه ای رنگی قوی، خوش چهره و تنومند است که نمایی از طبیعت و مواد طبیعی مانند چوب را به نمایش درمی آورد. این رنگ قدرتمند رنگی کلاسیک است و باعث ایجاد تفاوت در فضاهای بزرگ و کوچک شده و حسی دنج و صمیمی در آنها ایجاد می کند. ترکیب رنگ های، قرمز یا زرد با رنگ های خاکستری یا  مشکی ترکیب رنگ زیبایی ایجاد می کند که در اکثر دکوراسیون داخلی های سنتی و مدرن دیده می شود.

رنگ و سایه های قهوه ای یک راه حل نسبتا رایج و محبوب برای طراحی حمام ها و توالت ها است. و این کاملا قابل درک است، زیرا طراحی حمام با رنگ قهوه ای مزایای زیادی دارد. رنگ قهوه ای آرام است و احساس امنیت ایجاد می کند. این امنیت به آرامش فضای حمام کمک زیادی می کند. علاوه بر این، اشیای قهوه ای اغلب گران و پرطرفدار هستند، این ویژگی ها را می توانید در لوازم جانبی لوکس مانند انواع روشویی های کابینتی دار، کاسه روشویی، شیرآلات و ... پیدا کنید. 

از رنگ  قهوه ای برای دیوار های حمام  استفاده کنید تا یک فضای آرام بخش و پر جنب و جوش داشته باشید . ترکیب رنگ دیوار های قهوه ای با روشویی کابینتی و وان سفید حمام  بسیار زیباست. همچنین مبلمان کلاسیک سفید ایده آل برای کاشی های قهوه ای است که نه تنها هماهنگی تجهیزات حمام را تکمیل می کند، بلکه یک کنتراست زیبا و مطلوبی را نیز ایجاد می کند.

در ادامه مطلب به نمونه هایی از طراحی های قهوه ای لوکس حمام نگاه کنید.

 

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

طراحی حمام با رنگ قهوه ای

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com