منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمام کودک را طراحی کنیم؟

چهارشنبه, 30 مهر 1399
بازدید : 2241
نظرات : 0

طراحی سرویس بهداشتی مناسب کودکان داستانی متفاوت از طراحی حمام بزرگسالان است و به خلاقیت بیشتری نیاز دارد. باید همه چیز را ساده و در عین حال سرگرم کننده و شیک طراحی کنید تا کودکان از استحمام و تمیز کردن خود لذت ببرند. به یاد داشته باشید که در زمینه طراحی حمام کودک، امنیت و ایمنی بیش از زیبایی ارجحیت دارد. زیرا چه زمانیکه خودتان کودک را به حمام می برید یا خودش به تنهایی به حمام می رود، ممکن است خطراتی او را تهدید کند. بنابراین لازم است نکاتی مهمی را در هنگام طراحی حمام کودک در نظر بگیرید که در این مطلب از بلومیس در مورد انها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

 

 

طراحی حمام کودک به سبک مدرن و شیک

 

طراحی حمام کودک

در طراحی حمام کودک ما باید ترکیبی از ترندهای طراحی مدرن با رنگ ها و الگوهای سرگرم کننده و موضوعات ظریفی استفاده کنیم که بچه ها دوست خواهند داشت. فراموش نکنید که فضای حمام را با بافت های نرم و ترفندهای سازماندهی هوشمند پر کنید و علایق و شخصیت کودک خود را در نظر بگیرید تا در آنجا احساس راحتی و آرامش داشته باشد. حوله ها و لوازم جانبی شخصی را با الهام از کارتون یا حیوانات مورد علاقه او انتخاب کنید.

 

 

طراحی حمام کودک با روشویی کابینتی صورتی

 

رنگ ها خیلی مهم هستند، امروزه در بازار انواع متنوعی از انواع روشویی فانتزی با طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید با سلیقه فرزند خود خریداری کنید. استفاده از سرامیک و روشویی های لوکس و فانتزی برای حمام کودک نه تنها برای کودکان بلکه برای دیگر افراد خانه نیز جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

 

8 نکته مهم و لازم در طراحی حمام کودک

 

 

طراحی حمام کودک با تم سفید ابی

 

1.ایمنی کودک را در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که بچه ها بازیگوش هستند و احتمال اینکه در حمام لیز بخورند و یا به چیزی برخورد کنند، بسیار زیاد است بنابراین ایمنی مهمترین نکته ای است که باید در زمان طراحی حمام در نظر بگیرید. برای تامین ایمنی و امنیت بهتر است از کاشی های ضد آبی که لیز نیستند، استفاده کنید، کلید و پریزهای برق در ارتفاع پایین را بپوشانید. همچنین بهتر است برای جلوگیری از سرخوردن کودک، یک لایه فوم بافت دار را در وان یا در ورودی حمام  قرار بدهید.

 

 

طراحی حمام کودک ایمن

 

2. زیاد هزینه نکنید.

مطمئناً، وقتی به فکر تزئین و طراحی سرویس بهداشتی کودک خود می افتید، بسیار هیجان زده خواهید شد اما واقعاً لازم نیست هزینه زیادی برای آن صرف کنید. زیرا کودک شما همیشه کوچک نمی مونه و بزرگ میشه و حمام کودک شما برای همیشه حمام کودک نخواهد بود. بنابراین، زیاد خرج نکنید.

 

 

طراحی حمام کودک کیتی

 

3. تم رنگی یا مفهوم دکور داشته باشید.

قبل از شروع خرید برخی از لوازم جانبی و دکوری، یک کانسپت یا تم رنگی برای حمام کودک خود انتخاب کنید. اگر سرویس بهداشتی به اتاق خواب کودک شما راه دارد بهتر است تم حمام با اتاق نیز یکسان باشد. حتما از کودک خود بپرسید که چه رنگ و تمی را دوست دارد تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

 

 

طراحی حمام کودک دخترانه

 

4. طراحی را ظریف و به دور از شلوغی انجام دهید.

اینکه وسایل زیادی با تم انتخابی کودک خود دارید، دلیل نمی شود حمام را با آنها پر کنید. با ظرافت طراحی کنید تا حمام خیلی شلوغ و پلوغ به نظر نرسد. اگر در آن تم خاص لوازم و وسایل زیادی دارید، می توانید دیوارها را به صورت تک رنگ و هماهنگ با وسایل جانبی و تزیینی رنگ کنید. رنگ های خنثی مانند سفید، کرم و خاکستری بهترین هستند زیرا هم به دلبازی و روشنایی فضا کمک می کنند و هم با همه رنگ ها ست می شوند.

 

 

ترکیب زیبای رنگ در طراحی حمام کودک

 

5. نورپردازی حمام را جدی بگیرید.

البته که هر حمام باید به خوبی روشن باشد به خصوص اگر متعلق به کودکان شما باشد! برای آنها مهم است که ببینند چه کاری انجام می دهند و بتوانند از اتفاقات بد جلوگیری کنند. برای نورپردازی بهتر حمام کودک می توانید از لامپ های ال ای دی و آویزهای زیبا برای سقف، دیوارکوب های مدرن و رنگی در اطراف روشویی کابینتی و حتی بالای آینه روشویی استفاده کنید.

 

 

حمام کودک صورتی

 

6. سرویس بهداشتی را مرتب کنید.

به بچه های خود بیاموزید که چگونه وسایل خود را نگه دارند. این آموزش خوبی برای آنها است تا آنها همیشه مرتب و منظم باشند. بهتر است وسایلی مانند روشویی کابینتی، شلف دیواری و کمد را متناسب به قد کودک در نظر بگیرید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند وسایل شخصی خود را در آنجا نگهداری کنند. حتما برای اسباب بازی های حمام نیز یک کابینت جداگانه داشته باشید زیرا به مرتب بودن حمام خیلی کمک می کند.

 

 

طراحی حمام کودک پسرانه

 

7. دکوری های حمام را به گونه ای طراحی کنید که به راحتی قابل تغییر باشد.

بچه های شما برای همیشه بچه نخواهند ماند. مطمئناً وقتی بچه هایتان بزرگ می شوند، دکوراسیون سرویس بهداشتی را تغییر می دهید. بنابراین، در تزئین حمام، مواردی را انتخاب کنید که به راحتی مانند رنگ دیوار و پرده قابل تغییر باشند. بچه ها با نوجوان شدن سلیقه دیگری خواهند داشت.

 

 

روشویی کابینتی دیواری در طراحی حمام کودک

 

8. جسور باشید و از ترکیب رنگ ها لذت ببرید!

بیشتر طراحان برای طراحی دیوار حمام کودک از دیوارنگاره ها استفاده می کنند. شما نیز می توانید این کار را انجام دهید تا فضای خوبی ایجاد شود. اما این ایده زمانی زیبا و جذاب به نظر می رسد که فضا بزرگ و جادار باشد. البته در حمام های کوچک نیز می توانید از نقاشی دیواری استفاده کنید با این شرط که فقط کمی از دیوار به این کار اختصاص بدهید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com