منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

مزایا و معایب شیرآلات سفید

یکشنبه, 10 اسفند 1399
بازدید : 1293
نظرات : 0

چرا انتخاب شیرآلات سفید خوبه؟ مزایا و معایب شیرآلات سفید؟ کیفیت شیرآلات سفید چه برتری نسبت به سایر آبکاری ها دارد؟

اینها سوالاتی است که قبل از خرید این شیرآلات سفید می تواند ذهن شما را مشغول سازد و به دنبال جوابی برای آنها باشید. در مقاله قبلی از بلومیس در مورد مزایا و معایب شیرآلات طلایی صحبت کردیم و در اینجا می خواهیم تا سوالات شما را در مورد شیرآلات سفید پاسخ دهیم تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید.

 

 

چرا شیرآلات سفید خوبه

 

 

چرا شیرآلات سفید خوبه؟

 

مهمترین و بارزترین ویژگی شیرالات سفید این است که به راحتی با دیگر وسایل جانبی سرویس بهداشتی مانند روشویی کابینتی همخوانی پیدا می کند. علاوه بر این این مدل شیرآلات به سبک دکوراسیون خاصی محدود نمی شود و یک گزینه عالی برای فضاهای مدرن، معاصر و مینیمال می باشد. شما حتی برای زیبایی بیشتر می توانید آن را با انواع مدل روشویی جدید در رنگ های متضاد و جسورانه ترکیب کنید و با ایجاد یک کنتراست جذاب و بی نظیر دکوراسیون حمام خود را زیباتر و لوکس جلوه بدهید.

 

مزایا و معایب شیرآلات سفید

 

 

جنس شیرآلات سفید، مزایا و معایب شیرآلات سفید

 

انواع و اقسام شیرآلات آن هم در طرح ها و مدلها و رنگ های مختلف می تواند شما را در هنگام خرید محصول دچار سردرگمی کند. اگر شما از جمله افرادی هستید که نه تنها جنبه ی کاربردی شیرآلات، بلکه ظاهر زیبا و متناسب بودن با دکوراسیون و طراحی سرویس بهداشتی نیز برایتان اهمیت دارد، انتخاب شما شیرآلات سفید می باشد.

جنس شیرآلات سفید متنوع است و می تواند از نوع چینی، پلاستیکی، سرب خشک و آلیاژ شمش برنج استاندارد می باشد. باید بگویم که بهترین جنس برای شیرآلات سفید، آلیاژ شمش برنج استاندارد می باشد. این محصول اگرچه قیمت بالایی دارد ولی بسیار مقاوم و مستحکم است و مهمتر از همه برای سلامتی ما ضرر ندارد.

نکته: شیرآلات چینی مقاومت چندانی ندارند و شکننده هستند و در اثر ضربه، لب پر و حتی ترک بر می دارند. شیرآلات پلاستیکی نیز از نظر استحکام ضعیف می باشند. شیرآلات سفید از جنس سرب نیز انتخاب خوبی نیستند زیرا با وجود قیمت پایین برای سلامتی ضرر دارند.

 

 

 

جنس شیرآلات سفید

 

 

مزایای شیرآلات سفید

1-بهترین مزیت شیرآلات سفید این است که اثر انگشت و لکه های آب را نشان نمی دهد. این مدل شیرآلات در شهرهای جنوب و شمال ایران محبوبیت بیشتری دارد و مناسب است زیرا میزان املاح و رسوبات آب در آنها بسیار بالا می باشد.

2-تمیز کردن شیرآلات سفید بسیار آسان است و به همین دلیل یک انتخاب عالی برای خانه های شلوغ و پر رفت و آمد محسوب می شود.

3-از آنجاکه سفید رنگی خنثی است به خوبی با دیگر رنگ ها ست می شود و در هنگام طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام دست شما را باز می گذارد.

 

 

تمیز کردن شیرآلات سفید

 

معایب شیرآلات سفید

1-اگر انتخاب شما شیرآلات سفید از جنس چینی باشد، با وجود اینکه قیمت بالاتری نسبت به شیرآلت برنجی دارد ولی بسیار شکننده هستند و برای خانواده های پر جمعیت پیشنهاد نمی شود. البته اگر از انها به خوبی مراقبت کنید سالهای سال می تواند بدون نیاز به تعویض و تعمیر از ان استفاده کنید.

2-فرآیند آبکاری شیرآلات شیرآلات برنجی سفید از شیرآلات کرومی پیچیده تر و هزینه بالاتری دارد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com