منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

مزایا و ویژگیهای جدیدترین مدل های سردوش های LED

ﺳﻪشنبه, 19 اسفند 1399
بازدید : 3923
نظرات : 2

چرا سر دوش ال ای دی ( LED ) به حمام و سرویس بهداشتی خود اضافه کنیم؟ سردوش هوشمند LED نسبت به سردوش های معمولی چه مزیتی دارد؟

سر دوش LED مزایای بیشتری نسبت به تصورات شما دارد. جذابیت آب رنگی می تواند حمام کردن را برای شما لذت بخش سازد و همچنین یک راه حل عالی برای جلب نظر کودکانی است که در برابر حمام کردن مقاومت می کنند و سر ناسازگاری دارند. همچنین شما با نصب سر دوش LED می توانید فضای حمام خود را تغییر داده و حس خوب آرامش و هیجان را ایجاد کنید.

 

 

قیمت سردوش ال ای دی

 

چرا سردوش LED؟

 

اگر با نزدیک شدن به سال جدید در فکر یک تغییر چشمگیر در دکوراسیون حمام خود هستید، علاوه بر تغییر روشویی کابینتی، سردوش هوشمند LED نیز گزینه خوبی می باشند. این مدل سردوش از جدیدترین و مدرن ترین سردوش های موجود در بازار هستند که با ایجاد نورهای رنگارنگ و قابل تغییر بر اثر سرما و گرما حمام کردن را برای شما هیجان انگیز و لذت بخش می سازند. اگرچه قیمت سردوش رنگی ال ای دار نسبت به سردوش های معمولی بیشتر است ولی با وجود ویژگیهای منحصربه فرد و احساس خوبی که به شما می دهد، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

 

 

سردوش ال ای دی هفت رنگ

 

سردوش هوشمند LED نسبت به سردوش های معمولی چه مزیتی دارد؟

 

قابلیت نصب راحت مهمترین ویژگی این مدل سردوش می باشد و شما بدون هیچ نیازی به دانش فنی و یا ابزار خاصی به آسانی می توانید آن را نصب کنید. سردوش های ال ای دی به برق و یا باتری احتیاج ندارند و تنها با عبور جریان آب از دوش حمام تغییر رنگ می دهند و فضای جالبی را ایجاد می کنند.

ویژگی دیگر این مدل جدید سردوش این است که روشنایی چراغها به شدت آب بستگی دارد ، به این معنا که شدت نور می تواند با تغییر جریان آب تنظیم شود. سنسور های این محصول نسبت به دمای اب واکنش نشان داده و متناسب با دمای اب تغییر رنگ می دهد و در صورتی که دمای اب بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد باشد رنگ ال ای دی به سبز تغییر می کند. این رنگ بهترین دما برای دوش گرفتن را به شما نشان می دهد. در درجه دمای ۳۰ الی ۴۰ درجه ابی رنگ شده همینطور در صورت دمای بالای ۵۵ درجه که بسیار داغ است به صورت قرمز چشمک زن در می اید و در دمای ۴۰ الی ۵۵ درجه قرمز رنگ می شود این هشدار خصوصا برای کودکان وسالخوردگاه بسیار مفید می باشد.

 

 

سر دوش LED

 

 

قیمت دوش های ال ای دی

 

 

دوش چراغدار هوشمند

 

 

سردوش بارانی

سردوش چراغدار

 

فروش سردوش رنگی

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com