منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بورس روشویی کابینتی تهران کجاست؟

ﺳﻪشنبه, 08 تیر 1400
بازدید : 17967
نظرات : 1

بورس روشویی کابینتی تهران کجاست؟ اگر در کلان شهر بزرگ تهران زندگی می کنید و قصد خرید روشویی کابینتی یا ست آینه دستشویی دارید، آیا با مراکز خرید روشویی کابینتی تهران آشنایی دارید؟

روشویی کابینتی یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر به یک کالای لوکس در خانه ها، هتل ها و ... تبدیل شده است. این محصولات نه تنها مکانی برای شستشو و نظافت هستند بلکه جلوه ای شیک به سرویس بهداشتی می بخشند. اگرچه در ابتدا روشویی کابینتی در کشورهای پیشرفته تولید می شد و قیمت بالایی داشت اما تولید کنندگان داخلی نیز دست به کار شدند و انواع روشویی های کابینتی در طرح، رنگ و جنس های مختلف و با برندهای متنوع به بازار عرضه کردند. با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید تا با آشنایی با مراکز خرید روشویی کابینتی تهران بتوانید از تنوع به روز بازار، متریال ها و اجناس گوناگون، طرح ها و نقشه های متنوع و در نهایت برند های صاحب ‌نام انتخابی مناسب و رضایتمندانه داشته باشید.

 

بورس روشویی کابینتی تهران

روشویی کابینتی سام سنگان

 

مراکز خرید روشویی کابینتی در تهران

 

خیابان بنی هاشم تهران، بورس روشویی کابینتی

خیابان بنی هاشم تهران یکی از قدیمی ترین و در عین حال بزرگترین بازار لوازم ساختمانی است که چند سالی است به عنوان بورس روشویی کابینتی در تهران نیز شناخته می شود. اگر با قصد خرید روشویی کابینتی به این خیابان قدم بگذارید، با طیف گسترده‌ ای از مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ رو به رو خواهید شد. تنوع محصولات با برندهای مختلف ایرانی و خارجی دست شما را برای خرید باز می گذارد و با کمی جستجو و حوصله می توانید یک انتخاب مناسب و عالی داشته باشید. اگر می خواهید با مترو به خیابان بنی هاشم بروید باید بگویم که نزدیکترین ایستگاه مترو به خیابان بنی هاشم، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری است که در قسمت جنوبی این خیابان قرار دارد.

 

مراکز خرید روشویی کابینتی

روشویی کابینتی مدرن سام سنگان

 

خیابان شیراز، بورس روشویی کابینتی تهران

خیابان شیراز یکی دیگر از مراکز خرید روشویی کابینتی در تهران است که از گذشته این خیابان را به عنوان اصلی ‌ترین بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی در تهران می ‌شناسند. این خیابان در نزدیکی میدان ونک، خیابان ملاصدرا می باشد و به راحتی می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی به خیابان شیراز بروید. قسمت جنوبی خیابان شیراز یکی از مهم ترین بورس ها برای خرید روشویی کابینتی است. شما می توانید در آنجا انواع مدل های روشویی کابینتی با برندهای مختلف داخلی و خارجی و قیمت های متنوع پیدا کنید. پس اگر به دنبال روشویی کابینتی با رنگ و طرح خاص و متفاوت هستید، حتما به این خیابان سری بزنید.

نکته: از دیدن خیابان گرمسار غربی و خیابان سامان غافل نشوید.

 

بورس روشویی کابینتی

 

چهار راه گلوبندک، بورس لوازم ساختمانی در تهران

چهارراه گلوبندک یا همان خیابان ۱۵ خرداد، یکی دیگر از مراکز خرید روشویی کابینتی در تهران می باشد. یکی از مزیت‌های استفاده از بورس روشویی کابینتی تهران امکان دسترسی به انواع روشویی کابینتی باقیمت مناسب است پس اگر از نظر مالی ضعیف هستید و قصد خرید روشویی کابینتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی دارید، حتما به آنجا سری بزنید. 

 

مراکز خرید روشویی کابینتی

 

خیابان آیت الله کاشانی، بورس روشویی کابینتی در غرب تهران

خیابان آیت الله کاشانی یکی از مهمترین مراکز خرید و بورس روشویی کابینتی در غرب تهران می باشد. این خیابان به دلیل دسترسی و تامین طیف وسیعی از ملزومات ساختمانی و روشویی کابینتی، مشتریان پر و پا قرصی از سراسر تهران دارد و آنجا را به عنوان مکان معتبر بورس روشویی کابینتی می‌ شناسند. باید بگویم که خیابان آیت‌الله کاشانی دست‌کمی از خیابان بنی‌هاشم ندارد و شما می‌توانید انواع مدل های روشویی کابینتی در مدل و طرح های مختلف با برندهای ایرانی و خارجی را در اینجا پیدا کنید.

نکته: ایستگاه مترو صادقیه نزدیک‌ترین ایستگاه به این خیابان است که به‌راحتی می‌توانید تردد کنید.

 

بورس روشویی کابینتی

 

خیابان زمزم، مرکز خرید روشویی کابینتی در جنوب تهران

خیابان زمزم، یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم ساختمانی و بورس روشویی کابینتی در جنوب تهران قرار دارد. این مرکز خرید برای کسانی است که ساکن جنوب تهران هستند و امکان رفت و آمد به دیگر مراکز خرید روشویی کابینتی در نقاط مختلف شهر بزرگ تهران را ندارند یک امتیاز محسوب می شود. از انجا رنج قیمت این بازار متناسب باسلیقه همان ناحیه تنظیم‌شده، شما می توانید انواع مدل های روشویی با کیفیت های مطلوب، طرح های جدید و بسیار زیبا و مهمتر از همه قیمت های مناسب و متنوع را مشاهده کنید.

 

مراکز خرید روشویی کابینتی

 

خیابان فرجام، بورس روشویی کابینتی در شرق تهران

و اما خیابان فرجام آخرین مرکز خرید روشویی کابینتی در تهران است که به شما معرفی می کنیم. اگرچه این خیابان نسبت به دیگر مراکز خرید روشویی کابینتی در تهران معروف و شناخته شده نیست اما انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال ست آینه دستشویی و روشویی کابینتی باهم هستند. مغازه های فروش روشویی کابینتی در خیابان فرجام از این جهت که می ‌توانند تنوع وسیعی از این نوع روشویی و طیف وسیعی از انواع مدل روشویی کابینتی در طرح و رنگ های مختلف را در اختیار شما قرار دهند، اهمیت فوق ‌العاده‌ ای خواهد داشت و مسلما تماشای آنها برای شما جذاب می باشد.

نکته: در خیابان فرجام قسمت بورس خرید روشویی کابینتی مابین خیابان سراج و اتوبان باقری واقع شده و ایستگاه مترو شهید باقری نزدیکترین ایستگاه به خیابان فرجام است.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com