منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

نحوه ی انتخاب روشویی کابینتی بسیار زیبا و کاربردی

یکشنبه, 14 مرداد 1397
بازدید : 4003
نظرات : 0

هماهنگی بین روشویی کابینتی با کاسه روشویی در طراحی و دکور حمام بسیار مهم است زیرا اگر انتخابی مناسب داشته باشید، همیشه می توانید از آن لذت ببرید. سینک روشویی کابینتی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد.

 

روشویی کابینتی

 

هر روز انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند این که آیا شما به دنبال روشویی کابینتی با سینک تک و یا دو نفره هستید، مهم نیست زیرا امروزه انواع متنوع و مختلفی از کابینت های روشویی با سینک های زیبا در دسترس می باشد. مهم ترین نکته این است که بدانید چه نوع روشویی برای فضای خاص حمام شما مناسب است.

ارتفاع، رنگ و سبک در هنگام انتخاب روشویی کابینتی بسیار مهم هستند. روشویی کابینتی معمولا یک قطعه کلیدی در طراحی حمام است و می تواند در انتخاب آینه، کاسه روشویی و تزئینات حمام را تاثیر گذار باشد، بنابراین لازم است تا مناسب ترین کلید را انتخاب کنید. بنابراین در هنگام خرید روشویی کابینتی سه نکته ی زیر را در نظر داشته باشید.

سبک و نوع روشویی کابینتی

 

روشویی کابینتی

 

در طراحی و دکوراسیون حمام ابتدا باید نوع سبک طراحی حمام را انتخاب کنید. اینکه دوست دارید حمام خود را با چه نوع سبکی مانند مدرن، مد روز، سنتی و یا  ترکیبی از یک و یا دو نوع سبک دکور کنید، خیلی مهم است. زیرا شما باید روشویی کابینتی و سینک روشویی مانند دیگر لوازم جانبی حمام را مطابق با سبک حمام خود تهیه کنید. برای شروع بهتر است که عکس های مجلات، کتاب ها و سایت های آنلاین برای پیدا کردن روشویی کابینتی که برای شما جذاب باشد و بتواند رضایت شما را جلب کند، بررسی کنید. سپس با استفاده از ویژگی ها، متریال و رنگ هایی که اهداف سبک شما را دنبال می کنند، بهترین نوع کابینت و سینک روشویی را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید برای یک نتیجه ی بهتر، روشویی کابینتی و سینک را از دو سبک مختلف با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگرشما به سبک ویکتوریا علاقه مندید، یک کاسه روشویی سرامیکی با الگوهای گلرنگ تعبیه شده را انتخاب کنید و بر روی کابینت روشویی چوبی قرار دهید. همچنین اگر بدنبال سبکی با یک نگاه قدیمی و ظاهری مدرن هستید، کابینت روشویی با سنگ طبیعی، کاسه روشویی مسی و شیرآلات برنجی به شما در رسیدن به هدف رویایی کمک زیادی می کنند.

ترکیب مناسب رنگ بین روشویی و سینک روشویی

 

روشویی کابینتی

 

ارتباطات رنگی بین کابینت روشویی، صفحه کابینت و سینک روشویی بسیار مهم است. شباهت های رنگی بسیار ظریف بین روشویی و سینک می تواند چشمگیر و خیره کننده باشد. و همچنین کنتراست، تضاد و یا تن مکمل، استراتژی دیگری است که می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد. به تصویر بالا دقت کنید. شیرآلات و کاسه روشویی نیکل درخشان بر روی روشویی کابینتی با صفحه کابینت مرمر سفید بسیار چشم نواز و زیبا است.

ارتفاع روشویی کابینتی

 

روشویی کابینتی

 

در گذشته، ارتفاع استاندارد برای یک کابینت روشویی همیشه 30 اینچ بود. امروزه، بدلیل تنوع زیاد کابینت روشویی شما می توانید روشویی کابینتی با هر ارتفاعی که برای شما راحت تر باشد را انتخاب کنید. اگر شما قد بلند هستید، برای مثال، ارتفاع روشویی را بین 34 و 42 اینچ در نظر بگیرید. زمانی که برای بازدید و خرید روشویی کابینتی به یک نمایشگاه یا فروشگاه می روید، در مقابل ارتفاع کابینت های مختلف ایستاده و ببینید که کدامیک برای شما مناسب و بهترین است. فراموش نکنید در صورتیکه حمام شما یک حمام مشترک است پس باید قد دیگر افراد خانواده را نیز در نظر بگیرید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com