منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

جدیدترین مدل های تزیین دیوار دستشویی را با هم ببینیم!

دوشنبه, 08 مرداد 1397
بازدید : 5622
نظرات : 0

حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. وقتی از طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی صحبت می شود، بیشتر افراد فکر می کنند که لازمه ی داشتن یک حمام با طراحی زیبا و رویایی، انتخاب لوازم جانبی لوکس و گران قیمت مانند روشویی کابینت دار، کاسه روشویی، شیرآلات و... می باشد و به تزیین دیوار دستشویی توجه نمی کنند. مطمئنا لوازم جانبی شیک به تنهایی نمی تواند دیزاین دستشویی را زیبا و امروزی نشان دهد. پس شاید بهترین ایده برای دکوراسیون بهتر حمام این باشد که از متریال های مختلف مانند انواع متفاوت و چشم گیر کاشی ها، سنگ ها و کاغذ دیواری برای تزیین دیوار دستشویی استفاده شود زیرا طراحی دیوار به تنهایی می تواند دکوراسیون حمام را متحول کرده و ظاهری زیبا و شایسته به آن بدهد.

 

 

تزیین دیوار دستشویی

 

کاشی شاید اولین و بهترین وسیله برای تزیین دیوار دستشویی باشد البته مدل کاشی های متنوع در بازار بسیار زیاد هستند اما انتخاب مدلی منحصر به فرد وزیبا به صرف زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. ایده جالبی است که در بسیاری از حمام های امروزی، پشت دوش حمام یا قسمت روشویی از ست کاشی های متفاوت و چشم گیر استفاده می شود.

 به توصیه بسیاری از طراحان بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک و گرفته حمام می دهند. کاغذ دیواری های الگو دار به چشمان افراد زیبا جلوه می کنند، مخصوصا  اگر روشویی کابینتی خود را به صورت شناور بروی دیوار نصب کنید. بهترین کاغذ دیواری برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی کاغذهای وینیلی جامد و یا سخت هستند. این کاغذ ها در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر بوده و قابل شست و شو و ضد لک نیز هستند. کاغذهای وینیلی سخت یا جامد با دوام ترین نوع کاغذ دیواری هستند زیرا در سطح آنها هیچگونه درز و سوراخی وجود ندارد تا آب بتواند به داخل آن نفوذ کند برخلاف کاغذهای وینیلی معمولی و مایع که پر از منفذ و سوراخ هستند.

در ادامه مقاله از شما دعوت می کنیم تا تا با هم نمونه هایی زیبا از تزیین دیوار دستشویی را با هم ببینیم!!!

 

 

روشویی کابینتی

 

طراح دیوار پشت روشویی کابینتی( بک اسپلش)  را با سنگ سفید و یک دست و در عین حال ارزان قیمت ولی جذاب دیزاین کرده است. کابینت روشویی آبی رنگ زیبا و نورپردازی مناسب با بک اسپلش سفید در دکوراسیون معاصر این حمام خیره کننده و جذاب است.

 

دیزاین دیوار پشت روشویی کابینتی

 

به تصویر بالا دقت کنید. طراح با جسارت تمام برای دیوار پشت روشویی و  صفحه کابینت روشویی از متریال بتن استفاده کرده است. ترکیب این دو واقعا زیباست. انتخاب روشویی کابینتی دیواری و شیرآلات مدرن و شیک بر زیبایی این فضا افزوده است.

 

دیزاین دیوار پشت روشویی کابینتی

 

دیوار پشت کابینت روشویی از جنس کاغذ دیواری برجسته و طرح دار می باشد. رنگ نارنجی این کاغذ دیواری اثر مهم و دراماتیکی درفضای کوچک حمام ایجاد می کند. بهتر است برای حفظ و نگه داری بیشتر کاغذ دیواری از کاغذ های وینیلی استفاده کنید زیرا آنها قابل شستشو بوده و ضد لک می باشند.

 

دیزاین دیوار پشت روشویی کابینتی

 

طراحی این حمام با تم قهوه ای کاملا سنتی می باشد. طراح از کاشی های کرم رنگ برای دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی استفاده کرده است. شما با انتخاب کاشی های کرم رنگ می توانید فضای کوچک حمام خود را گرم و بزرگ تر نشان دهید.

 

دیزاین دیوار پشت روشویی کابینتی

 

طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است. طراح با انتخاب روشویی کابینتی کلاسیک، شیرآلات زیبا و نورپردازی مناسب به خوبی این حمام را دکور کرده است.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com